Onko sulla kohta kiire äänestämään?
Kommentit (48)
Ei oo kiire, auki iltaan asti ja paikka tuossa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kiire? Vaalihuoneet käsittääkseni avoinna vielä yhden työpäivän verran. Meneekö ap:lla koko työpäivä potiessa kiirettä lapsen päiväkodista hakemista?
Ei ne enää huomenna auki oo. Tänään mentävä jos aikoo.
Ei ole kiire. Äänestyspaikat ovat 20.00 asti auki.
Vierailija kirjoitti:
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit/ehdokas/ville-tavio
Hyvä myös tämä Ville T a v i o n puhe.
Ei ole kiire vaan kohta lähden äänestämään Perussuomalaisia! Tänään jytkytetään!
Voi olla, että tulee kiire, kun on niin paljon tekemistä tälle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kiire? Vaalihuoneet käsittääkseni avoinna vielä yhden työpäivän verran. Meneekö ap:lla koko työpäivä potiessa kiirettä lapsen päiväkodista hakemista?
En tiedä sinun työpäiväsi mittaa, mutta minulla 7,5 tuntia + lounastauko. Toki jos on esimerkiksi palomies, työvuoro kestää huomiseen.
Äänioikeus 1980.En ole koskaan äänestänyt.
Kävin jo tässä ennen puoltapäivää kävellen äänestämässä, jätin tällä kertaa auton kotipihaan ja otin hyötyliikuntana. Paluumatkalla kävin kaupassa ja nyt on pyykitkin pyörimässä ja kahvit tippumassa.
Niin ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kiire, auki iltaan asti ja paikka tuossa vieressä.
Mulla on kans ihan vieressä. Max sata metriä alaovelta. Vähän harmittaa kun täällä kehä kolmosen ulkopuolella ei hyödytä äänestää liberaaleja. Siispä taktinen ääni demareille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiire vaan kohta lähden äänestämään Perussuomalaisia! Tänään jytkytetään!
Haluat siis sieg heil meininkiä. Hyi hell....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sinun työpäiväsi mittaa, mutta minulla 7,5 tuntia + lounastauko. Toki jos on esimerkiksi palomies, työvuoro kestää huomiseen.
Vaalihuoneet sulkeutuvat 2 4 klo 20.00 . Jos ei ole ennakkoon käynyt eikä tänään ehdi, se on siinä. Miten ajattelet että 20 jälleen voisi alkaa valvojaiset ja laskenta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo tässä ennen puoltapäivää kävellen äänestämässä, jätin tällä kertaa auton kotipihaan ja otin hyötyliikuntana. Paluumatkalla kävin kaupassa ja nyt on pyykitkin pyörimässä ja kahvit tippumassa.
Niin ja olen mies.
"Niin ja olen mies." Öh :D Mitalinko haluat kun olit niin reipas poika?
Kävin yhdeksän jälkeen, tuli hyvä aamulenkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalihuoneet sulkeutuvat 2 4 klo 20.00 . Jos ei ole ennakkoon käynyt eikä tänään ehdi, se on siinä. Miten ajattelet että 20 jälleen voisi alkaa valvojaiset ja laskenta.
Nippelitieto: jos olet jonossa/paikan päällä klo 20.00, sinut on päästettävä äänestämään