Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jolla ei ole ollut ns. vakavia parisuhteita ja on jo 40 vuotias.

Vierailija
02.04.2023 |

Ei lapsia ja vain muutamia naisia kuulema tapaillut. Ei mikään uraohjus, vanhempiensa firmassa töissä. Miltä kuulostaa? Kannattaisiko tutustua enempi. Mietin vain että osaakohan olla mitenkä suhteessa ja tuleeko lasten kanssa toimeen millään muotoa kun ei kokemuksia ole.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako hän puhua mitään? Mitä tekee työkseen?

Vierailija
22/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Itse olen 39 enkä ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole koskaan tapaillut ketään.

Autoissani, joita olen omistanut, ei ole koskaan istunut kukaan muu kuin minä itse. Vapaa-ajallani kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on ollut lähestulkoot 0. 

Työelämässä olen kuitenkin menestynyt ja olen luonut uraa määrätietoisesti eli en ole syrjäytynyt toisin kuin usein luultaisiin. Koulutuksena yamk-insinöörin tutkinto. Perustin oman yrityksen ja nyt  yritys tekee voittoa vuodessa 100k-150k riippuen kuinka paljon lomailen ja otan projekteja. 

Ei en ole myöskään miehistä kiinnostunut. Kyllä naiset ovat kauniimpia, mutta katselenkin naisia useimmiten vain vaivihkaa ja kauempaa. 

En myöskään käy yöelämässä eikä yöelämä kiinnosta, niin sieltä ei tule kontakteja. 

M39

Olisit täydellinen elättäjä halukkaalle YH:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kumppani tuollainen on kuin joku kokenut jolla naisia ollut kymmeniä.

Vierailija
24/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojatöissä iskän ja äiskön firmassa, ei koskaan pyörittänyt perhe-elämää eikä edes pitänyt yllä parisuhteentapaista. Eihän tuo nyt suositukselta kuulosta, mutta jos muuten on täydellinen tapaus, niin ei kai siinä mitään.

Eiköhän yrittäjäperheessä tehdä ihan oikeita töitä.

Vierailija
25/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että mies on kiinni vanhemmissaan.

Vierailija
26/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Itse olen 39 enkä ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole koskaan tapaillut ketään.

Autoissani, joita olen omistanut, ei ole koskaan istunut kukaan muu kuin minä itse. Vapaa-ajallani kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on ollut lähestulkoot 0. 

Työelämässä olen kuitenkin menestynyt ja olen luonut uraa määrätietoisesti eli en ole syrjäytynyt toisin kuin usein luultaisiin. Koulutuksena yamk-insinöörin tutkinto. Perustin oman yrityksen ja nyt  yritys tekee voittoa vuodessa 100k-150k riippuen kuinka paljon lomailen ja otan projekteja. 

Ei en ole myöskään miehistä kiinnostunut. Kyllä naiset ovat kauniimpia, mutta katselenkin naisia useimmiten vain vaivihkaa ja kauempaa. 

En myöskään käy yöelämässä eikä yöelämä kiinnosta, niin sieltä ei tule kontakteja. 

M39

Olisit täydellinen elättäjä halukkaalle YH:lle

Kadullako ilman ruokaa yh:t lapsineen majailee, jos ei ole ulkopuolista elättäjää? Kyllä ne yh:t itsensä ja lapsensa elättää. Tosin on sossutapauksiakin joukossa, mutta vielä enemmän sossutapauksia löytyy

parisuhteetta eläneiden keski-ikäisten miesten joukosta.

Vierailija
27/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko hankala ihminen?! Homo?

Tiedoksi nyt sullekin ettemme elä enää 1800-luvulla ja homotkin voi asua yhdessä.

Vierailija
28/28 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehkä joissain keskusteluissa vaikuttanut lapselliselta taikka sitten on jännityksen vuoksi "hihitellyt" jutuille. En tiedä. Sitä alkaa olla jo sen ikäinen ettei ihan kenen kanssa tahansa viitsi aikaansa tuhlata. Rumasti sanottu mutta joku ymmärtää mitä tarkoitan. Ja kyllä, mies on maalta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan