Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko säälittävä

Vierailija
03.04.2023 |

Omen harkinnut meneväni mieshierojalle, että saisi tuntea miehen kosketuksen. Olen naimisissa. Miestä ei kiinnosta läheisyys. Ei ole nähnyt vanhempiensa halaavan eikä ole saanut hellyyttä lapsena niin ei semmosta kaipaa. Ennen semmoista oli edes vähän kun hän halusi seksiä. Nyt ei seksi häntä kiinnosta niin ei tapahdu mitään muutakaan. Mä olen 42v kaunis vaalea hoikka nainen. Haluaisin kokeilla seksissä eri juttuja. Mulla kun ei ole ollut kuin 2 seksikumppania. Hän ja mun eka kerta. Hän ei haluu muuta kuin perusjyystöä. Menee kuulemma fiilikset.
Mulla meni viikonloppu itseä hoidellessa. Hän nukku sohvalla, kun ei viitsinyt käydä suihkussa. Siis ei viitti käydä suihkussa kerran viikkoon. Oon sanonu että menis lääkärille jos on masennusta tms.mutta ei laiska on ollut kyllä aina, yli 20v suhteen ajan, mutta nyt ei edes pillu kelpaa. Tässäkö tää seksielämä sitten oli? En pettääkkään haluaisi. Kiihottaa jo ajatuskin kun miehen vahvat sormet vaeltaa mun iholla. Mä niin kaipaan miehen kosketusta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh... ihan hölmö ukko sulla jos ei ymmärrä hyvän päälle... kiimainen ja kokeilun haluinen nainen on ihana :)

Vierailija
2/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla parempi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla parempi erota.

Niin kai. Tuntuu vaan jotenkin turhalta syystä erota, kun ei ole väkivaltaa, pettämistä. Paitsi mulle tää on kuitenkin iso asia.

Ketä sitä enää tässä iässä saa. Eronneita ja kakaroita kaikilla. En ala kattoo toisten pershedelmiä ja exiä siinä sivussa, kun en ole niitä itellenikään koskaan halunnut. Taloudellisestikin menee hyvin. Mulla on vakityö.

On mulla satisfyer ja vibra. Ei ne vaan kosketusta korvaa. Tai tunnetta, että olisi haluttu.

Vierailija
4/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois olla parempi erota.

Niin kai. Tuntuu vaan jotenkin turhalta syystä erota, kun ei ole väkivaltaa, pettämistä. Paitsi mulle tää on kuitenkin iso asia.

Ketä sitä enää tässä iässä saa. Eronneita ja kakaroita kaikilla. En ala kattoo toisten pershedelmiä ja exiä siinä sivussa, kun en ole niitä itellenikään koskaan halunnut. Taloudellisestikin menee hyvin. Mulla on vakityö.

On mulla satisfyer ja vibra. Ei ne vaan kosketusta korvaa. Tai tunnetta, että olisi haluttu.

No eikö miehistä kuitenkin 25% ole lapsettomia? Ja sinkkumiehistä kai useampi? Kyllä sä nyt jonkun paremman saat. Mä lähtisin varsinkin kun teillä ei kerran ole lapsia. Ei tuo ainakaan ole syy jäädä suhteeseen etkä kyllä saa hierojalta rakkautta.

Vierailija
5/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 25% miehistä jää lapsettomiksi. Tosin niistä kai 40-60% on joskus halunnut.

Vierailija
6/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois olla parempi erota.

Onko jokin muuttunut vai onko hän aina ollut etäinen?

Vierailija
7/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 44 vuotias mies. Lapsia on, mutta nuorinkin muuttaa ihan kohta pois kotoa. Onnellisesti naimisissa olen, mutta tarkoitan vaan, että kun lähenee viittäkymppiä, niin vaikka olisi lapsia, niin ei ne kotona enää kaikilla asu.

Vierailija
8/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama vuosi niin vaihdevuodet hoitaa sen ettei enää seksi paljon nappaa. Sitten ei enää tarvitse kärvistellä.

Vierailija
9/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois olla parempi erota.

Onko jokin muuttunut vai onko hän aina ollut etäinen?

Hän ei oo koskaan ollut halailijatyyppi, ei ole saanut lapsena läheisyyttä eikä ole omien vanhempien välillä nähnyt edes halausta. (Kuulemma kerran. Eronneet ovat.)

Kun haluja hänellä oli, niin pakkohan sitä oli läheisyyttäkin ylläpitää, siksi kai suhdetta rakkauden lisäksi jatkoinkin. En tajunnut että halut loppuu niin loppuu muukin.

Vierailija
10/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen 44 vuotias mies. Lapsia on, mutta nuorinkin muuttaa ihan kohta pois kotoa. Onnellisesti naimisissa olen, mutta tarkoitan vaan, että kun lähenee viittäkymppiä, niin vaikka olisi lapsia, niin ei ne kotona enää kaikilla asu.

Loppuelämän murhe ne kuitenkin on. Sitten ne tekee lapsia joita vieraana ihmisenä saat hoitaa vanhoilla päivillä. Ei tuo ihan yksinkertaista ole. Niitten lasten kanssa ei välttämättä tule toimeen. Voivat olla mustasukkaisia isästään. Pitää uutta naista pyrkyrinä. Olen aina kummeksinut ajatusta, että lapsista huolehdittava 18v. Ei se siihen jää.

Vierailija
11/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota muutama vuosi niin vaihdevuodet hoitaa sen ettei enää seksi paljon nappaa. Sitten ei enää tarvitse kärvistellä.

Ei välttämättä.

Vierailija
12/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ikävää kun ei saa kosketusta ja halailuja. Kyllä yleensä ihminen kaipaa sitä. Ei se seksikään ole mitään hyvää jos vain on pelkkää jyystämistä. Ja eikä oteta toista huomioon. Itse pidän kosketuksesta ja haluan antaa sitä toisellekkin. Kumminkin ikää jo yli 60v.

Vierailija
13/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämän murhe ne kuitenkin on. Sitten ne tekee lapsia joita vieraana ihmisenä saat hoitaa vanhoilla päivillä. Ei tuo ihan yksinkertaista ole. Niitten lasten kanssa ei välttämättä tule toimeen. Voivat olla mustasukkaisia isästään. Pitää uutta naista pyrkyrinä. Olen aina kummeksinut ajatusta, että lapsista huolehdittava 18v. Ei se siihen jää.

Ok, hei pidä toi. Et selvästi ihan hirveästi seksiä kaipaakaan. Sen uuden miehen lapsiin ei ole pakko heti tutustua ja varsinkin jos ovat jo teinejä niin ei ehkä ollenkaan. Voisit sit muutaman vuoden päästä lähteä vaikka kävelylle siksi aikaa kun miehen aikuiset lapset käy kahvilla jos et ollenkaan tahdo tutustua... Toki voit olla myös onneton lapsettoman miehesi kanssa ilman seksiä kun suhde uuden lapsettomankaan miehen kanssa ei houkuta yhtään. Epäilen kyllä että olisit hoikka simpsakka blondi, jolla olisi vaihtoehtoja... kun tuohon jäät.

Vierailija
14/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hei pidä toi. Et selvästi ihan hirveästi seksiä kaipaakaan. Sen uuden miehen lapsiin ei ole pakko heti tutustua ja varsinkin jos ovat jo teinejä niin ei ehkä ollenkaan. Voisit sit muutaman vuoden päästä lähteä vaikka kävelylle siksi aikaa kun miehen aikuiset lapset käy kahvilla jos et ollenkaan tahdo tutustua... Toki voit olla myös onneton lapsettoman miehesi kanssa ilman seksiä kun suhde uuden lapsettomankaan miehen kanssa ei houkuta yhtään. Epäilen kyllä että olisit hoikka simpsakka blondi, jolla olisi vaihtoehtoja... kun tuohon jäät.

Kyllä ne hyvät on viety jo nuorena ja rääppeet jäljellä. Turha kuvitella muuta.

Vierailija
15/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masentunut? - Hoida itsesi terveeksi!" on aika karu asenne.

Sotien jälkeen masentuneet oli laiskoja. Nykyään pitäisi jo ymmärtää masentuneiksi.

Vierailija
16/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Masentunut? - Hoida itsesi terveeksi!" on aika karu asenne.

Sotien jälkeen masentuneet oli laiskoja. Nykyään pitäisi jo ymmärtää masentuneiksi.

Karu asenne? Eihän se hoitamatta parane, jos sellaisesta nyt on kysekkään. Laiskuuden mainitsin siitä syystä, ettei aloitekyvyttömyys ja vetelyys ole juuri alkanut, oire jostain vaan on ollut aina. Siksi ei tiiä onko se masennusoire laisinkaan tässä tapauksessa.

Vierailija
17/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä, koska roikut tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
18/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä, kun en heitä oli 20v suhdetta heti menemään?

Vierailija
19/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois olla parempi erota.

No höh... jos olet 42-vuotias niin sinähän vasta alat olemaan Nainen parhaassa iässä ;) Ja kyllä meitä lapsettomia (mutta ei lapsellisia ;)) miehiäkin löytyy joten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun vaan.

Tsemppiä!

49-vuotias lapseton mies Tampereelta

Vierailija
20/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä, kun en heitä oli 20v suhdetta heti menemään?

Kirjoitat että et heitä suhdetta heti menemään, tästä saa käsityksen että jokin muutos on tapahtunut hiljattain.

Jos taas sinulla on tullut ns. mitta täyteen on tilanne varsin peruuttamaton. Mitä ne siellä parisuhdeterapiassa ovat neuvoneet tekemään?

M48, guru

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi