Minua kohdellaan koko ajan kaltoin!
Olen kiltti ja avulias ihminen, joka ei hauku ketään. Silti minua pilkataan joka suunnalta niin, että olen menettää järkeni. Minua syytetään mm. valehtelijaksi, huijariksi, rahanlainaajaksi ja rähjääjäksi. En tunnista itseäni näistä syytöksistä. Minkä minä sille voin, että en ole onnistunut löytämään koulutustani vastaavaa työtä? Ei ole helppoa olla yksinhuoltajaäiti ja elää jatkuvasti pienillä tuloilla. Minua on kiusattu niin paljon, että en enää erota ystävää vihollisesta. Mitä teen?
Kommentit (56)
Miksi olla matto? Ne ovat olemassa erikseen.
Puhut aika ristiriitaisia. Väität, ettet hauku ketään. Silti olet täällä solvaamassa oletettuja rienaajiasi.
Meillä on tänään päivälliseksi paahtopaistia.
Googlaa "jämäkkyys". Tee jämäkkyysharjoituksia.
On mahdollista olla herkkä mutta samalla myös oppia pitämään rajat.
Ihmistä joka arvostaa itseään on vaikea loukata.
Kärsi, kärsi, niin saat kirkkaimman kruunun.
Ai jestas kun siellä sataa! Mutta voinhan minä siirtää lähtöni huomiseen sillä meneehän niitä junia huomennakin.
Ihminen ei ole koskaan valmis. On aina kehittymisen varaa. Ota siis uusi suunta elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.
Paljon parempi on suuret tulot ja pienet menot.
Kuule meillä kaikilla on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kuule meillä kaikilla on ongelmia.
Ja rajoitteita.
Liikut oudoissa porukoissa, jos kohtaat jatkuvasti haukkumista ja perättömiä valheita. Missä olet tutustunut ystäväpiiriisi? Lähikuppilassa vai?
Vierailija kirjoitti:
Olet tottunut saamaan kaiken vain sukupuolesi perusteella. Tunnista etuoikeus!
Da!
sossunpummi loisii työntekijöiden verorahoilla ja pummii entisiltä ystäviltään lisää rahaa ja sitten vielä valehtelee ja rähjää täällä. pitäisikö arvostaa?
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isukki on? Vai onko lapsia useita ja kaikilla eri isipappa? Jotain vikaa sinussakin on kun olet yh ellet ole leski.
tuo uhriutumisaloitus jo paljasti sen, miksi ap:n kaikki elatusmaksujenmaksajat ovat ap:hen kyllästyneet
Onko tosiaan olemassa ihmisiä, jotka näkevät itsessään vain hyviä puolia? Kyllä minä ainakin tunnistan ja tunnustan myös ne huonot omaispiirteeni, joita ei ole yksi eikä edes kaksi.
Kalja kuppiloista löytyy parhaimmat miehet