Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi

Vierailija
02.04.2023 |

Mistä löytää nainen joka rakastaa ja on hellä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole Hellä nimisiä naisia varmaan montaakaan. Eli siinä on iso ongelma kun nimi pitää olla Hellä.

Vierailija
2/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin meen nyt eron harkinta-aikana selaamaan suomi24-profiileja ilman kuvaa ja eri nimellä (mutta oon tietysti rehellinen keskusteluissa) ja kesällä uskon, et menen johonkin happy pancake tai tinder -tapaiseen jos löytyisi jotain. Olen haaveillut rakkaudesta pitkään ja rakastan seksiä ja olen hellä, mut vaikka olen sinkkuäiti, etsin sit ihan oikeaa parisuhdetta. Ennen kuin sellaista löytyy niin voin ehkä sekstailla ja olla hellä ihan muuten vaan, mut sitä ei ehlä voi laskea rakkaudeksi jos on parasta ennen päivämäärä. En vielä uskalla nähdä muita miehiä ettei toi ex-mies heittäydy hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet parempi iskemään kuin otsikoimaan.

Vierailija
4/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan täältä. Täällä päivystää angtiset feministit. Pysy kaukana heistä.

Vierailija
5/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin meen nyt eron harkinta-aikana selaamaan suomi24-profiileja ilman kuvaa ja eri nimellä (mutta oon tietysti rehellinen keskusteluissa) ja kesällä uskon, et menen johonkin happy pancake tai tinder -tapaiseen jos löytyisi jotain. Olen haaveillut rakkaudesta pitkään ja rakastan seksiä ja olen hellä, mut vaikka olen sinkkuäiti, etsin sit ihan oikeaa parisuhdetta. Ennen kuin sellaista löytyy niin voin ehkä sekstailla ja olla hellä ihan muuten vaan, mut sitä ei ehlä voi laskea rakkaudeksi jos on parasta ennen päivämäärä. En vielä uskalla nähdä muita miehiä ettei toi ex-mies heittäydy hulluksi.

Sinulla harvinainen nimi tuo Hellä.

Niitä ei enää monia ole varmaan annettu sitten 60-luvun.

Vierailija
6/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienellä alkukirjaimella kirjoitettu hellä on adjektiivi.

Vierailija
7/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienellä alkukirjaimella kirjoitettu hellä on adjektiivi.

Ei enää nykyään.Koska nykyään Kerttu voi olla mieskin niin tälläisissä ei olla niin tarkkaa enää.

Vierailija
8/11 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadusta tai kansantarusta! Ei oikeasta elämästä!

Vierailija
9/11 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista minä olen löytänyt.

Vierailija
10/11 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIDOSTI RAKASTAVAT naiset harvassa. Sanoo kyllä mutta teot toista. Kun jaksat olla naiselle hyödyksi niin saatat saada pienen pusun mutta kun et ole niin et saa pusuakaan. Helliä naisia kyllä löytyy. Ne on niin helliä ettei niiden kosketusta edes huomaa eikä huomaa seksiäkään.jos olisit seinät kenellä korvat niin kuulisit seksin ääniä.....itsetyydytyksestä

Vierailija
11/11 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen on vain yksi keino. jos olet rikas, niin naiset on ihan mitä sä haluat. rakas ja hellä yms. se vain on naisilla geeneissä. mut mistä se miltsi ekaks tilille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi