Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiesittekö et terveyspapereista ne jotka syntyneet ainaskin 3 ja 18 päivä , nuo

Vierailija
27.11.2006 |

paperit tullaan dokumentoimaan levykkeille ja tallentamaan tuleville sukupolville, onkohan pakko suostua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei oo enää sinusta kiinnsostunut silloin.

Vierailija
2/2 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ihmisiltä itseltään kysellä. Sitä paitsi ne muut sairauskertomukset tuhotaan vasta jonkun tietyn ajan kuluttua kyseisen henkilön kuolemasta. Itse ainakin haluaisin säilyä historiankirjoissa edes sairauskertomukseni avulla :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi