Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Kokoomuksen vaalivoitto tarkoittaa köyhille ihmisille??

Vierailija
02.04.2023 |

??

Kommentit (1013)

Vierailija
601/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että kovin suurta muutosta tulee tapahtumaan. Ei Orpokaan mikään kaikkivoipa ole, lakeja ja EU:n säädöksiä Kokoomuksellakin tulee noudattaa. Lakimuutoksiinkin tarvitaan muutakin kuin Kokoomuksen halu.

Vierailija
602/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun keskituloiset duunarit leikkii porvaria ja hypettää Kokoomusta. Kohta tulee itku. Aina jotkut tietyt keskituloiset kuvittelevat olevansa parempia kuin työttömät ja pienituloiset ja luullaan, ettei se elämän karu todellisuus voi osua heihin. Kyllähän se nähdään vaikka taas ukin autotehtaalla...

Niinpä. Kummasti nousee hattuun kun vähänkään paremmin menee. Sitten alkaa heikompiosaisten halveksunta ja syyttely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti työmarkkina-, asumis- ja toimeentulotuki lasketaan niin alas, että näihin turvautuvien on pakko ottaa mitä tahansa työtä vastaan ja millä ehdoilla tahansa, olkoon se sitten siivoamista, mainosten jakamista kerran viikossa 3 euron tuntipalkalla tai provisiopohjaista puhelinmyyntiä tms.

Näin saadaan purettua kannustinloukut, koska jokainen tienattu euro on askel eteenpäin. Toisekseen työllisyysaste saadaan nousemaan, sillä tekemällä vähintään tunnin viikossa jotain työtä, vaikka sitten mainosten jakamista,  sinut lasketaan työlliseksi. 

Pertsat ja Maket vakaope tai hoitaja sijaisiksi (tiesitkö, että sijaisena voi olla kuka vain!) helpottamaan vakakriisiä.

Sitten saadaan lukea muutama uutinen lisää pihalle unohdetuista taaperoista.

Mutta sitähän te tilasitte

Vierailija
604/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppiä ja porkkanaa.

Tässä järjestyksessä.

Mut älä huoli, vaik alussa tuntuisi pahalta. Myöhemmin heräät huomaamaan, että tätähän (työtä ja aktivointia) mä just tarvitsin. Tukipössyttelijät saavat marinoitua omassa liemessään ja köyhyydessään.

Vierailija
605/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitaja. Ihan tiedoksi, mitä enemmän köyhien tukia leikataan, sitä kalliimmaksi se todellisuudessa maalle käy. Aika halpaa pitää iso porukka jossain kituuttamisen rajalla sen verran tyytyväisenä, etteivät tipu lopulliseen toivottumuuteen. Työttömyysturva on hyvin pieni verrattuna siihen, mitä maksaa kun ihminen lopullisesti menettää toivonsa ja viimeisetkin roponsa millä sinnitellä. Että onnea vaan tuolle kokoomuksen linjalle säästää sillä, että köyhiltä leikataan.. Joskus tuntuu että kaikki tuon puolueen kannattajat ovat jotenkin vähä-älyisiä..

Löytyykö sinulla ymmärrystä työkavereillesi, jotka äänestivät kokoomusta? Hoitajissahan on yllättävän paljon kokoomuksen äänestäjiä, vaikka ovat tavallisia duunareita.

Vierailija
606/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun keskituloiset duunarit leikkii porvaria ja hypettää Kokoomusta. Kohta tulee itku. Aina jotkut tietyt keskituloiset kuvittelevat olevansa parempia kuin työttömät ja pienituloiset ja luullaan, ettei se elämän karu todellisuus voi osua heihin. Kyllähän se nähdään vaikka taas ukin autotehtaalla...

Niinpä. Kummasti nousee hattuun kun vähänkään paremmin menee. Sitten alkaa heikompiosaisten halveksunta ja syyttely.

GET OVER IT!

Vierailija
607/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää varmaan mennä töihin, mutku mää en haluu

Miksi joku ei halua mennä töihin ja haluaa elää esim. sosiaalituella jossa joku kyttää tiliotteet nöyryyttävästi, et voi säästää ja elämässäsi ei ole mitään ekstraa juurikaan? Ei mitään odotettavaa esim että voisit vaikka reissailla. Ei ole varaa tehdä juuri mitään. Et ole mitään kuumita valuuttaa parisuhdemarkkinoillakaan kertoessasi sosiaalituella elämisestä kädestä suuhun.

sadattuhannet kuitenkin haluavat ja äänestävät vihervasemmistoa, että tuillalorvailu-unelma jatkuisi

Vierailija
608/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keppiä ja porkkanaa.

Tässä järjestyksessä.

Mut älä huoli, vaik alussa tuntuisi pahalta. Myöhemmin heräät huomaamaan, että tätähän (työtä ja aktivointia) mä just tarvitsin. Tukipössyttelijät saavat marinoitua omassa liemessään ja köyhyydessään.

Pelkällä työllä ei kukaan tee mitään, vaan työstä on saatava myös riittävästi palkkaa. Palkatonta vapaaehtoistyötä on vaikka miten paljon tarjolla jokaiselle, joten sitä ei kukaan kaipaa, vaan tötä josta maksetaan kunnollista palkkaa.

Keppiähän kokkkarit mielellään tarjoilee, mutta kun tulee puhe porkkanasta, eli rahasta, niin heti on paljon hiljaisempaa.

Vierailija
609/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelottaa että pakottavat töihin. En ymmärrä miksi erityisherkkiä ei vapauteta työelämästä. En ole ihmisen joka nauttisi työstä vaan se on enempikin pakollista suorittamista. Se on kuin olisi orja.

Vierailija
610/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedämme asiasta enemmän, kun olemme saaneet hallitusohjelman luettavaksemme. Sitä odotellessa.

Juu, jos sun paperit on postittettu väärään osoitteeseen niin syytä hallitusta joka vie silmälasirahat.

Kaikki ei saa toimeentulotukea eikä hallitus ole säätänyt silmälasitukea eikä talvirengastukea. Puolison on pakko kulkea vuorotöihin autolla. Hänelläkin kuuluisi olla silmälasit, missä vahvuus 1,5.

Meinattiin ostaa molemmille silmälasit, kun mun on vuodelta 2015, mutta säästetään nyt rahat ruokaan, kun tuli porvarihallitus.

Vakuutus korvaa autokolarit.

Eläkkeitä maksetaan 33 miljardia. On se hyvä, että kotona sohvalla istuvilla eläkeläisillä on rahaa silmälaseihin.

Työttömillä jotka on työkokeilussa jne ei ole väliä.

Tiesitkö, että eläkeläiset ovat työuransa jo tehneet? Et kai tosissasi kadehdi heitä? Ja että eläkkeet ovat hurrrjan suuuren suuuria?

Hieman harkintaa ja inhimillisyyttä elämänsä iltapuolella oleville, kiitos

Työeläkkeet ei edes ole valtion budjetissa, vaikka vasemmisto niitä yrittikin napata. Eläkevakuutusmaksuja maksavat kaikki työssäkäyvät ja olisi aika julmaa, että palkasta napatut rahat vietäisiinkin nyt valtiolle.

Työeäkkeitä maksetaan 30 miljardia, joista 25 miljardia nyt työssäkäyvien palkoista ja 5 miljardia rahastosta.

Vierailija
611/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pelottaa että pakottavat töihin. En ymmärrä miksi erityisherkkiä ei vapauteta työelämästä. En ole ihmisen joka nauttisi työstä vaan se on enempikin pakollista suorittamista. Se on kuin olisi orja.

No yhyyy niin se on kuule meille monelle muullekin. Itse olen lähihoitaja ja en todellakaan pidä siitä mitä joudun tekemään niska limassa paskalla palkalla mutta näillä mennään. Kokoomuksen politiikka on karua mutta ymmärrän kyllä että näitä "nyyhkis työssäolo pelottaa olen erityisherkkä" saa ravistella.

612/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö? Enemmän köyhyyttä, rajumpaa köyhyyttä ja syvempää epätoivoa. Mikään ei tule muuttumaan paremmaksi pieni ja keskituloisen elämässä, saati eläkeläisten elämässä, vaan kaikki muuttuu huonommaksi, koska ostovoiman leikkaaminen jatkuu hamaan tulevaisuuteen, ja kun kylliksi leikataan, niin mitä luulette jäävän jäljelle? Juu juu, ainahan saa sossusta tukea, jos pitää tukea yrittäjiä tekemällä töitä palkalla, joka ei riitä elämiseen tässä maassa. Paitsi että jollainhan se pitää se sossukin rahoittaa, ei ne sossun rahatkaan puussa kasva, vaan ne kertyy sinne verotuksesta. Ts. keskiluokka maksaa osan pienituloisten palkasta, sillä mitenkään muuten tuo ei voi toimia.  Tarkoittaa käytännössä sitä, että yhä harvempi nousee sinne ylempään keskiluokkaan, päinvastoin yhä useampi valuu alas sieltä alemmasta keskiluokasta, koska em. ostovoima loppuu..

Vierailija
613/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyyy niin se on kuule meille monelle muullekin. Itse olen lähihoitaja ja en todellakaan pidä siitä mitä joudun tekemään niska limassa paskalla palkalla mutta näillä mennään. Kokoomuksen politiikka on karua mutta ymmärrän kyllä että näitä "nyyhkis työssäolo pelottaa olen erityisherkkä" saa ravistella.

No, hyvä että jaksat, jos vuorolisätkin poistetaan.

Vierailija
614/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedämme asiasta enemmän, kun olemme saaneet hallitusohjelman luettavaksemme. Sitä odotellessa.

Juu, jos sun paperit on postittettu väärään osoitteeseen niin syytä hallitusta joka vie silmälasirahat.

Kaikki ei saa toimeentulotukea eikä hallitus ole säätänyt silmälasitukea eikä talvirengastukea. Puolison on pakko kulkea vuorotöihin autolla. Hänelläkin kuuluisi olla silmälasit, missä vahvuus 1,5.

Meinattiin ostaa molemmille silmälasit, kun mun on vuodelta 2015, mutta säästetään nyt rahat ruokaan, kun tuli porvarihallitus.

Eläkkeitä maksetaan 33 miljardia. On se hyvä, että kotona sohvalla istuvilla eläkeläisillä on rahaa silmälaseihin.

Tiesitkö, että eläkeläiset ovat työuransa jo tehneet? Et kai tosissasi kadehdi heitä? Ja että eläkkeet ovat hurrrjan suuuren suuuria?

Työeläkkeet ei edes ole valtion budjetissa, vaikka vasemmisto niitä yrittikin napata. Eläkevakuutusmaksuja maksavat kaikki työssäkäyvät ja olisi aika julmaa, että palkasta napatut rahat vietäisiinkin nyt valtiolle.

Työeäkkeitä maksetaan 30 miljardia, joista 25 miljardia nyt työssäkäyvien palkoista ja 5 miljardia rahastosta.

Kun tekee 30 vuotta töitä 2400 bruttopalkalla niin saa eläkettä 960 ja kansaneläke + takuueläke on 922 netto.

Vierailija
615/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tekee 30 vuotta töitä 2400 bruttopalkalla niin saa eläkettä 960 ja kansaneläke + takuueläke on 922 netto.

Nyt eläkkeellä olevat saa eläkettä 60% palkasta, mutta keski-ikäiset ja nuoremmat 40% palkasta. Nuoremmilla elinaikakerroin leikkaa eläkettä.

Vierailija
616/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi erityisherkät aiheuttaa vain työpaikoilla lisätöitä ja erityistä tarkkailua.

Heidän takia pitää korjata pieleen menneet työt ja jäädä ylitöihin. Oma työteho kärsii ja tuottavuus laskee.

Toki ei tarvitse sitten niska limassa painaa itse kun pitää perehdyttää alle puolella teholla.

Vierailija
617/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainankaan huonompaa mitä tämä demarihallitus tarjosi. Raskaat 4 vuotta on nyt takana päin! Nyt puhaltaa keveät ilon tuulet!

Vierailija
618/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mestari

Säälittävää palvoa jotain poliitikkoa.

Terveisin Sdp 😆

Vierailija
619/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hyvä että jaksat, jos vuorolisätkin poistetaan.

Ei tule tapahtumaan niin kauan kun hoitajia ei ole. Vähenevät vaan.

Vierailija
620/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että köyhien määrä kasvaa, koska myös iso joukko alempaa keskiluokkaa tipahtaa köyhyyteen, kiitos kustannusten nousun, indeksijäädytysten ja erilaisten verojen noston. Mitäs tilasitte. Unelmavävy hoitaa homman.

Viherkommarien valheita!

Paskaläjähallitus tuhosi Suomen talouden niin täydellisesti, että lapset ja lapsenlapset saavat maksaa Sannan tekosia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi