Nuva Ringin käyttäjät!
Milloin alkaa tyhjennysvuoto renkaan poistamisen jälkeen? Ensimmäinen rengas poistettu sunnuntaiaamuna, mutta vuotoa ei vielä(kään) näy.
Kommentit (7)
Niin. Siitä on aikaa, kun viimeksi käytin (nyt on taas käytössä, mutta vasta eka menossa). Mutta muistelen, että vuoto alkaa joskus tauon puolenvälin paikkeilla, vaikka se taitaa olla yksilöllistä. Jos vuotoa ei tule ollenkaan, niin sitten on varmaan syytä olla yhteydessä lääkäriin.
Käytin Nuvaringiä varmaan vuoden ja mun mielestä se "venytti" mun tavaraa... Esimerkiksi yhdynnässä meni ilmaa sisään, vaikkei aikaisemmin ollut tätä ongelmaa (ja Nuvaring otettiin pois yhdynnän ajaksi). Inhottavaa!
Lopetin Nuvaringin käytön ja ongelma poistui.
Olin tuolloin jo kaksi lasta synnyttänyt.
vatsa on kyllä aikaisempaa useammin kipeämpi, mutta en osaa yhtään sanoa johtuuko se siitä.
ja kun olin aloittanut nuvaringin, oli parit ekat menkat niin kipeät, ettei tienny miten päin ois ollu (enää ei oo tätä ongelmaa).
Tavaran väljyydestä en osaa sanoa. kaks lasta minulla myös, ja kyllä se on yhtä väljä ollu synnytyksen jälkeen...;) tuskin nuva on "sitä" mulla venyttäny :)
on vielä vaikea sanoa. Ainakin haluttomuutta selvästi aiheuttaa ja reilun ekan viikon olin tosi kiukkuinen. Rinnat olleet myös arat koko ajan. Mutta muutenhan tuo on vaivaton ja huomaamaton.
ehkäisytehosta luulin, että on "täysin" varma (ei kai mikään ole, mutta lähes täysin varma kuitenkin), tosin ehkäisytehoa lisää tuo kiukkuisuus ja haluttomuus, miehellä kun ei ole asiaa samaan tilaan...;)
ap
ja alkavat myöhemmin. Eli kaksi-kolmekin päivää kyllä kuluu.