Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALS pelko

Pimppu
02.04.2023 |

Mulla on todella suuri ALS pelko. Kehon vasen puoli oireilee. En saa pikkurilliä taivutettua samalla tavalla kuin muita sormia ja se tuntuu heikolta, samoin vasen peukalo on heikko. Vasen jalkateräkin oireilee.
Halusin päästä jakamaan tunteitani, vaikka tuskin kukaan voi mitenkään auttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä ja tutkimuksissa. Asia on sitten selvitetty eikä tarvitse turhaan pelätä. Muutenhan sitä pelkoa ei saa pois.

Vierailija
2/7 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@1, olen käynyt lääkärissä ja jonotan pään magneettikuviin. Sillähän ei tosin ALSia diagnosoida. Nyt käyn työfysioterapeutilla pari kertaa lääkärin käskystä, mutta ei siitä apua ole.. Koitan hillitä itseni, etten menisi lääkäriin heti uudestaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tautia?

Vierailija
4/7 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@4, MS-tautiakin oon epäillyt mutta ALS kummittelee pahemmin mielessä.. MS-taudin kanssa pystyisi sentään elämään, ALSiin kuolisi niin pian. :(

Vierailija
5/7 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sua rukouksin.

Vierailija
6/7 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ymmärrän huolesi. Mutta onko niin, että olet tavallista herkempi stressaamaan ja huolestumiselle, ja mielesi nyt kehittelee sen pahimman vaihtoehdon epätietoisena?

Vierailija
7/7 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@6 olen kyllä kova stressaamaan ja huolestumaan. Tiedän että syitä voi olla muitakin, mutta mieli tarttuu vaan siihen kauheimpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme