Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Ei mikään. Olen rukoillut ja paastonnut, että Kristus armahtaisi ja ottaisi minut pois kärsimyksestä Pääsiäisen lupauksen mukaisesti.
Se, että tää talvi on ihan just ohi! Kesää kohti :)
Näin lapinkoiran ulkona tänään iloisena. Tuli ikävä niitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavat pilkkikelit
Hiihtämään pääsee myös!
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Olen rukoillut ja paastonnut, että Kristus armahtaisi ja ottaisi minut pois kärsimyksestä Pääsiäisen lupauksen mukaisesti.
Rukoilen puolestasi sisko/veli. 🙏🏻
Musiikki vissiin ainoa iloa ( ja suruakin ) tuova asia. Siis ylipäänsä tunteita 😔
🙏🏻 Rukoilen että luopiot pääsisi kärsimyksestään. Aamen
Onnea tuo elämääni tuo mies. Edelleen 36 vuoden jälkeen. Tottakai myös lapset ja lastenlapset. Hyvä terveys on myös ilonaihe - kunpa se säilyisikin ja myös kaikilla läheisillänikin. ♥
- mummeli -
Ne kliseiset "pienet asiat"
Hyvä bändi julkaisee uutta musiikkia tai löydän uuden bändin/biisin josta pidän
Aamukahvi
Viileään sänkyyn kömpiminen illalla
Liikunta (pakkopullaa, mutta olen aina tyytyväinen itseeni kun "jaksan" treenata)
Siinä muutama, ei missään järjestyksessä.
Se, että se jonakin päivänä päättyy
Meillä alkaa myös pääsiäisestä varsinaisesti mökkikausi. Se on semmoinen kohokohta ja varsinainen kevään julistus. Savustetaan lohta ja lämmitetään saunaa ja mökkiä. Toivottavasti saadaan nauttia auringosta ja hyvistä ilmoista vielä ens viikonloppunakin 😎
Varaa ostaa ruokaa. Aamulla sitä löytyy jääkaapista ja nyt just voin istua sohvallani lämpöisessä kodissani. Ukrainalaiset eivät voi.
Nyt ei mikään kun taas iski flunssa:(
Masentaa, ahdistaa, vituttaa raskaasti.
Nämä aurinkoiset päivät ja valostuvat illat! Kun tintit laulaa puissa
Vierailija kirjoitti:
Nämä aurinkoiset päivät ja valostuvat illat! Kun tintit laulaa puissa
Tämä taasen on asia, joka vituttaa. Muuten kaikki on hyvin.
Koira, mies, vauva, musiikki, kukat