Olenko säälittävä
Omen harkinnut meneväni mieshierojalle, että saisi tuntea miehen kosketuksen. Olen naimisissa. Miestä ei kiinnosta läheisyys. Ei ole nähnyt vanhempiensa halaavan eikä ole saanut hellyyttä lapsena niin ei semmosta kaipaa. Ennen semmoista oli edes vähän kun hän halusi seksiä. Nyt ei seksi häntä kiinnosta niin ei tapahdu mitään muutakaan. Mä olen 42v kaunis vaalea hoikka nainen. Haluaisin kokeilla seksissä eri juttuja. Mulla kun ei ole ollut kuin 2 seksikumppania. Hän ja mun eka kerta. Hän ei haluu muuta kuin perusjyystöä. Menee kuulemma fiilikset.
Mulla meni viikonloppu itseä hoidellessa. Hän nukku sohvalla, kun ei viitsinyt käydä suihkussa. Siis ei viitti käydä suihkussa kerran viikkoon. Oon sanonu että menis lääkärille jos on masennusta tms.mutta ei laiska on ollut kyllä aina, yli 20v suhteen ajan, mutta nyt ei edes pillu kelpaa. Tässäkö tää seksielämä sitten oli? En pettääkkään haluaisi. Kiihottaa jo ajatuskin kun miehen vahvat sormet vaeltaa mun iholla. Mä niin kaipaan miehen kosketusta.
No kuule, minä olen monen monta kertaa ottanut asian puheeksi. Olen kysynyt mitä hän haluaisi ja kaipaisi. Ei kuulemma mitään uutta. Peruspanoa vaan. Mä haluaisin kokeilla kyllä, mutta hän ei. Meillä ei ole edes suuseksiä kun hän ei halua sitä vastaanottaa tai antaa.