Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume nelikymppisenä

Vierailija
02.04.2023 |

Näin on päässyt käymään. Yllätti jopa itsenikin. Ennestään on kaksi lasta. Eron ja uuden suhteen myötä päässä pyörii ajatuksia, että mitä jos. Palauttakaa maan päälle tai kertokaa plussia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Terv. 44-v ja sylissä kuukaiden vanha vauva.

Vierailija
2/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 40 vuotiaana saatu lapsi täyttää just 18 v. Päivääkään en vaihtais pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kohta 40 ja ennestään yh. Toiselle en yksinhuoltajaksi haluaisi välttämättä, mutta jos olisi hyvä ja turvallinen suhde ja vakaa taloudellinen tilanne, niin mikä ettei.

Vierailija
4/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vaikeaa tulla raskaaksi?

Vierailija
5/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi keskenmenoa, ja yritystä yhteensä siten kolmisen vuotta, raskauksineen. Eli hetken otti.

Vierailija
6/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40 ja raskaana, takana 2 lasta

Vierailija
7/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 nelkyt

3 keskenmenoa

nyt raskaana ja terve lapsi syntyy kesällä

ei mitään hoitoja

Vierailija
8/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. Itse en haluaisi että yli 50 vuotiaana on vielä alaikäisen äiti. Minä ainakin haluan elää omaa elämää vapaana sitoumuksista.

Vierailija
9/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suhde ja haluat vauvan! *facepalm*

Itse nauttisin mieluummin ihan siitä miehestä, en hankkisi lasta siihen. Jospa tämäkään suhde ei kestä?

Vierailija
10/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauva nelikymppiselle tuo nuoruutta takaisin. Sinulla on jo kaksi lasta, joten nauti heistä ja anna heille aikaa, jos he asuvat kanssasi.

Vierailija
11/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi keskenmenoa, ja yritystä yhteensä siten kolmisen vuotta, raskauksineen. Eli hetken otti.

Kävikö v i t un i diootti mielessä että luonto koittaa ehkä kertoa teille jotakin! Saa ta nan tam pio!

Mä tulin vahingossa raskaaksi 42-vuotiaana.

En pitänyt lasta.

Vierailija
12/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö v i t un i diootti mielessä että luonto koittaa ehkä kertoa teille jotakin! Saa ta nan tam pio!

No mitä se luonto sitten sanoi, kun saivat lapsen? Kokeilepas käyttää omaa logiikkaasi jos siihen kykenet.

Vierailija
13/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään. Itse en haluaisi että yli 50 vuotiaana on vielä alaikäisen äiti. Minä ainakin haluan elää omaa elämää vapaana sitoumuksista.

Oletpa ylimielinen. Tottakai jokainen tekee omat ratkaisunsa, sehän on sanomattakin selvää. Kukaan ei tiedä päiviensä määrää.

Vierailija
14/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi suhde ja haluat vauvan! *facepalm*

Itse nauttisin mieluummin ihan siitä miehestä, en hankkisi lasta siihen. Jospa tämäkään suhde ei kestä?

Koen, että tässä iässä pitää toimia nopeasti jos haluaa vielä kokeilla onneaan. Täytän 40 vuotta muutaman kuukauden päästä. Voisin elää asian kanssa jos suhde kariutuisi. Toki sellaista ei toivo. Näissä asioissa pitää edetä vahvalla intuitiolla. Voihan miehestä nauttia ilman lasta tai lapsen kanssa. -ap

Vierailija
15/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös plussa ole se, että tiedät minkälaista se on ja kaikki helpompaa.

Vierailija
16/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tulla tai mennä, mutta lapsi jää. Se on hyvä pitää mielessä, joka kannalta ajateltuna.

Onko mies kanssasi samaa ikäluokkaa? Onko hänellä lapsia ennestään? Yli nelikymppisistä miehistä harvemmin tulee Suomessa isiä ensimmäistä kertaa, ihan jo sen takia että parisuhteista valtaosa on samanikäisten kesken. Jos miehellä ei ole omia geneettisiä lapsia vielä, niin nyt voisi olla tuhannen tilaisuus siihen.

Vierailija
17/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi tulla tai mennä, mutta lapsi jää. Se on hyvä pitää mielessä, joka kannalta ajateltuna.

Onko mies kanssasi samaa ikäluokkaa? Onko hänellä lapsia ennestään? Yli nelikymppisistä miehistä harvemmin tulee Suomessa isiä ensimmäistä kertaa, ihan jo sen takia että parisuhteista valtaosa on samanikäisten kesken. Jos miehellä ei ole omia geneettisiä lapsia vielä, niin nyt voisi olla tuhannen tilaisuus siihen.

Hänellä on ennestään yksi lapsi, varhaisteini. Mies on iältään pari vuotta itseäni vanhempi. Olemme keskustelleet lapsiaiheesta ja olemme aika samoilla linjoilla asian suhteen. -ap

Vierailija
18/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä iltatähti vielä, jos intoa riittää ja raskaus onnistuu! :) Ei ole tosiaankaan liian myöhäistä. Äitini sai veljeni 40-vuotiaana ja hänen äitinsä eli minun mummoni oli melkein viisikymppinen, kun äitini syntyi (viidestä lapsesta viimeisenä). Suomeen on sitä paitsi kaikki lapset tervetulleita nyt, kun syntyvyys on katastrofaalisen alhaalla. Jokainen vauva on ihana asia ja iloinen uutinen.

Vierailija
19/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vauva nelikymppiselle tuo nuoruutta takaisin. Sinulla on jo kaksi lasta, joten nauti heistä ja anna heille aikaa, jos he asuvat kanssasi.

Typerä kommentti. Kukaan ei kuvittelekaan, että vauva jotenkin äitiä nuorentaisi, eikä kukaan kyllä sen takia lasta hanki. Lapsi hankitaan siksi, että haluaa vielä lisää lapsia ja kokee että on energiaa ja halua hoivata ja kasvattaa vielä yksi.

Ikärajaa raskaudelle ei ole, ja nuo kommentit luonnollisuudesta voi myös heittää romukoppaan. Naisen hedelmällisyys voi hyvällä tuurilla jatkua luonnostaan lähes 50-vuotiaaksikin, joten luonto on nimenomaan silloin tarkoittanutkin niin että osa naisista saa lapsia vielä vanhanakin. Jos on terve ja kroppa tarpeeksi hyvässä kunnossa raskauteen.

Vierailija
20/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsia kannattaa tehdä kaikkien, jotka niitä haluavat ja jos vielä tuntuu että virtaa on hoitaa ja tarjota hyvä lapsuus. :) Parisuhteen kestämistä ei kannata pelätä ja sen takia jättää tekemättä, koska voi se parisuhde kaatua ihan muutenkin vaikka ei lasta tekisikään. Pitää uskaltaa elää ja tehdä asioita joita haluaa vielä elämässään tehdä, eikä pelätä ja jättää elämä elämättä. Useammin sitä vanhana katuu niitä asioita, jotka jätti tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi