Olenko säälittävä
Omen harkinnut meneväni mieshierojalle, että saisi tuntea miehen kosketuksen. Olen naimisissa. Miestä ei kiinnosta läheisyys. Ei ole nähnyt vanhempiensa halaavan eikä ole saanut hellyyttä lapsena niin ei semmosta kaipaa. Ennen semmoista oli edes vähän kun hän halusi seksiä. Nyt ei seksi häntä kiinnosta niin ei tapahdu mitään muutakaan. Mä olen 42v kaunis vaalea hoikka nainen. Haluaisin kokeilla seksissä eri juttuja. Mulla kun ei ole ollut kuin 2 seksikumppania. Hän ja mun eka kerta. Hän ei haluu muuta kuin perusjyystöä. Menee kuulemma fiilikset.
Mulla meni viikonloppu itseä hoidellessa. Hän nukku sohvalla, kun ei viitsinyt käydä suihkussa. Siis ei viitti käydä suihkussa kerran viikkoon. Oon sanonu että menis lääkärille jos on masennusta tms.mutta ei laiska on ollut kyllä aina, yli 20v suhteen ajan, mutta nyt ei edes pillu kelpaa. Tässäkö tää seksielämä sitten oli? En pettääkkään haluaisi. Kiihottaa jo ajatuskin kun miehen vahvat sormet vaeltaa mun iholla. Mä niin kaipaan miehen kosketusta.
Kommentit (41)
Haluat läheisyyttä ja kosketusta. Ootko miettinyt että kuinka paljon teidän tilanne johtuu sinusta,sun asenteista, sanoista, teoista, käyttäytymisestä? Sillä on hyvin suuri merkitys mikä on sun osuus asioissa. Jos käyttäydyt häntä kohtaan hyvin,rakastavasti niin on todennäköistä että hän kohtelee sua samoin. Olen itsekin kasvanut perheessä jossa ei näytetty kuin negatiiviset tunteet mutta oppinut aikuisena näyttämään kaikki tunteeni ja huomioimaan toisen tunteet,tarpeet,rakastamaan täysillä. Joten sen taakse ei voi kaikkea kaataa. Kokeile kuunnella mitä hänellä on mielen päällä. Siis aidosti olla läsnä ilman hyökkäävää, negatiivista asennetta. Jos rakastatte toisianne niin puhutte rakentavasti ja rakkaudella asioista mitä siihen liittyy. Pikkasen tökki tosta lapsiallergiasta ja sun asenteista miesehdokkaista jos eroon päätyisit. Toivon että noi on vain pahan mielen tuotoksia koska jos noi ovat sun oikeita asenteita niin ongelmia tulee olemaan ihan yhtä paljon kuin nytkin. Hyvät miehet kiertävät sellaiset kaukaa.
M 61 kirjoitti:
Se on kyllä ikävää kun ei saa kosketusta ja halailuja. Kyllä yleensä ihminen kaipaa sitä. Ei se seksikään ole mitään hyvää jos vain on pelkkää jyystämistä. Ja eikä oteta toista huomioon. Itse pidän kosketuksesta ja haluan antaa sitä toisellekkin. Kumminkin ikää jo yli 60v.
Ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä, koska roikut tuollaisessa suhteessa.
Säälittävä, kun en heitä oli 20v suhdetta heti menemään?
Kyllä, jos se suhteesi on tuollainen mitä kirjoitit. Mutta omapa on elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat että et heitä suhdetta heti menemään, tästä saa käsityksen että jokin muutos on tapahtunut hiljattain.
Jos taas sinulla on tullut ns. mitta täyteen on tilanne varsin peruuttamaton. Mitä ne siellä parisuhdeterapiassa ovat neuvoneet tekemään?
M48, guru
Se on aika suhteellista mikä kenellekin on lyhyt tai pitkä aika. Älä nyt takerru sanaan "heti". En mä tiiä onko tullu mitta täyteen, roikun ja odotan että olis niinku ennenkin. En mä naimisiin menny kevyin perustein, enkä myöskään lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat että et heitä suhdetta heti menemään, tästä saa käsityksen että jokin muutos on tapahtunut hiljattain.
Jos taas sinulla on tullut ns. mitta täyteen on tilanne varsin peruuttamaton. Mitä ne siellä parisuhdeterapiassa ovat neuvoneet tekemään?
M48, guru
Se on suhteellista, mikä kenellekkin on lyhyt tai pitkä aika. En tiiä, onko mitta tullut täyteen, roikun ja odotan että saatais seksipuoli entiselleen. Mä menin rakkaudesta naimisiin, en pakosta siksi, että olis pulla uunissa. Mä en myöskään lähde avioliitosta kevyin perustein. Ei ihme, että erotilastot on niin korkeat.
Vierailija kirjoitti:
M 61 kirjoitti:
Se on kyllä ikävää kun ei saa kosketusta ja halailuja. Kyllä yleensä ihminen kaipaa sitä. Ei se seksikään ole mitään hyvää jos vain on pelkkää jyystämistä. Ja eikä oteta toista huomioon. Itse pidän kosketuksesta ja haluan antaa sitä toisellekkin. Kumminkin ikää jo yli 60v.
Ihana mies.
Kukas kehui? Et ihana mies.
Mitä ammattaiset neuvoivat?
Tiedithän että hyvinvointiyhteiskunnassa parisuhdeterapiaan tulee haketua itse, sitä ei kukaan tuputa :)
M48, guru
Täsmennän vielä, se on tukipalvelu jonka piiriin tulee hakeutua, aivan kuten muutkin verovaroin tuotetut palvelut :)
M48
Tuossa jo joku AP:tä opasti, että muutaman vuoden kun jaksaa odottaa niin vaihdevuodet hoitavat ongelman luonnollista tietä. Eli halut loppuu myös AP:ltä, ja voivat elää loppuelämänsä kämppäkavereina juuri niin kuin suurin osa yli viisikymppisistä pareista tekeekin.
Luontoäiti ilmoittelee nyt AP: lle vihonviimeisestä, teoreettisesta mahdollisuudesta lisääntyä, ja tekee ilmoituksensa lisääntyneenä kuksimishaluna. Muutama hassu vuosi vielä, ja kuumien aaltojen, sekä alapäässä harventuvan ja ylähuulessa runsastuvan karvankasvun ohessa ei seksi ole haluttavan tekemisen listalla edes top- satasessa. Elämä on siltä osin silloin kaikin tavoin helpompaa.
Tsemppiä, tämä on vain välivaihe joka on lusittava läpi.
Vierailija kirjoitti:
Täsmennän vielä, se on tukipalvelu jonka piiriin tulee hakeutua, aivan kuten muutkin verovaroin tuotetut palvelut :)
M48
Samaa jauhat joka ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jo joku AP:tä opasti, että muutaman vuoden kun jaksaa odottaa niin vaihdevuodet hoitavat ongelman luonnollista tietä. Eli halut loppuu myös AP:ltä, ja voivat elää loppuelämänsä kämppäkavereina juuri niin kuin suurin osa yli viisikymppisistä pareista tekeekin.
Luontoäiti ilmoittelee nyt AP: lle vihonviimeisestä, teoreettisesta mahdollisuudesta lisääntyä, ja tekee ilmoituksensa lisääntyneenä kuksimishaluna. Muutama hassu vuosi vielä, ja kuumien aaltojen, sekä alapäässä harventuvan ja ylähuulessa runsastuvan karvankasvun ohessa ei seksi ole haluttavan tekemisen listalla edes top- satasessa. Elämä on siltä osin silloin kaikin tavoin helpompaa.
Itse juuri eronneena, mies halusi sinkuksi lähes 30 yhteisen vuoden jälkeen. Ikää nyt 50 v ja halut on ihan kamalat. Tässä erossa melkein kamalinta on se, että seksielämä päättyi, toki ikävöin miestä sillä luulin, että elämme yhdessä aina. Mutta olen tämän 10 kuukauden eron aikana oppinut kyllä olemaan yksin, mutta tämä puutteessa eläminen on ihan kamalaa. Alkaa lyhtypylväätkin näyttää hyvältä. En ole vielä pystynyt hakemaan mitään seksisuhdetta, hemmetti ei ole ihan helppoa kun on sekstaillut 30 vuotta vain yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Odota muutama vuosi niin vaihdevuodet hoitaa sen ettei enää seksi paljon nappaa. Sitten ei enää tarvitse kärvistellä.
Hah hah hah haaaaaa....
Menopaussin kuiva kausi menee kyllä ohi. Ja sitten mennään eikä meinata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri eronneena, mies halusi sinkuksi lähes 30 yhteisen vuoden jälkeen. Ikää nyt 50 v ja halut on ihan kamalat. Tässä erossa melkein kamalinta on se, että seksielämä päättyi, toki ikävöin miestä sillä luulin, että elämme yhdessä aina. Mutta olen tämän 10 kuukauden eron aikana oppinut kyllä olemaan yksin, mutta tämä puutteessa eläminen on ihan kamalaa. Alkaa lyhtypylväätkin näyttää hyvältä. En ole vielä pystynyt hakemaan mitään seksisuhdetta, hemmetti ei ole ihan helppoa kun on sekstaillut 30 vuotta vain yhden kanssa.
Yli 20vuotta olin itsekin saman miehen kanssa, eromme syyt olivat tämän henkisen terveyden ongelmat.
Meillä käytiin seksi läpi alusta loppuun asti, mies oli kokematon kun tavattiin. Sain kaiken. Eron jälkeen himot on tulleet ja menneet, on ollut fyysistä ja psyykkistä estettä. Nyt kahden vuoden jälkeen olen vihdoin uskaltanut aloittaa seksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Ei kai se väärinkään ole?
Seksuaaliterveyttä hoitavat ammattilaiset osaavat auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Seksuaaliterveyttä hoitavat ammattilaiset osaavat auttaa.
Ammattilainen on sana, jota käytetään liian löyhästi. Tuommoisen terapeuttitittelin saa kuka vaan. Ei ole mikään rurkinto. Kai pariskunnat itsekin voi oikoa ongelmia eikä opetella uusavuttomaksi. Jostain kai sen terapeutinkin on leipänsä ansaittava, en sillä. Jokin muuhan tässä on ongelma, joka tulee ilmi sillä ettei seksi luista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Seksuaaliterveyttä hoitavat ammattilaiset osaavat auttaa.Ammattilainen on sana, jota käytetään liian löyhästi. Tuommoisen terapeuttitittelin saa kuka vaan. Ei ole mikään rurkinto. Kai pariskunnat itsekin voi oikoa ongelmia eikä opetella uusavuttomaksi. Jostain kai sen terapeutinkin on leipänsä ansaittava, en sillä. Jokin muuhan tässä on ongelma, joka tulee ilmi sillä ettei seksi luista.
Sitten suoraan psykiatriaan jos kyse on ainoastaan oppiarvoista.
M48, guru
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Haluat läheisyyttä ja kosketusta. Ootko miettinyt että kuinka paljon teidän tilanne johtuu sinusta,sun asenteista, sanoista, teoista, käyttäytymisestä? Sillä on hyvin suuri merkitys mikä on sun osuus asioissa. Jos käyttäydyt häntä kohtaan hyvin,rakastavasti niin on todennäköistä että hän kohtelee sua samoin. Olen itsekin kasvanut perheessä jossa ei näytetty kuin negatiiviset tunteet mutta oppinut aikuisena näyttämään kaikki tunteeni ja huomioimaan toisen tunteet,tarpeet,rakastamaan täysillä. Joten sen taakse ei voi kaikkea kaataa. Kokeile kuunnella mitä hänellä on mielen päällä. Siis aidosti olla läsnä ilman hyökkäävää, negatiivista asennetta. Jos rakastatte toisianne niin puhutte rakentavasti ja rakkaudella asioista mitä siihen liittyy. Pikkasen tökki tosta lapsiallergiasta ja sun asenteista miesehdokkaista jos eroon päätyisit. Toivon että noi on vain pahan mielen tuotoksia koska jos noi ovat sun oikeita asenteita niin ongelmia tulee olemaan ihan yhtä paljon kuin nytkin. Hyvät miehet kiertävät sellaiset kaukaa.
Se ei ole asenneongelma, jos ei halua lapsia. Varmaan ymmärrät, että jos on koko elämänsä halunnut olla niitä ilman, niin ei keski-iässäkään halua ottaa miestä jolla on omia lapsia. Väitätkö, että sellainen mies ei ole hyvä mies, joka ei ole halunnut lapsia? Toisten ihmisten vapaaehtoinen lapsettomuus tuntuu olevan lapsia haluavien/hankkivien ongelma, vaikka se ei millään lailla määritä ihmisen hyvyyttä, eikä kuulu millään muotoa toisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Se ei ole asenneongelma, jos ei halua lapsia. Varmaan ymmärrät, että jos on koko elämänsä halunnut olla niitä ilman, niin ei keski-iässäkään halua ottaa miestä jolla on omia lapsia. Väitätkö, että sellainen mies ei ole hyvä mies, joka ei ole halunnut lapsia? Toisten ihmisten vapaaehtoinen lapsettomuus tuntuu olevan lapsia haluavien/hankkivien ongelma, vaikka se ei millään lailla määritä ihmisen hyvyyttä, eikä kuulu millään muotoa toisille ihmisille.
Toinen vela täällä moi ja mua ei kyllä haittaa muiden lapset, joiden kanssa en päätyis edes olemaan tekemisissä enempää kuin ehkä vuosien päästä jouluna tai lomalla jos toisen iso, aikuinen lapsi kyläilee myöhemmin yhteisessä asunnossa. Pahasti lapsiallerigiseltahan se kuulostaa, että mieluummin kituu ilman seksiä umpisurkeassa lapsettomassa parisuhteessaan. Kun jollain miehellä vois olla jopa lapsia, ovat pilalla. Lapsiakin isompi ongelma taitaa lapsia saaneiden miesten suhteen olla juuri tuo, että normaali ihminen ei ymmärrä noin jyrkkää ajatusmaailmaa ja "elämäntapaa", mihin edes toisen aikuinen lapsi ei mahdu vierailemaan vanhempansa luona kun se on uhka seurustelulle. Sekoa. Lasten lisäksi moni moni muukin asia voitolla parisuhteessa olevan prioriteeteissa rakkaansa edellä kuten ap:n velamiehellä on oma mukavuus ja laiskuus ja mahan kasvattaminen... Mut ne lapset, niistä on joku autis tinen fiksaatio. Ovatko muu ihmissuhteet sallittuja vai toivotaanko muutakin kuin että olla yhteydenpitossa omiin lapsiin? Tosiaankin kaikki velatkaan eivät ajattele noin muiden lapsista. Ja sori, me ei todellakaan olla ajatuksiltamme mikään yhteinen rintama, jonka kannattaisi pariutua keskenään.
Mitä olet valmis tekemään vuoteessa/seksielämän parantamisessa? Peiliinkin voi katsoa.
Mitäs jos kerrot että haluat sekä seksiä että läheisyyttä, ja jos ei mene perille, sano että sitten lähdet.
So simple is that.