Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?
Suomessa ei ehkä niin yleistä mutta Etelä-Euroopassa hyvinkin normaalia myös nuorten naisten keskuudessa.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään puhutaan paljon ulkonäköpaineista, joita jo aivan nuorilla on.
Nytkö pitäisi nuoren (lapsen ) vielä suostua mokomaan paljasteluun, vain koska "tasa-arvo" vaatii.
Uimarannalla ja uimahalleissa pitää olla tietyt säännöt, sukupuolen mukainen tarpeeksi peittävä uima-asu päälle ja uimaan. Helpottaa myös ujompia nuoria.
Voi tyttöparkaa, joka erehtyy riisumaan yläosan ja joku sen sitten kuvaa. Kohta kuva on sitten koko internet-maailman tuijotettavana.
En usko että yksikään teini tai parikymppinen on yläosattomissa rannalla, vaikka toki he ovat heti mielikuvissasi
Vierailija kirjoitti:
En voisi. En ole niin lutkamainen. Tuntuisi vastenmieliseltä setämiesten tuijotus.
Kyylät kyylää riippumatta siitä onko vaatteet päällä tai onko ne edes mitenkään paljastavat. Just pari päivää sitten puutuin täpötäydessä bussissa tilanteeseen, kun sellanen noin kuuskymppinen ukko siemaili siinä salaa kaljaa ja tuijotteli jotain about 14-16v tyttöjä todella häiritsevän suoraan ja ahdistavalla tavalla. Sanoin siis tuolle miehelle napakasti, että lopeta se tuijotus, älä katso niitä noin. Vähän sillä naama venähti ja oli tuohtuneen oloinen, mutta lopetti kuitenkin.
Toinen tytöistä sanoi mulle hymyillen kiitos, ja kuten aina ennenkin kaikenlaisissa tilanteissa; minä olin ainoa joka puuttui millään tavalla asiaan.
Sen sijaan, että jauhetaan (setä)miehistä netissä ja selostetaan mitä kaikkea ei itse ainakaan tekisi, toivoisin aktiivisempaa otetta ihan tuolla livenä.
Teinipojilla jöpöttää kun naiset rannalla tissit paljaana.
Jos olisin paikassa missä muutkin olisi yläosattomissa niin miksipä ei. Ei mun tisseissä mitään niin ihmeellistä ole että ne kenenkään huomiota kiinnittäisivät muiden tissien joukosta. Ihan tavalliset yli nelikymppisen naisen tissit. Epäilen että jos siellä joitakin tissejä jotkut tuijottaisi, niin ne mun tissit ei tuijotuksen kohteeksi valikoituisi, hyvässä tai pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Teinipojilla jöpöttää kun naiset rannalla tissit paljaana.
Jos jöpötykseen tarvii nämä mummotissit niin siitä vaan. Luulisi että ne bikininuoret kiinnostaisi teiniä enemmän
En ja lopettakaa tämä typerä "tissit paljaana" rannalla hössötys!
Vierailija kirjoitti:
Täällä monen mielikuva paljaista tisseistä rannalla tuntuu olevan joku playboy-malli keimailemassa. Yleensä kyseessä on:
1) joku mummo jota ei enää kiinnosta mitä muut ajattelevat
2) joku selän ruskettaja jonka tissejä et näe
3) jonkun pensaan takana aurinkoa ottava, näet tissit vain jos tahallasi hiippailet kyyläämään
Minä en muista ikinä nähneeni ruuhkaisilla rannoilla yläosattomissa kulkevia naisia.. yhden olen nähnyt jossain vähän piilossa kun oikein muistiani kaivelen. Mietin lähinnä "hitto joku vei lempparipaikkani" ja tissit ei sen kummemmin järkyttäneet mieltäni
Kasarilla jo oltiin yläosattomissa, outoa vanhan vouhotusta.
En todellakaan. En ota aurinkoa, eli uimapukua käytän vain uimareissulla. En ole kiinnostunut esittelemään itseäni, ja en edes käytä bikinejä joten saisi ostaa uusia uimavaatteita jos mieleni jostain käsittämättömästä syystä muuttaisin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. En ota aurinkoa, eli uimapukua käytän vain uimareissulla. En ole kiinnostunut esittelemään itseäni, ja en edes käytä bikinejä joten saisi ostaa uusia uimavaatteita jos mieleni jostain käsittämättömästä syystä muuttaisin.
Uimapuku on sinänsä munkin mielestä miellyttävämpi, mutta bikineissä on vessa-asiat paljon mukavampi hoitaa. Joten riippuu tilanteesta kumman valitsen. Jos tulee vietettyä aikaa enemmän kuin uimaan ja vedestä noustua suoran kotiin, valkkaan yleensä bikinit.
Vierailija kirjoitti:
En ja lopettakaa tämä typerä "tissit paljaana" rannalla hössötys!
Naisethan tämän ovat aloittaneet ja sitä täällä kovasti jankkaavat! Ihan sama minulle. T. M55
Vierailija kirjoitti:
Täällä monen mielikuva paljaista tisseistä rannalla tuntuu olevan joku playboy-malli keimailemassa. Yleensä kyseessä on:
1) joku mummo jota ei enää kiinnosta mitä muut ajattelevat
2) joku selän ruskettaja jonka tissejä et näe
3) jonkun pensaan takana aurinkoa ottava, näet tissit vain jos tahallasi hiippailet kyyläämään
Kyllähän ko ruskettamista on tähän asti ollutkin, ts maataan mahallaan yläosa selästa auki tai ollaan jossain piilossa yläosa paljaana.
Mutta tässä puhutaan siitä, että yläosattomuus on samalla tavalla ok kuin se on nyt miehille.
Kyllä sillä varmasti tullaan keimailemaan, aivan niin kuin on nyt jo persposket paljaana kulkevat nuoret naiset uimarannalla.
Enkä nyt ole mummoja kyllä paljon nähnyt rannalla tissit paljaana.
terveisin aurinkoa ottava mummo itsekin
Oikeasti? Naiset itse puhuu tisuista ja tisseistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään puhutaan paljon ulkonäköpaineista, joita jo aivan nuorilla on.
Nytkö pitäisi nuoren (lapsen ) vielä suostua mokomaan paljasteluun, vain koska "tasa-arvo" vaatii.
Uimarannalla ja uimahalleissa pitää olla tietyt säännöt, sukupuolen mukainen tarpeeksi peittävä uima-asu päälle ja uimaan. Helpottaa myös ujompia nuoria.
Voi tyttöparkaa, joka erehtyy riisumaan yläosan ja joku sen sitten kuvaa. Kohta kuva on sitten koko internet-maailman tuijotettavana.
En usko että yksikään teini tai parikymppinen on yläosattomissa rannalla, vaikka toki he ovat heti mielikuvissasi
Eivät ole mielikuvissani muuten kuin huolen kautta.
Olen monen teini-ikäisen nuoren mummo ja en usko, että omat lapsenlapseni tuohon rupeavat. Mutta nykyään on monenlaista tik-tok haastetta ja nuorilla ryhmän paine voi olla kova.
Minusta meidän aikuisten pitää suojella lapsia tuossakin asiassa, eikä altistaa heitä kaikelle typeryydelle, jota ehkä myöhemmin katuvat.
Tämä yläosattomuus on samanlaista tasa-arvo hömppää kuin unisex vessat. Niistäkään harvat tykkäävät, pienen äänekkään vähemmistön ehdoilla mennään.
En todellakaan paljasta näitä onnettomia räppänöitä kenellekään. En kyllä myöskään makoile auringossa ensinnäkään, kaikki melanooman riskitekijät kun jo on.