Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Kokoomuksen vaalivoitto tarkoittaa köyhille ihmisille??

Vierailija
02.04.2023 |

??

Kommentit (1013)

Vierailija
881/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattakaa selkäranka itsellenne "käen poikaset"!

Vierailija
882/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhtyvät entisestään. Köyhät eivät tuota, joten ei heitä tarvitse elättääkään. Rikkaiden verotusta tullaan sen sijaan säätämään alemmas, koska muuten heistäkin tulee köyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että lähdemme barrikadeille. Kokoomus tuskin on odottanut, että köyhät ja sairaat lähtisivät joukolla osoittamaan mieltään.

Vierailija
884/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Älkää jaksako jauhaa paskaa. Kokoomuksen tavoite ei ole kurjistaa kansaa vaan pitää huolta huono-osaisista myös.

Sinäpäs vitsin murjaisit. :D Köyhien kyykyttäminen on kokoomuslaisilla verissä, ja se on myös täysin ideologista. Järkevän talouspolitiikan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä (vaikka niin mielellään antavat ymmärtää).

Köyhien kyykyttäminen oli helpompi sietää, kun sen tekivät n.k. omat. Etkö huomannut, että nykyisen hallituksen aikana ajettiin läpi monia niistä aiempien porvarihallitusten ajamista kyykytyksistä eikä kukaan juuri korvaansa lotkauttanut.

Osasivat, vaan tehdä sen ehkä empaattisemmin.

Eiköhän tästä selvitä.

Minä olen köyhä ja minua ei kyllä tämän hallituksen toimesta kyykytetty kertaakaan. Päinvastoin, minua autettiin. Tällä hetkellä pelottaa ja ahdistaa. Olen työkyvytön, joten ei paljon mahdollisuuksia tilannetta parantaa, jos leikkauksia tulee. Tosi "hienoa", kun sairaudet nähdään oikeistossa kannustinloukkuina.

ei Suomessa joudu kerjuulle

Vierailija
885/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Älkää jaksako jauhaa paskaa. Kokoomuksen tavoite ei ole kurjistaa kansaa vaan pitää huolta huono-osaisista myös.

Sinäpäs vitsin murjaisit. :D Köyhien kyykyttäminen on kokoomuslaisilla verissä, ja se on myös täysin ideologista. Järkevän talouspolitiikan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä (vaikka niin mielellään antavat ymmärtää).

Köyhien kyykyttäminen oli helpompi sietää, kun sen tekivät n.k. omat. Etkö huomannut, että nykyisen hallituksen aikana ajettiin läpi monia niistä aiempien porvarihallitusten ajamista kyykytyksistä eikä kukaan juuri korvaansa lotkauttanut.

Eiköhän tästä selvitä.

Minä olen köyhä ja minua ei kyllä tämän hallituksen toimesta kyykytetty kertaakaan. Päinvastoin, minua autettiin. Tällä hetkellä pelottaa ja ahdistaa. Olen työkyvytön, joten ei paljon mahdollisuuksia tilannetta parantaa, jos leikkauksia tulee. Tosi "hienoa", kun sairaudet nähdään oikeistossa kannustinloukkuina.

työkyvyttömyys on aivan eri asia kuin työhön kykenevät jotka eivät halua tehdä töitä. Menee puurot ja vellit sekaisin eikä ole tiedossa vielä miten talouskasvua kannustetaan. Turha täällä on sovitella narua kaulaan....

Ihan samaan joukkoon kummatkin ryhmät laitetaan. Kokoomuslainen ei sairastu ja jos sairastuu, hän ei silti ole samanlainen kuin köyhä sairastunut. Köyhä tervehtyy kurittamalla, kokoomuslainen hyvällä hoidolla.

kyllä julkiselle pääsee , tekonivelet kummassakin polvessa, viimeksi v 2019. Hannaslääkäri v 2022 pääsin 2 kertaa.

Vierailija
886/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että lähdemme barrikadeille. Kokoomus tuskin on odottanut, että köyhät ja sairaat lähtisivät joukolla osoittamaan mieltään.

Kokoomusta äänestäneet palkansaajat lähtee barrikadeille sitten, kun Kokoomus aloittaa toimenpiteet. Pettyneitä äänestäjiä tulee paljon. Eikö Kokoomus olekaan palkansaajan asialla? Ei ole ikinä ollutkaan. Vaaleissa tapahtui kamala erehdys, kun porukka luuli, että Kokoomus puolustaa kaikkien veronmaksajien etuja. Ei tule sellaista päivää näkymään. 

Vierailija
887/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on siitä, että maksajat loppuu pian. Maksajien pitää kokea, että heidän työnsä tulosta käytetään mahdollisimman tehokkaasti ja sitä ei käytetä elämäntapasurffareiden laiskottelun takaamiseen. Joutavatkin köyhtyä. Nälkä on hyvä motiivi alkaa tehdä jotain. Ja kyllä, tiedän, että on sairaita ihmisiä ja työkyvyttömiä, mutta niinhän se menee, kun riittävän moni sikailee, kaikki kärsii. Kääntäkää katse niihin ihmisiin, jotka loisivat järjestelmän kustannuksella. Hehän ovat se syy, miksi ne aidostikin pulassa olevat pian kärsii.

Eläkkeitä maksetaan 33 miljardia, eläkeläisten hoitokoteja 5 miljardia vuodessa, eläkeläisten terveydenhoitoa 6500/1 eläkeläinen vuodessa ja eläkeläisiä on 1 600 000 eli miljoona kuusisataa tuhatta. Lisäksi 200 000 eläkeläistä saa asumistukea ja 200 000 eläkeläistä leskeneläkettä. Lisäksi eläkeläisille maksetaan kelan hoitotukea, lääkkeitä (lääkekatto 600 vuodessa), kelatakseja, palveluseteleitä ja verovähennystä palveluihin.

Työttömyystukia maksetaan 4,9 miljardia ja sossutukia 800 miljoonaa, mutta sossutukia ei saa työtön, joka asuu työssäkäyvän puolison kanssa, mutta sen sijaan moni eläkeläinen saa sossutukia sähköön ja lääkkeisiin.

Vierailija
888/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy koulutuksen?

Vierailija
889/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvassa on reipasta kuntoa kohottavaa liikuntaa. KYYKKYYN! YLÖS! KYYKKYYN! YLÖS! JA VIELÄ LOPUKSI KYYKKYYN!

Vierailija
890/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että pääsevät köyhyydestä ylös.

Eivät pääse. Kusivat omiin muroihinsa. Nyt tulevat saamaan monta tölkkiä vähemmän kaljaa.. Öyhöttäjille ylläripylläri.. 😄😄😄😄😄

Vierailija
891/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jo maksussa oleviin eläkkeisiin ei voi puuttua? On kestämätöntä, että on eläkepariskuntia jotka saavat 4000 netto kuukaudessa.

Ja samaan aikaan AMK - tutkinnon suorittaneet työttömät ovat työmarkkinatuella 580 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa/työpäivä töissä kaupoissa hyllyttämässä tavaroita, kirjastoissa laittamassa palautettuja kirjoja hyllyyn, auttamassa osastonsihteeriä sairaaloissa, ulkoiluttamassa vanhuksia jne.

Eläke ei kerry, ei ole työterveyshuoltoa, mutta Kela vaatii sairaslomatodistuksen, kulukorvausta ei saa, jos sairastuu.

Jos asuu työssäkäyvän puolison kanssa niin ei saa muita tukia.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tästä selvitä.

työkyvyttömyys on aivan eri asia kuin työhön kykenevät jotka eivät halua tehdä töitä. Menee puurot ja vellit sekaisin eikä ole tiedossa vielä miten talouskasvua kannustetaan. Turha täällä on sovitella narua kaulaan....

Työkyvyttömyys on eri asia vain siinä tapauksessa, että työkyvytön on työkyvyttömyyseläkkeellä eikä työttömänä työnhakijana terveiden ja työkykyisten joukossa. Meillä on tiukentuneiden eläkkeelle pääsyn ehtojen vuoksi työttömissä yllättävän suuri määrä ihmisiä, joiden oikea paikka olisi jo eläkkeellä eikä työttömänä työnhakijana. Työttömissä työnhakijoissa on jopa ihmisiä, joilla on kyllä vakituinen työpaikka, mutta koska enimmäismäärä sairaspäiviä sekä kuntoutusrahapäiviä on käytetty eikä ihmeparantumista kaikista erilaisista leikkauksista ja muista lääketieteellisistä toimenpiteistä huolimatta ole tapahtunut, henkilö joutuu olemaan työttömänä työnhakijana työkyvyttömyytensä vuoksi. Ja miksi ei ole työkyvyttömyyseläkkeellä? No kun ne "asiantuntijalääkärit" potilasta kertaakaan edes tapaamatta toteavat useista erikoislääkäreiden lausunnoista henkilön työkykyiseksi. 

Vierailija
893/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa on laki, että pitää ottaa koko perintö vastaan tai ei mitään.

Eli jos olet muuttanut Helsinkiin töihin työn perässä ja haluat mökin järven rannalta niin joudut ottamaan myös kerrostalo-osakkeen muuttotappiokaupungista mitä ei saa myytyä eikä vuokrattua, kun vanhempasi kuolee.

Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tästä selvitä.

Työkyvyttömyys on eri asia vain siinä tapauksessa, että työkyvytön on työkyvyttömyyseläkkeellä eikä työttömänä työnhakijana terveiden ja työkykyisten joukossa. Meillä on tiukentuneiden eläkkeelle pääsyn ehtojen vuoksi työttömissä yllättävän suuri määrä ihmisiä, joiden oikea paikka olisi jo eläkkeellä eikä työttömänä työnhakijana. Työttömissä työnhakijoissa on jopa ihmisiä, joilla on kyllä vakituinen työpaikka, mutta koska enimmäismäärä sairaspäiviä sekä kuntoutusrahapäiviä on käytetty eikä ihmeparantumista kaikista erilaisista leikkauksista ja muista lääketieteellisistä toimenpiteistä huolimatta ole tapahtunut, henkilö joutuu olemaan työttömänä työnhakijana työkyvyttömyytensä vuoksi. Ja miksi ei ole työkyvyttömyyseläkkeellä? No kun ne "asiantuntijalääkärit" potilasta kertaakaan edes tapaamatta toteavat useista erikoislääkäreiden lausunnoista henkilön työkykyiseksi. 

Siis "..useista erikoislääkäreiden lausunnoista huolimatta..."

Vierailija
895/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olet muuttanut Helsinkiin töihin työn perässä ja haluat mökin järven rannalta niin joudut ottamaan myös kerrostalo-osakkeen muuttotappiokaupungista mitä ei saa myytyä eikä vuokrattua, kun vanhempasi kuolee.

Vastikkeet on noin 6000 vuodessa ja jos et maksa niitä niin menet ulosottoon.

Vierailija
896/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä on 1 600 000 joten perikunnan asuntoa ja mökkiä tulee riittämään ja niiden myynti tulee laskemaan kaikkien asuntojen hinnat, kun niitä yritetään myydä halvemmalla.

Vierailija
897/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä on 1 600 000 joten perikunnan asuntoa ja mökkiä tulee riittämään ja niiden myynti tulee laskemaan kaikkien asuntojen hinnat, kun niitä yritetään myydä halvemmalla.

5000 ihmistä kuolee kuukaudessa, asuntoja vapautuu ja asiakkaat yrityksillä vähenevät.

Erittäin tyhmää leikata ansiosidonnaista. 580 euron työmarkkinatuella ei mennä parturiin ottamaan 100 euron permanenttia.

Kokoomus tuhoaa kaupan alan ja palvelualan ja työntekijät menevät ulosottoon.

Vierailija
898/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työikäisiä on vähemmän kuin eläkeläisiä ja osalla on jo omistusasunto.

Asuntolainaa ei saa 2400 bruttopalkalla ilman säästöjä. Asuntolainaa ei saa myöskään osa-aikatöillä, nolla-sopimuksilla, palkkatukitöillä, työkokeiluilla eikä kuntouttavalla työtoiminnalla.

Vierailija
899/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista sai 2 vuotta jo 1990- luvulla. Nyt sitä leikataan koko ajan, kun eläkeläiset ei sitä enää tarvitse.

Tammikuussa työeläkket nousi 8 % ja kansaneläke+takuueläke nousi 922 netto kuukaudessa.

Lisäksi eläkeläisen asumistuki on isompi kuin yleinen asumistuki.

Vierailija
900/1013 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta jo vuosikymmenien todisteet mitä oikeiston politiikka on. Aina ollut sama suunta ja samat arvot. Miksi niitten perään tarvitsisi kysellä? Vai voiko tosiaan väki olla niin tyhmää että taitavalla pskapuheella sumutettu luulemaan mustaa valkoiseksi? Jos voi, niin näkemiin ja hyvää yötä vaan. Ja se siitä toivosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme