Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?

Vierailija
01.04.2023 |

Suomessa ei ehkä niin yleistä mutta Etelä-Euroopassa hyvinkin normaalia myös nuorten naisten keskuudessa.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan olisi yläosattomissa yleisellä rannalla. Minulla on nätit rinnat mutta ovat vain omaa puolisoani varten eikä mikään yleinen nähtävyys.

Sun rinnat on vain sun puolisoasi varten?! Wtf?

Eivät ainakaan sinua varten. Fakkaile ihan rauhassa.

saavatko lapsesi nähdä ne esim saunassa?

Miksi oletat että kaikilla on lapsia? Entä miten se liittyy aloitukseen, rannalla yläosattomissa, kertoisitko?

sanoit että rintasi ovat ainoastaan puolisoasi varten joten kysyin vaan

Muotoilen rautalangasta. Yleisellä rannalla en kulje yläosattomissa, paljaana ovat vain puolisoni nähden. 

Vierailija
42/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ja jos joku haluaa näitä eriparitissejä ihastella ja kuvata, niin siitä vaan. Toisaalta, en vaan jaksaisi sitä huomiota, niin pidän yläosan varmaan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hauska pulma: Miten tehdä transnaisena jolla hormonien takia kasvaa jo rintaa, mutta ulkonäkö yleisesti ei ole vielä naisellinen etenkään vähäpukeisena? Olisiko kummallisempaa mennä yläosattomissa "miehenä" ja pistää vaikka gynekomastian piikkiin, vai erottua selvästi joukosta yläosa päällä? Kumpikaan vaihtoehto ei erityisemmin innosta, en tykkää paljastella enkä myöskään olla muiden huomion kohteena, mutta jos tulee kuuma kesä menen rannalle vaikka mikä olisi :D

Vierailija
44/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen oloni mukavammaksi jos sen yläosan pidän päällä

Vierailija
45/95 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen kun vaimon kanssa oltiin Italiassa hotellilla. Siinä oli sellaiset patiot, vähän kuin omat pienet viherpihat. Vaimo sitten reteesti otti aurinkoa yläosattomissa (ja on siis koko, muttei liikaa). Heti uloskäynnin ohessa pieni terassi, jossa pituudeltaan muutaman metrin aita pihojen välillä. Menin sitten pyytää sisälle käymään niin kun nousi aurinkotuolista ja käveli hiukan ohi sen aidan ja siinä viereisellä "pihalla" oli joku nuori perhe, muksu vissiin jotain 5-7v. Mutta ne ilmeet.... :D:D Miehellä oli sellainen hämmentyneen kiinnostunut, pikkukundi katsoi silmät lautasina ja vaimolla oli sellainen tuohtunut hämmästynyt ilme. Siitä kun olis saanut kuvan! Ei sitten enää mennyt vaimokaan ottaa aurinkoa, mutta hän on todella seksikäs, pieni mutta muodokas. Kyllä varmasti jäi jotain mukavaa senkin perheen verkkokalvoille matkamuistoksi. :)

Vierailija
46/95 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi

Vierailija
47/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos tarvisin selkääni rajattoman rusketuksen. Itse rintojen herkkää ihoa suojaisin auringolta eli ainakin jotkut kookoskuoret niiden kohdalle selällään maatessa.

Vierailija
48/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
49/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulla oli hyvä kotikasvatus. 

Vierailija
50/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mun mielestä se ei ole oikein kohteliasta. 

Vierailija
51/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysinrinnoin rannalle nauttimaan ilman yläosaa 👍

Vierailija
52/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin, mutta en makoile rantsussa enkä ota aurinkoa koska minulla on vitiligo niin eipä minua tulla rannalla näkemään myöskään yläosattomissa. 

Vierailija
53/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä peppubikineissä. Mä en ymmärrä miksi pitää paljastella itseään muille ja vielä väittää että ei tee sitä huomion takia vaan koska se on niin voimaannuttavaa. Mä saan esimerkiksi liikunnasta paljon enemmän irti kun ihmisten edessä strippausesta, ja jos sellaista päättäisin harrastaa niin kyllä tekisin ihan puhtaasti rahasta...

Vierailija
54/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN

Vierailija
55/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä peppubikineissä. Mä en ymmärrä miksi pitää paljastella itseään muille ja vielä väittää että ei tee sitä huomion takia vaan koska se on niin voimaannuttavaa. Mä saan esimerkiksi liikunnasta paljon enemmän irti kun ihmisten edessä strippausesta, ja jos sellaista päättäisin harrastaa niin kyllä tekisin ihan puhtaasti rahasta...

Olen varmasti vanhanaikainen, kun mun mielestä pakaran paljastavat bikinit näyttävät kamalilta.

Vierailija
56/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En totisesti menisi mun luppakorviani/ kansallispuvun taskujani esittelemään. Ja vaikka omaisin timmit tissit, en siltikään. En oo ikinä ymmärtänyt, miksi sitä aurinkoa pitäis ottaa ilman yläosaa?? Syyksi sanotaan usein, ettei halua bikinin rajojen näkyvän 🙄. No missä ne näkyy, kulkeeko jotkut ihan yleisestikin yläosattomissa? Kertokaa pöljälle 👍🏻

Minä tykkään ihan vaan siitä vapauden tunteesta, en tykkää rintaliiveistä enkä bikineistä päällä ja käytän ylipäätään vaatteita lähinnä lämmikkeenä ja muiden vuoksi. Kotona en koskaan olisi rintaliivit päällä, ja kesäisin hakeudun aina johonkin rauhallisille paikoille joissa voi olla rauhassa yläosattomissa. Kotiin kun tulen, niin aina vaatteet pois ja kylmään vuodenaikaan muiden vaatteiden jäädessä päälle aina rintaliivit pois heti samantien käsien pesun jälkeen. 

Ei siis kiinnosta mikään huomion aiheuttaminen, eli en mene esim. Hietsuun tai keskelle jotain vilkasta uimarantaa olemaan, vaan etsin jotain vähän syrjäisempiä rantakallion koloja joissa saa rauhassa olla. Yksittäiset ihmiset lähistöllä ei haittaa, mutta jos tulee sellainen olo, että siinä lähellä on joku vähän liian innostuneena, niin vaihdan paikkaa tai menen muutoin piiloon. 

Huomiotahan saa ihan normi bikineilläkin vilkkailla paikoilla jos haluaa, samoin ihan vaan uimapuvulla, kun kyllähän uimapukukin nuolee muotoja ja korostaa rinta-vyötärö-lantio-seudun naisellisuutta jättäen sääret paljaaksi ja varpaatkin näkyy ja tukkakin ehkä auki vieläpä märkänä eli jos joku mies haluaa tsiigailla niin tsiigailtavaa löytyy rannoilla anyway. Ja vaikka olisi säkissä, niin joku kiimakalle voi kuvitella muotosi ja kiihottua siitä. Että jos tuolla tavalla rupeaisi elämään, niin aina saisi olla miettimässä :D 

Vierailija
57/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Vierailija
58/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos menet liikkumaan jonnekin missä miehet voi nähdä, niin siitähän ne vasta innostuu!

Ei asioita tehdä sen enempää huomion tai voimaantumisenkaan vuoksi, vaan koska itse tykkää. Minä esim olen nytkin alasti ja tykkään olla alasti, viihdyn yläosattomissa ja käyn joskus nakurannoilla. Enempi huomiota aiheuttaa treenaaminen jossain salilla (olenkin ollut naisten puolella silloin kun salilla olen käynyt). Toinen mikä on jos menee hikisenä lenkiltä kauppaan. Tai muuta vastaavaa. 

Omituista kuvitella, että ne olisi vain ne paljaat tissit ja perseet jotka huomiota aiheuttaa. 

Vierailija
59/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tyhjäpäisten touhua.

Vierailija
60/95 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo enää yleistä ole edes Ranskassa ja Espanjassa, missä noin 15-20% ottaa aurinkoa yläosattomissa. Yleisintä tämä on 60+ ikäluokassa, joissa sitä harrastaa 50%. Alle 30-vuotiaissa puhutaan alle 5%.