Minua kohdellaan koko ajan kaltoin!
Olen kiltti ja avulias ihminen, joka ei hauku ketään. Silti minua pilkataan joka suunnalta niin, että olen menettää järkeni. Minua syytetään mm. valehtelijaksi, huijariksi, rahanlainaajaksi ja rähjääjäksi. En tunnista itseäni näistä syytöksistä. Minkä minä sille voin, että en ole onnistunut löytämään koulutustani vastaavaa työtä? Ei ole helppoa olla yksinhuoltajaäiti ja elää jatkuvasti pienillä tuloilla. Minua on kiusattu niin paljon, että en enää erota ystävää vihollisesta. Mitä teen?
Kommentit (56)
Oletko lainannut rahaa? Jos et, kyseessä on väärinkäsitys tai stereotypia. Ovatko itse rahaa lainaavia?
Jos elät pienillä tuloilla ja olet siksi rahanlainaaja, olet lainannut rahaa. Se ei muutu.
Kiltti ja kunnollinen mies ei naisille kelpaa. Naiset hakeutuu pahojen ihmisten luokse aina ja siksi saat kärsiä.
Kiltti ja kunnollinen kirjoitti:
Kiltti ja kunnollinen mies ei naisille kelpaa. Naiset hakeutuu pahojen ihmisten luokse aina ja siksi saat kärsiä.
Tämä.
Missä lasten isukki on? Vai onko lapsia useita ja kaikilla eri isipappa? Jotain vikaa sinussakin on kun olet yh ellet ole leski.
Katoppas, uhritar jota elämä potkii päähän. Oi-voi-oi-joi-joi!
"En tunnista..." Harmaitten aivosolujen tilalla taitaa olla rusinoita. Ei noita väitteitä tuulesta temmata. Olet varmasti toiminut noin mutta olet olevinasi niin hyvä ihminen että et ota kuuleviin korviisikaan tuonsortin arvostelua. Tai minkäänsortin.
Eivät ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.
Olet Ap liian kiltti. Nykyajan ihmiset ovat todella ilkeitä ja töykeitä toisille. Tuijotetaan omaa napaa ja minä minä minä. Nyt on aika kasvattaa "pallit" ja sanoa takaisin näille kiusaajille ym. sekä oikaista asiat jos kerran herjaavat turhasta.
Kuulostaa ainakin siltä, että epäsuorasti sanot että lainailet ihmisiltä rahaa, koska olet köyhä yksinhuoltaja. Silloinhan sinä olet rahanlainaaja, ei ole merkitystä minkä takia sitä rahaa lainaat.
Mikäs typsykkä se tämä tällainen on?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs typsykkä se tämä tällainen on?
Helppo typsykkä.
Vierailija kirjoitti:
Ime sä pummihoora mällít kyr västäni, varmaankin olet hyvä siinä
Auts! Slurps!
Vierailija kirjoitti:
Olet Ap liian kiltti. Nykyajan ihmiset ovat todella ilkeitä ja töykeitä toisille. Tuijotetaan omaa napaa ja minä minä minä. Nyt on aika kasvattaa "pallit" ja sanoa takaisin näille kiusaajille ym. sekä oikaista asiat jos kerran herjaavat turhasta.
Pelkäämpä, että kiusaajille ja vihamielisille ihmiselle ei kannata puhua mitään. Kun ihminen on paha, niin sitä pahuutta hän kylvää ympärilleen ja voi jopa nauttia, kun loukkaa toista.
En koskaan tiennyt, jäädäkö vaiko lähteä.
Olet tottunut saamaan kaiken vain sukupuolesi perusteella. Tunnista etuoikeus!
Tee lisää lapsia.