Mies jolla ei ole ollut ns. vakavia parisuhteita ja on jo 40 vuotias.
Ei lapsia ja vain muutamia naisia kuulema tapaillut. Ei mikään uraohjus, vanhempiensa firmassa töissä. Miltä kuulostaa? Kannattaisiko tutustua enempi. Mietin vain että osaakohan olla mitenkä suhteessa ja tuleeko lasten kanssa toimeen millään muotoa kun ei kokemuksia ole.
Kommentit (28)
Syitä voi olla monia. Musta tuntuu, että mies, joka ei ole ollut parisuhteessa tuomitaan helpommin huonoksi tai jotenkin vialliseksi parisuhde-ehdokkaaksi kuin vastaavassa tilanteessa oleva nainen.
Mulla on melkein vastaavanlainen. Loistava lasten kanssa, erinomainen parisuhdemielessä. Älä vaan anna tuon säikäyttää vaan tutustu, sittenhän tuon näkee sovitteko yhteen.
Riippuu paljon henkilöstä, ei voi yleistää.
Tuollaista miestä pidetään helposti huonompana kuin muita, mutta onko sitten parempi vaihtoehto se että on useita suhteita jotka ovat kuitenkin päättyneet jostain syystä?
Jos sulla ei ole enää kiire lapsia tehdä tuon kanssa niin mikäpä estää kokeilemasta? Voi olla että kuvio toimii, voi olla että ei toimi. Jokainen on yksilö, olematon historia ei välttämättä ennusta tulevaa. Kaikki riippuu siitä kuinka taitava ja halukas mies on sopeutumaan uudenlaiseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla monia. Musta tuntuu, että mies, joka ei ole ollut parisuhteessa tuomitaan helpommin huonoksi tai jotenkin vialliseksi parisuhde-ehdokkaaksi kuin vastaavassa tilanteessa oleva nainen.
Sellaista miestä pidetään huonona ja viallisena joka asiassa.
Tapailin hetken vastaavanlaista. Aluksi oli ujon ja juron olonen, mutta annoin mahdollisuuden perusasiat oli kunnossa ja vaikutti mukavalta. Ujous kun karisi ja pystyi olemaan oma itsensä, niin paljastui määräilevä, saneleva ja kapeakatseinen mies. Aina oikeassa ja arvosteli siekailematta elämääni. Piti itseään parempana ja kuvitteli naisten vain yrittävän hyötyä hänestä (ja omaisuudestaan, joka oli varsin keskinkertainen). Ei meinannut millään ymmärtää, miksi lopetin tapailun moisen täydellisyyden kanssa.
Suojatöissä iskän ja äiskön firmassa, ei koskaan pyörittänyt perhe-elämää eikä edes pitänyt yllä parisuhteentapaista. Eihän tuo nyt suositukselta kuulosta, mutta jos muuten on täydellinen tapaus, niin ei kai siinä mitään.
Riippuu henkilöstä. Sukulaiseni sopii täydellisesti tuohon kuvaukseen ja on muuten hyvä tyyppi, mutta täysi juntti. Oli tosi hyvä minun ja sisaruksieni kanssa silloin, kun olimme pieniä, joten sopisi myös yh:lle.
Lähtökohdat on kieltämättä vähän haastavat.
Itse ottaisin tässä pragmaattisen lähestymistavan:
Jos sinulla on muita miesvaihtoehtoja olemassa hänen lisäksi, niin ehkä priorisoisin sinuna niitä muita vaihtoehtoja.
Mutta jos tämä mies on ainoa mies joka sinusta on edes kiinnostunut, niin kyllähän tuo kortti kannattaa silloin katsoa, eihän sinulla ole siinä mitään menetettävää.
Ihmettelen että miksi jotkut pitää ongelmana, että ei ole ollut pitkiä parisuhteita?
Puhutaan että on "haastavaa" ja "uudenlainen tilanne" ja "pitää oppia" olemaan parisuhteessa, mitä ihme taitoja se oikeasti vaatii? Jos/kun on edes joskus asunut toisten kanssa, kuten jokainen meistä.
Ei se mitään vaadikkaan. Ihme höpinää. Kokeile ja ylläty. Ihme kyselijä olet, omituinen höpöttäjä.
Jos työskentelee vanhempiensa firmassa, voiko selittää ettei ole tavannut ketään töissä? Käykö illanvietoissa tms?
Tuollaisia miehiä on maaseudulla ja pienemmillä paikkakunnilla kymmeniä tuhansia.
Minusta suhde on pielessä jos se on liian vakavaa.
T. ValoajailoaM44
Miettisin mikä on miehiään?! Mulla onkin vilkas mielikuvitus, että tulee lähinnä mieleen ongelmia.
Kyllä meitä on. Itse olen 39 enkä ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole koskaan tapaillut ketään.
Autoissani, joita olen omistanut, ei ole koskaan istunut kukaan muu kuin minä itse. Vapaa-ajallani kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on ollut lähestulkoot 0.
Työelämässä olen kuitenkin menestynyt ja olen luonut uraa määrätietoisesti eli en ole syrjäytynyt toisin kuin usein luultaisiin. Koulutuksena yamk-insinöörin tutkinto. Perustin oman yrityksen ja nyt yritys tekee voittoa vuodessa 100k-150k riippuen kuinka paljon lomailen ja otan projekteja.
Ei en ole myöskään miehistä kiinnostunut. Kyllä naiset ovat kauniimpia, mutta katselenkin naisia useimmiten vain vaivihkaa ja kauempaa.
En myöskään käy yöelämässä eikä yöelämä kiinnosta, niin sieltä ei tule kontakteja.
M39
Riippuu vähän siitä minkä tason pakkaus sinä olet. Onko sinulla mahiksia parempaan?
Perhe-elämää puolison ja lasten kanssa elänyt vuosia. Oletan näin. Yksin elänyt, perheetön. On siinä kieltämättä erilaiset lähtökohdat parisuhteen muodostamiseen. Kysyisin että miksi ei ole kenenkään kanssa halunnut olla kauempaa, eikö yhteinen asuminen kiinnosta tms. Vai onko hankala ihminen?! Homo?