Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?

Vierailija
01.04.2023 |

Suomessa ei ehkä niin yleistä mutta Etelä-Euroopassa hyvinkin normaalia myös nuorten naisten keskuudessa.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näkis kauniita naisia yläosattomissa rannalla?

kesällä rannalla Etelä-Euroopassa

Vierailija
22/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaa, en minkäänlaisilla tisseillä-en ymmärrä miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee nää feministit jotka täällä näyttelee patalappujaan mielenilmausmaisesti vaikka en haluaisi niitä nähdä. Ehkä syy on siinä ettei niitä kukaan katso jos ei ole pakko.

Vierailija
24/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne jo ole melkein deseksualisoitu? Nännit enää tuntuu olevan liikaa.

Vierailija
25/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mukavampi olla

Vierailija
26/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yläosattomissa haluaa kulkea tissiflashmobien perusteella vain sellaiset naiset, joiden olisi mitä suuremmalla syyllä pitää tissinsä visusti piilossa! 🤮

Sen sijaan kauniit, hoikat, hyväkroppaiset naiset, joilla olisi oikeasti näytettävää, eivät ole yläosattomissa julkisesti.

Vierailija
27/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö

Vierailija
28/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan olisi yläosattomissa yleisellä rannalla. Minulla on nätit rinnat mutta ovat vain omaa puolisoani varten eikä mikään yleinen nähtävyys.

Sun rinnat on vain sun puolisoasi varten?! Wtf?

Vierailija
29/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin rinnat paljaana kuin pyllistellä stringi bikineissä niin että persreikä vilahtelee.

Vierailija
30/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En totisesti menisi mun luppakorviani/ kansallispuvun taskujani esittelemään. Ja vaikka omaisin timmit tissit, en siltikään. En oo ikinä ymmärtänyt, miksi sitä aurinkoa pitäis ottaa ilman yläosaa?? Syyksi sanotaan usein, ettei halua bikinin rajojen näkyvän 🙄. No missä ne näkyy, kulkeeko jotkut ihan yleisestikin yläosattomissa? Kertokaa pöljälle 👍🏻

Olkaimettoman mekon tai topin kanssa näkyy ainakin bikinien olkainten rajat.

Toki on olkaimettomia bikinejä.

Aika monet naiset pukeutuvat niin että rintsikoiden olkaimet näkyvät. Onko se jotenkin esteettisempää kuin rusketusraidat?

Vierailija
31/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yläosattomissa haluaa kulkea tissiflashmobien perusteella vain sellaiset naiset, joiden olisi mitä suuremmalla syyllä pitää tissinsä visusti piilossa! 🤮

Sen sijaan kauniit, hoikat, hyväkroppaiset naiset, joilla olisi oikeasti näytettävää, eivät ole yläosattomissa julkisesti.

Eihän se näyttämiseen liitykään? Siis halu olla rinnat vapaana.

Ne, jotka haluavat näyttää, laittavat varmaan jotkut push up-bikinit jotka työntävät rinnat oikein kunnolla törrölle ja vakoa pystyyn? 

Sellaiset käyvät jossain Hietsussa ym. tylsissä paikoissa, eikä sellaisisissa yläosattomia näy. En ymmärrä miksi vapaasielut edes haluaisivat jonnekin Hietsuun. Siksi vähän outoa mennä sinne tissiflashmobeileen. 

Vierailija
32/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan olisi yläosattomissa yleisellä rannalla. Minulla on nätit rinnat mutta ovat vain omaa puolisoani varten eikä mikään yleinen nähtävyys.

Eivät ainakaan sinua varten. Fakkaile ihan rauhassa.

Vierailija
33/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saavatko lapsesi nähdä ne esim saunassa?

Vierailija
34/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että kaikilla on lapsia? Entä miten se liittyy aloitukseen, rannalla yläosattomissa, kertoisitko?

Vierailija
35/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tarvetta paljastella. En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi olla ilman yläosaa rannalla. Eihän uimahallissakaan olla niin.

Vierailija
36/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että kaikilla on lapsia? Entä miten se liittyy aloitukseen, rannalla yläosattomissa, kertoisitko?

sanoit että rintasi ovat ainoastaan puolisoasi varten joten kysyin vaan

Vierailija
37/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla viime kesänä tapahtunutta. Olimme rannalla minä, mieheni, ja 15 v tyttäremme. Mieheni on ihan komea 188 centtinen tumma 45 v mies. Oli jotenkin hyvittavaa kun joku isorintainen ilmeisesti italialainen noin 25 v laiha typy tuli hieromaan aurinkorasvaa itseensä...seisoi siinä kolmen metrin päässä, hieroi rasvaa rintoihinsa, reisiinsä jne ja katseli aina välillä miestäni, teki sitä varmasti 5 minuuttia, olin jo nousemassa tuolilta ja sanomassa että lähdeppä hel vettii siitä...no tyttö lähti itte ja meni hieromaan ja esitteleen rintojaan seuraavan kohteen lähelle... :)

Vierailija
38/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin alaosattomissa.

Vierailija
39/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei vois vähempää sinun tissit kiinnostaa. Oli vaan niin outo asenne että jonkun rinnat olisi vain puolisoa varten että pisti silmään kun luin.

Vierailija
40/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreetalla viime kesänä tapahtunutta. Olimme rannalla minä, mieheni, ja 15 v tyttäremme. Mieheni on ihan komea 188 centtinen tumma 45 v mies. Oli jotenkin hyvittavaa kun joku isorintainen ilmeisesti italialainen noin 25 v laiha typy tuli hieromaan aurinkorasvaa itseensä...seisoi siinä kolmen metrin päässä, hieroi rasvaa rintoihinsa, reisiinsä jne ja katseli aina välillä miestäni, teki sitä varmasti 5 minuuttia, olin jo nousemassa tuolilta ja sanomassa että lähdeppä hel vettii siitä...no tyttö lähti itte ja meni hieromaan ja esitteleen rintojaan seuraavan kohteen lähelle... :)

Miksi olisit puuttunut  ja vienyt mieheltäsi ilon. Hävettää aikomuksesi näin ulkopuolista.