Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?
Suomessa ei ehkä niin yleistä mutta Etelä-Euroopassa hyvinkin normaalia myös nuorten naisten keskuudessa.
Kommentit (95)
En tosiaa, en minkäänlaisilla tisseillä-en ymmärrä miksi pitäisi?
Mua häiritsee nää feministit jotka täällä näyttelee patalappujaan mielenilmausmaisesti vaikka en haluaisi niitä nähdä. Ehkä syy on siinä ettei niitä kukaan katso jos ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne jo ole melkein deseksualisoitu? Nännit enää tuntuu olevan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
mukavampi olla
Suomessa yläosattomissa haluaa kulkea tissiflashmobien perusteella vain sellaiset naiset, joiden olisi mitä suuremmalla syyllä pitää tissinsä visusti piilossa! 🤮
Sen sijaan kauniit, hoikat, hyväkroppaiset naiset, joilla olisi oikeasti näytettävää, eivät ole yläosattomissa julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi yläosattomissa yleisellä rannalla. Minulla on nätit rinnat mutta ovat vain omaa puolisoani varten eikä mikään yleinen nähtävyys.
Sun rinnat on vain sun puolisoasi varten?! Wtf?
Mielummin rinnat paljaana kuin pyllistellä stringi bikineissä niin että persreikä vilahtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En totisesti menisi mun luppakorviani/ kansallispuvun taskujani esittelemään. Ja vaikka omaisin timmit tissit, en siltikään. En oo ikinä ymmärtänyt, miksi sitä aurinkoa pitäis ottaa ilman yläosaa?? Syyksi sanotaan usein, ettei halua bikinin rajojen näkyvän 🙄. No missä ne näkyy, kulkeeko jotkut ihan yleisestikin yläosattomissa? Kertokaa pöljälle 👍🏻
Olkaimettoman mekon tai topin kanssa näkyy ainakin bikinien olkainten rajat.
Toki on olkaimettomia bikinejä.
Aika monet naiset pukeutuvat niin että rintsikoiden olkaimet näkyvät. Onko se jotenkin esteettisempää kuin rusketusraidat?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yläosattomissa haluaa kulkea tissiflashmobien perusteella vain sellaiset naiset, joiden olisi mitä suuremmalla syyllä pitää tissinsä visusti piilossa! 🤮
Sen sijaan kauniit, hoikat, hyväkroppaiset naiset, joilla olisi oikeasti näytettävää, eivät ole yläosattomissa julkisesti.
Eihän se näyttämiseen liitykään? Siis halu olla rinnat vapaana.
Ne, jotka haluavat näyttää, laittavat varmaan jotkut push up-bikinit jotka työntävät rinnat oikein kunnolla törrölle ja vakoa pystyyn?
Sellaiset käyvät jossain Hietsussa ym. tylsissä paikoissa, eikä sellaisisissa yläosattomia näy. En ymmärrä miksi vapaasielut edes haluaisivat jonnekin Hietsuun. Siksi vähän outoa mennä sinne tissiflashmobeileen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi yläosattomissa yleisellä rannalla. Minulla on nätit rinnat mutta ovat vain omaa puolisoani varten eikä mikään yleinen nähtävyys.
Eivät ainakaan sinua varten. Fakkaile ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saavatko lapsesi nähdä ne esim saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että kaikilla on lapsia? Entä miten se liittyy aloitukseen, rannalla yläosattomissa, kertoisitko?
En näe tarvetta paljastella. En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi olla ilman yläosaa rannalla. Eihän uimahallissakaan olla niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että kaikilla on lapsia? Entä miten se liittyy aloitukseen, rannalla yläosattomissa, kertoisitko?
sanoit että rintasi ovat ainoastaan puolisoasi varten joten kysyin vaan
Kreetalla viime kesänä tapahtunutta. Olimme rannalla minä, mieheni, ja 15 v tyttäremme. Mieheni on ihan komea 188 centtinen tumma 45 v mies. Oli jotenkin hyvittavaa kun joku isorintainen ilmeisesti italialainen noin 25 v laiha typy tuli hieromaan aurinkorasvaa itseensä...seisoi siinä kolmen metrin päässä, hieroi rasvaa rintoihinsa, reisiinsä jne ja katseli aina välillä miestäni, teki sitä varmasti 5 minuuttia, olin jo nousemassa tuolilta ja sanomassa että lähdeppä hel vettii siitä...no tyttö lähti itte ja meni hieromaan ja esitteleen rintojaan seuraavan kohteen lähelle... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vois vähempää sinun tissit kiinnostaa. Oli vaan niin outo asenne että jonkun rinnat olisi vain puolisoa varten että pisti silmään kun luin.
Vierailija kirjoitti:
Kreetalla viime kesänä tapahtunutta. Olimme rannalla minä, mieheni, ja 15 v tyttäremme. Mieheni on ihan komea 188 centtinen tumma 45 v mies. Oli jotenkin hyvittavaa kun joku isorintainen ilmeisesti italialainen noin 25 v laiha typy tuli hieromaan aurinkorasvaa itseensä...seisoi siinä kolmen metrin päässä, hieroi rasvaa rintoihinsa, reisiinsä jne ja katseli aina välillä miestäni, teki sitä varmasti 5 minuuttia, olin jo nousemassa tuolilta ja sanomassa että lähdeppä hel vettii siitä...no tyttö lähti itte ja meni hieromaan ja esitteleen rintojaan seuraavan kohteen lähelle... :)
Miksi olisit puuttunut ja vienyt mieheltäsi ilon. Hävettää aikomuksesi näin ulkopuolista.
kesällä rannalla Etelä-Euroopassa