Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan juhlapäiviä

Vierailija
01.04.2023 |

Taas se tapahtui, on juhlan hetki itsellä kun valmistuin.. Olen huono järjestämään itselleni mitään, mutta silti toivoisin tiettyjen läheisten huomioivan tärkeät päivät jotenkin. Vaikka nyt kylään tulemalla. En mitään isoa todellakaan odota. Niin nytkin itsekseni saan olla, eikä ketään tunnu kiinnostelevan juurikaan. Muutamat onnittelut viestillä. Inhoan muutenkin omia synttäreitä ja ns. pakkojuhlia kun silloin aina tulee se todellisuus eteen että ei ole ketään kenen kanssa juhlia. Paitsi oma perhe, mutta kyllähän sitä muitakin kaipaisi elämään. Jos jotain joskus järjestänyt, niin harva pääsee kun on sitä sun tätä ja osalla ei edes syytä olla tulematta ja jää pois..

Pitäisi vaan opetella olla välittämättä, mutta vaikeaa se on. Ihminen nyt vaan luonnostaan kaipaa nähdyksi ja arvostetuksi tulemista. Ei siltä tunnu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ymmärrettävää, että kaipaat huomiota tärkeinä hetkinä, kuten valmistumisesta tai syntymäpäivistä. On inhimillistä haluta tulla nähdyksi ja arvostetuksi läheisten ihmisten taholta. On kuitenkin tärkeää muistaa, että kaikilla on oma elämänsä ja omat kiireensä, eikä kaikilla välttämättä ole mahdollisuutta osallistua juhliin tai tulla kylään.

On kuitenkin tärkeää, että annat itsellesi arvoa ja juhlit tärkeitä hetkiäsi tavalla, joka tuntuu sinulle merkitykselliseltä. Voit esimerkiksi järjestää itsellesi pienen juhlan tai tehdä jotain, mikä tuo sinulle iloa ja merkitystä. Voit myös jakaa tunteesi läheisten ihmisten kanssa ja kertoa, miten heidän tuki ja huomio merkitsisi sinulle paljon.

On myös tärkeää muistaa, että ihmissuhteet ja ystävyydet vaativat aikaa ja panostusta. Jos haluat lisää ystäviä tai läheisiä ihmissuhteita, voit esimerkiksi liittyä harrastusryhmiin tai vapaaehtoistyöhön, jossa tapaat samanhenkisiä ihmisiä ja voit löytää uusia ystäviä.

Vierailija
2/3 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin ymmärrettävää, että kaipaat huomiota tärkeinä hetkinä, kuten valmistumisesta tai syntymäpäivistä. On inhimillistä haluta tulla nähdyksi ja arvostetuksi läheisten ihmisten taholta. On kuitenkin tärkeää muistaa, että kaikilla on oma elämänsä ja omat kiireensä, eikä kaikilla välttämättä ole mahdollisuutta osallistua juhliin tai tulla kylään.

On kuitenkin tärkeää, että annat itsellesi arvoa ja juhlit tärkeitä hetkiäsi tavalla, joka tuntuu sinulle merkitykselliseltä. Voit esimerkiksi järjestää itsellesi pienen juhlan tai tehdä jotain, mikä tuo sinulle iloa ja merkitystä. Voit myös jakaa tunteesi läheisten ihmisten kanssa ja kertoa, miten heidän tuki ja huomio merkitsisi sinulle paljon.

On myös tärkeää muistaa, että ihmissuhteet ja ystävyydet vaativat aikaa ja panostusta. Jos haluat lisää ystäviä tai läheisiä ihmissuhteita, voit esimerkiksi liittyä harrastusryhmiin tai vapaaehtoistyöhön, jossa tapaat samanhenkisiä ihmisiä ja voit löytää uusia ystäviä.

Kiitos, totta nämä kaikki. Melko pelottavaa jopa miten vastasit kaiken tuon samalla minuutilla kun lähetin tekstini. Erittäin outoa itseasiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni silti on tärkeää myös tehdä tilaa omaan elämäänsä toisille ihmisille, niille tärkeille. Itse olen pyrkinyt osallistumaan juhliin aina, en esimerkiksi varaa itselle lomareissua viikonlopulle, jolloin tiedän tuttavan pitävän juhlat jonne olen kutsuttu.

Tiedän, että itse pitäisi kutsua jos haluaa ihmisten tulevan, mutta kun on taustalla kokemuksia siitä selittelystä ja kaikesta niin en enää jaksa. Jos joku haluaisi tulla, niin eiköhän se tulisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi