Mitä mieltä olet äidistä, jonka?
Hieman reilu 5 -vuotias lapsi lähtee isovanhempien kanssa viikoksi etelään?
Kommentit (10)
Lapsi saa olla isovanhempiensa kanssa, pääsee matkustamaan ja äiti saa vähän lomaa
nyt siitä viikosta. Ja että sillä äidillä on onnellinen lapsi ja onnelliset isovanhemmat jotka osaavaat viettää hauskaa aikaa myös yhdessä.
Meilläkin onni että lapsilla on isovanhemmat joihin myös me vanhemmat luotamme täysin.
5-vuotias varmaan viihtyy jo matkalla ja äiti saa vähän hengähtää. Oma 4,5-vuotiaani oli viime yön yökylässä mummolassa.
ei kai siinä ole mitään pahaa, jos lapsikin mielellään lähtee lomalle. Omat vanhempani ja esikoispoikani ovat todella läheisiä ja vastaava tilanne olisi voinut tapahtua meilläkin. Toistaiseksi on ollut pisimmillään vain viikonlopun Ruotsissa, olisiko ollut nelivuotiaana. Se on niin valtava rikkaus, kun lapsella on läheisiä isovanhempia, meilläkin kun ovat vielä " nuoria" ja hyväkuntoisia, joten ei ole huolta heidän pärjäämisestään.
Yllättäviä vastauksia. Ajattelin, että tässä tulee paljon " huono äiti" -kommenttia... Jotenkin tuntuu, että täällä pitää äidin hoitaa itse omat lapset aikuisuuteen saakka, yökyläilyt ja hoidossaolot on ihan kamalaa.
Mutta itse en ole kyseinen äiti, vaan hän on mieheni sisko. Odotan, onko meillä sama tilanne kunhan tuo lapsi kasvaa :)
Mun 9v lähtee kahdeksi viikoksi etelään isänsä kanssa, ollaan erottu kun lapsi oli 1kk eli ei ole isänsä kanssa koskaan asunut... Ja juuri kesällä oli kaksi viikkoa ulkomailla isänsä kanssa. Musta on vaan hyvä kun pääsee, itse en ole tallinnaa kauempana käynyt.
joka ei päästä 5-vuotiastaan oman setänsä ja tämän vaimon kanssa sirkukseen, hänestä ajattelen aika pahasti. Törkeää tuolla tavalla ripustautua lapsiin ja estää heiltä normaalit sosiaaliset kanssakäymiset omien sukulaisten kanssa.
ja näin aikuisena muistelen todella lämmöllä niitä ihania aikoja.
..oli ajatuksena,että 4 ja 6v. lapset olisivat lähteneet isovanhempien kanssa tänä talvena etelään, mutta kiireiden takia siirtyy ensi talveksi. Lapset ovat jo tottuneita mökkeilijöitä mummin ja ukin kanssa, joten eiköhän he pärjää oikein hyvin kauenpanakin. Ja 6-vuotias puhuu englantiakin paremmin kuin mummi..;)
sopis mullekin vallan mainiosti=)