Meikkipussin sisältö uusiksi. SUOSITTELE!
Eli haussa hyvät (hinnasta viis, kun niin harvoin ostan):
meikkivoide
silmänympärysvoide
huulipuna
kynsilakka
luomiväri
poskipuna
puristepuuteri (ei meikki)
ripsari (Kanebo 38 on jo) ja samoin kanebon irtopuuteri
Kommentit (15)
Gemey-brändiä ei ole ollut markkinoilla enää yli viiteen vuoteen, joten eyelinerisi on tällä hetkellä bakteerien temmellyskenttä ja silmätulehdusten inkubaattori!
Muita hyviä meikkejä:
Chanelin meikkivoidepuuteri
Diorin solo-luomivärit
NARSin poskipuna (ei kuitenkaan kuuluisa " Orgasm" , joka on aivan liian oranssi)
MACin meikinalusvoide
Diorin valokynä (myös L' Oréal ihan ok, halvempi)
Lancômen Color Fever -huulipuna
Ja jos saan vielä suositella ihonhoitoakin, tässä omia suosikkejani:
Clinique Turnaround -kasvonaamio - HUIPPU!
Vichyn jalkavoide (en muista tarkemmin merkkiä, valkoinen tuubi, jossa vihreä jalan kuva) - todellinen korppukantapäiden tappaja
Nuxen hunajakäsivoide tai Dior Mains
t. kosmetiikkaintoilija
Hyviä ovat sekä Chanelin uusi (en taaskaan muista nimeä, mutta siinä on uusi kuminen harjasosa) ja L' Oréalin Longitude - molemmat antavat hyvin erotellut, siistit ripset, mutta eivät kyllä ole mitenkään huipputuuhentavia.
Suosittelen:
Cliniquen silmänympärysvoidetta. Kahta mallia: Geelimäisempi All about eyes jos tummat silmänaluset ja turvotusta. Hoitavampi on Repairwear eye. Itse käytän sitä, ei ärsytä eikä turvota mulla ainakaan yhtään!
Cliniquella myös älyttömän hyvä ja luonnollisen näköinen meikkivoide: Perfectly real make up.
Puristepuuteria en itse käytä, vaan käytän tosi luonnollisen lopputuloksen antavaa irtopuuteria. Sävy on läpikuultava, banaanipuuteriksi sanottu. Merkki on Grimas. Sarjaa myy mm. Kaisaniemen metroasemalla oleva maskeerauskauppa! Kosmetologin suosittelema sarja, edullinen ja hyvä! Mulla on samaa sarjaa myös huulipunanappi, huultenrajauskynä ja huulikiilto.
Ripsivärinä itsekin käytän tuota Kanebo 38:a silloin, kun on tarvetta uinnin-, itkun- tai sateenkestävään silmämeikkiin. Muuten käytän No7-sarjan tuuheuttavaa ripsaria ja tykkään. Sokos myy.
Vierailija:
Eli haussa hyvät (hinnasta viis, kun niin harvoin ostan):meikkivoide
silmänympärysvoide
huulipuna
kynsilakka
luomiväri
poskipuna
puristepuuteri (ei meikki)ripsari (Kanebo 38 on jo) ja samoin kanebon irtopuuteri
lumenen " long last" -meikkivoidetta. kevyt, hyvin imeytyvä, kestävä. kuulemma lentoemäntien suosikki.
itselläni on t-alueelta rasvoittuva sekaiho ja naamion jälkeen ihoni on sileä ja samettinen. Naamio kuorii kemiallisesti, ja parantaa (omasta mielestäni) myös ihon sävyä.
Rutikuivalle iholle se ei varmaankaan tee hyvää, mutta muuten käy lähes jokaiselle ihotyypille.
Itse asiassa meikkaan päivittäin, ja juuri viime viikolla ostin tuon " Gemeyn" . Oli pakko tarkastaa, niin Maybellinehän se on ;) Mielessä vaan kuuluu sellainen mainos " gemey maybelline" . Mutta anyway, sen oon kokenut parhaimmaksi eyelineriksi, hinnastaan huolimatta. Hyvä meikkivoide ja puuteri olisi kyllä hakusessa. Herkkä sekaiho (hormonaalinen akne), en kaipaa ihohuokosia laajentavaa meikkiä (kukapa kaipaisi), saisi olla kuitenkin peittävä ja värivirheet korjaava. Itse käytän päivittäin Joe Blascoa, laitan sitä kai liian vähän, kun en oikein saa siitä hyvää. Myöskin silmien pohjustus ja alaluomen rajausvälineet hakusessa..
Miten levität sen? Musta se ei anna ihan niin kaunista lopputulosta kuin tavallinen (hyvä) meikkivoide. Tosin on ihanan nopea toi Blasco ja riittoisa.
Itsellä on tälläinen tyypillinen suomalainen sekaiho ja iältäni en ole enää ihan tyttönen. Minä ainakin saan tällä hyvän tuloksen.
Onko sinulla varmasti oikea sävy? Itse kerran aikanaan ostin Blascoa myyjän suosituksen perusteella ja lopputulos oli kamala.
Myöhemmin onnistuin löytämään hyvän sävyn ja sen jälkeen en muuta meikkivoidetta ole enää pystynyt käyttämään.
:-)
Vierailija:
Eli haussa hyvät (hinnasta viis, kun niin harvoin ostan):meikkivoide -esim. Blascoa joihinkin kohtiin + Chanelin meikkipuuteri
silmänympärysvoide -Cliniquen tai Biothermin, molemmat hyviä
huulipuna -Clinique
kynsilakka -en juuri käytä, joten huono neuvomaan
luomiväri -kalleimmilta sarjoilta, ei Lancômea, se ei pysy
poskipuna -Clinique
puristepuuteri (ei meikki) -Diorripsari (Kanebo 38 on jo) ja samoin kanebon irtopuuteri
Itse inhoan Kanebon 38:a. Omat ripsarisuosikit ovat Diorin Ultimeyes ja Rubinsteinin Spectacular mascara.
Vaikea poistaa, kun tulee paakkuina. Ei pysty niin lämpimää vettä käyttämään. Mun suosikkiripsari on lancomen kaikki.
Ripsiväri: Lancomen L´extreme, pidentää upeasti ripset.
Puuteri: Chanellin uusi puuteri, aivan mieletön tuote, saa ihon upean näköiseksi! Lisäksi suosittelen meikin alle Kanebon Sensai-sarjan brightening make-up base, iho tosiaan hehkuu!! Itse olen käyttänyt Kanebon meikkipuuteria iät ja ajat, nyt vaihdoin vaihteeksi tuohon Colorstay-meikkivoiteeseen ja Chanellin puuteriin, ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen! Kanebokin tosi hyvä, mulla vaan se ongelma, että kiilsi helposti.
mitä merkkiä en sitten osaakaan sanoa. Mulla on shiseidon, mutta käytän harvoin.
Mun parhaat huulipunat on ollu YSL:ää ja estee lauderia. Mutta riippuu niin paljon väristä.
TÄllä hetkellä mun luomivärit on Kaneboa, mutta ne on huonoja, tahtovat kulkeutua omille teilleen päivän aikana. Lisäksi vähän liian tummia mulle. EN jaksa etsiä uusia kun käytän niin vähän.
Kynsilakoissa ei juuri ole laatueroja. Halvinta Anytimea tai Maybellineä kehiin ja päällyslakka päälle, hyvin kestää. Kynsilakanpoistoaineista parhain on se miramen (vai miranolin tai jotain sinnepäin) halpatuote, jota saa kaikista marketeista. Ei tarvi hinkata...
Chanelin lakka oli huono, Loreal taas parempi. Lancomen ripsari on tosi hyvä, mutta Lancomen luomiväri ei pysy pohjustusvoiteesta huolimatta. Gemeyn nestemäinen eyeliner.
Meikkaamiseen menee pari minuuttia ja muuta et tarvitse! Purkki kestää päivittäisessä käytössä lähes vuoden ja maksaa noin 55 euroa.
Googlaa Jane Iredale ja Youngblood.
Itse (ei ap) oon käyttänyt Kanebon ja Joe Blascon meikkipuuteria, joilla en parasta mahdollista jälkeä saa. Onko nuo Chanelin, Shiseidon tai Kanebon meikkivoide ja puuterit erikseen paljon parempia?