Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu: Huutava pula miehistä

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utsjoella asuu 1190 ihmistä. 636 miestä ja 554 naista. Ronkelius vaivaa. :)

Ja noista omaan ikäpreferenssiin sopivia pieni osa. Ei tarvitse olla yhtään ronkeli jäädäkseen ilman.

Aivan. Samoin kuin ei ole ronkeliutta jos ei ole tarpeeksi nuoria, isorintaisia ja kapeavyötäröisiä naisia tarjolla vaan joutuisi tyytymään alhaisemman haluttavuuden omaaviin yksilöihin.

Vierailija
22/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei vaan voi olla komeampi ja fiksumpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noista omaan ikäpreferenssiin sopivia pieni osa. Ei tarvitse olla yhtään ronkeli jäädäkseen ilman.

Aivan. Samoin kuin ei ole ronkeliutta jos ei ole tarpeeksi nuoria, isorintaisia ja kapeavyötäröisiä naisia tarjolla vaan joutuisi tyytymään alhaisemman haluttavuuden omaaviin yksilöihin.

Juuri niin. Et ole ronkeli jos tyydyt johonkin mitä et halua.

Vierailija
24/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Et ole ronkeli jos tyydyt johonkin mitä et halua.

Joutuisi tyytymään ei tarkoita sitä, että huolisi.

Vierailija
25/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelma on siinä kun niin moni niistä haluaa niitä samoja miehiä. Tinder on kuin karkkikauppa niille halutuimmille miehille. Mä en käytä tinderiä enkä deittaile muutenkaan. On jo ikääkin yli 50 niin mitä tässä turhaa enää yrittämään. Kolme kertaa olen ollut pitkässä vuosien suhteessa. Naimisiinkin olen erehtynyt. Mitä siitä on saanut? No särkyneen sydämmen ja rikki menneen sielun. 

Sen yhden tarpeen voi hoitaa omin käsin. Ei tuu ongelmia eikä tarvi vongata. Jostain syystä naisilla aina vähenee halut kun suhde menee pidemmäksi. Eikä syy ole siinä että olisin huono sängyssä. Kerran suutuksissani kysyin siitä ihan suoraan. Nainen selitti ettei vaan haluta. Niinpä mutta mua haluttaa eikä siihen vaikuta suhteen pituus.

Vierailija
26/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pulaa miehistä niitä kyllä löytyy vaikka kuinka. Tuo varmaan tarkoittaa että on pulaa hänelle itselleen miellyttävistä miehistä.

No niihän tossa lukikin heti toisessa lauseessa.

Vierailija
27/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimies on evoluutionaalisesti katoamassa,  tässä mitassa lisäksi nopeasti. Suomalaiset vähenevät myös vaisun syntyvyyden takia. Myös suomalaisten kuolevuustahti on ollut suurta.

Vierailija
28/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttaa syrjäseudulle, ei pidä mussuttaa jos siellä ei ole hänen korkeudelleen sopivia prinssejä.

Sama kuin odottaisi, että tuolla on, palveluja ja viihdettä kuin New Yorkissa. Onko tuo täysipäinen kun ei tuota tajua? Ja miksi hesari moisesta tekee juttua? Toimittajan kaveri luultavasti.

Vierailija
29/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ongelma on siinä kun niin moni niistä haluaa niitä samoja miehiä. Tinder on kuin karkkikauppa niille halutuimmille miehille. Mä en käytä tinderiä enkä deittaile muutenkaan. On jo ikääkin yli 50 niin mitä tässä turhaa enää yrittämään. Kolme kertaa olen ollut pitkässä vuosien suhteessa. Naimisiinkin olen erehtynyt. Mitä siitä on saanut? No särkyneen sydämmen ja rikki menneen sielun. 

Sen yhden tarpeen voi hoitaa omin käsin. Ei tuu ongelmia eikä tarvi vongata. Jostain syystä naisilla aina vähenee halut kun suhde menee pidemmäksi. Eikä syy ole siinä että olisin huono sängyssä. Kerran suutuksissani kysyin siitä ihan suoraan. Nainen selitti ettei vaan haluta. Niinpä mutta mua haluttaa eikä siihen vaikuta suhteen pituus.

Tinderissä miehiä on 80% ja naisia 20% eli 8 miestä kohti on kaksi naista.

Montako heteropariskuntaa noista voi syntyä? Kaksi. Se ei ole naisten vika.

Vai pitäisikö jokaisen naisen mielestäsi olla neljän miehen kanssa, vai miten ajattelit kirjata tämän epäsuhdan? Pakottaa naiset Tinderiin, ja osa miehistä pois sieltä?

Vierailija
30/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, Englannissa naiset ovat heränneet todellisuuteen. Toista naista ymmärtää parhaiten toinen nainen. Naisten väliset kumppanuusvanhemmuus kuviot on niin ikään suosittuja. Saa rauhassa keskittyä äitiyteen ilman jatkuvaa henkistä/fyysistä väkivaltaa. Vonkaus kuuluu henkisen väkivallan piiriin.

Vierailija
31/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25, Englannissa naiset ovat heränneet todellisuuteen. Toista naista ymmärtää parhaiten toinen nainen. Naisten väliset kumppanuusvanhemmuus kuviot on niin ikään suosittuja. Saa rauhassa keskittyä äitiyteen ilman jatkuvaa henkistä/fyysistä väkivaltaa. Vonkaus kuuluu henkisen väkivallan piiriin.

Muutenkin parisuhde miehen kanssa on naiselle rasite.

Vierailija
32/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä miehiä on 80% ja naisia 20% eli 8 miestä kohti on kaksi naista.

Montako heteropariskuntaa noista voi syntyä? Kaksi. Se ei ole naisten vika.

Vai pitäisikö jokaisen naisen mielestäsi olla neljän miehen kanssa, vai miten ajattelit kirjata tämän epäsuhdan? Pakottaa naiset Tinderiin, ja osa miehistä pois sieltä?

Ne naiset testavat 6 miestä jonka jälkeen päättävät, että tindermiehet eivät vastaa heidän tasoaan.

Vierailija
33/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niillä on täällä pk seudullakin. Naisia vaan joka puolella mutta missä nuoret miehet?

Vierailija
34/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussahan ei tietenkään ole mitään vikaa? Vika on vain ja ainoastaan naisissa.

Ratkaisu ongelmaasi: jää sinkuksi.

Vierailija
35/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin ne naiset niitä parisuhteita vaan haluavat. Elettäs FWB-suhteissa, ni olis kaikki hyvin.

Vierailija
36/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Suomimies on evoluutionaalisesti katoamassa,  tässä mitassa lisäksi nopeasti. Suomalaiset vähenevät myös vaisun syntyvyyden takia. Myös suomalaisten kuolevuustahti on ollut suurta.

Länsimaalainen mies vinkuu podcastissa tulevia menoeriä ja ihmettelee miksei ketään kiinnosta ryhtyä ilmaiseksi piiaksi. Korvamerkitty 500e ei lämmitä yhtään ketään. Antakaa niille Bulgarian ja Turkin rouville heidän pyytämä summa kuukaudessa. Rupeaa mukuloitaki syntymään.

Vierailija
37/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että oikeasti on mikään "huutava pula".

Todellisuudessa tuollakin kelpaa vain pitkät ja komeat statusraha-alfamiehet.

Joo, tuskin sille mikään yhteiskunnanelöttämö kaljan litkijä kelpaa. Ihan oikeassa olet.

Vierailija
38/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin ne naiset niitä parisuhteita vaan haluavat. Elettäs FWB-suhteissa, ni olis kaikki hyvin.

Kaalimato ja Seeking. Ole hyvä

Vierailija
39/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen, aika vähissä on ne naiset jotka voisin kelpuuttaa parisuhteeseen. Onko vika siinä että minä olen liian vaativa vai naisissa, en tiiä. Mutta mielummin minä olen sinkku kuin huonon kanssa.

Vierailija
40/96 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v jännää elämää takana

Palstamiehen ihanne-elämä: sellainen, missä ei tapahdu mitään. Päivät töissä (jos sielläkään) ja vapaa-aika mammapalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme