Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kohdellaan koko ajan kaltoin!

N40+
02.04.2023 |

Olen kiltti ja avulias ihminen, joka ei hauku ketään. Silti minua pilkataan joka suunnalta niin, että olen menettää järkeni. Minua syytetään mm. valehtelijaksi, huijariksi, rahanlainaajaksi ja rähjääjäksi. En tunnista itseäni näistä syytöksistä. Minkä minä sille voin, että en ole onnistunut löytämään koulutustani vastaavaa työtä? Ei ole helppoa olla yksinhuoltajaäiti ja elää jatkuvasti pienillä tuloilla. Minua on kiusattu niin paljon, että en enää erota ystävää vihollisesta. Mitä teen?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh-heh-hee!

Vierailija
42/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Where is Donald Trump when you need him?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja velkaa on kertynyt kuinka paljon?

Vierailija
44/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tooshaa mokkakik... ja pukkaa vielä yksi äpärrrääälapsi tähän maahan niin saat lisää tukia.

Vierailija
45/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassutellaan.

Vierailija
46/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Maria Ohisalolle?

Vierailija
47/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ä t ä   s e   s i k a   !

Vierailija
48/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan lisätietoja ennen kuin voi tehdä kattavan analyysin tilanteesta.

Vierailija
49/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit jos joku haukkuu tai räyhää viinoissaan. Katso seuraa jossa on vähän maltillisempaa, eikä turhia syytöksiä. Turvallisuus on tärkeää.

Vierailija
50/56 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.

Vierailija
51/56 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on.

Vierailija
52/56 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton rakkaus.

Vierailija
53/56 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Ap liian kiltti. Nykyajan ihmiset ovat todella ilkeitä ja töykeitä toisille. Tuijotetaan omaa napaa ja minä minä minä. Nyt on aika kasvattaa "pallit" ja sanoa takaisin näille kiusaajille ym. sekä oikaista asiat jos kerran herjaavat turhasta.

Tämä!! Vaikka ajattelisi, että kiltteys on hyvä piirre, niin ei. Olen itsekin kärsinyt kiltteydestä ja siinä vain häviää. Ilkeys, kilpailu ym on tätä päivää. Opettele sanomaan takaisin. Pidä puolesi. Kaikkein tärkeintä on yrittää pysyä erossa ilkeistä ihmisistä. Älä myöskään syyllisty turhasta. Ylipäätään muiden mielipiteille ja ajatuksille itsestä ei kannata paljon arvoa antaa. Eniten merkitsee se, mitä itse ajattelet itsestäsi. Työelämässäkin pitää olla hieman röyhkeä. Valitettavasti reiluudellakaan ei oikein pärjää.

Vierailija
54/56 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntamme on melko kylmä ja kova. Todella monet kokee samanlaisia asioita kuin ap. Yritä pysyä kaukana ilkeistä ihmisistä. Usein parasta on olla itsekseen ja tehdä mieluisia asioita. Paljon on ilmaistakin hyvää. Ulkoilu, kirjastot, nettikin edullinen, monia mahdollisuuksia harrastaa erittäin edullisesti, tehdä hyvää edullista ruokaa jne.

Vierailija
55/56 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo?

Vierailija
56/56 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Ap liian kiltti. Nykyajan ihmiset ovat todella ilkeitä ja töykeitä toisille. Tuijotetaan omaa napaa ja minä minä minä. Nyt on aika kasvattaa "pallit" ja sanoa takaisin näille kiusaajille ym. sekä oikaista asiat jos kerran herjaavat turhasta.

Juuri näin. Monet ihmiset ovat järkyttävän ilkeitä ja röyhkeitä. Ja Suomi on muka maailman onnellisin maa, olemme saaneet aikaan suuren puhalluksen, joka ei kyllä olekaan mennyt maailmalla läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi