Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies mielessäsi pyörii?

Vierailija
01.04.2023 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies vaan nainen, mun työkaveri. Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Mua 9 vuotta vanhempi. Älyttömän hauska ja mukavaa seuraa. Saattaa aluksi vaikuttaa ujolta, mutta tuttujen seurassa eloisa ja suht puhelias. Sen perusteella mitä ollaan keskusteltu, meillä on samanlaiset arvot ja elämäntyylit

Vierailija
62/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies vaan nainen, mun työkaveri. Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Mua 9 vuotta vanhempi. Älyttömän hauska ja mukavaa seuraa. Saattaa aluksi vaikuttaa ujolta, mutta tuttujen seurassa eloisa ja suht puhelias. Sen perusteella mitä ollaan keskusteltu, meillä on samanlaiset arvot ja elämäntyylit

Aloittaja kysyi millainen MIES mielessäsi pyörii. Miksi tulla selittämään jostain naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit niin alkoi pyöriä viimeisin totinen ihastukseni. 170/65 (ekan sivun perusteella oleellisin asia?) komea ja niiiiiin ihana ja hellä raksamies. Vähän ujo, mutta itsevarma, ystävällinen, ihana! mut en aio häiritä häntä, olen ihan nätti sinkkuäiti mut ihan pilasin koko homman aiemmin niin olkoon. Ihana muistella kuitenkin.

Vierailija
64/65 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kysyit niin alkoi pyöriä viimeisin totinen ihastukseni. 170/65 (ekan sivun perusteella oleellisin asia?) komea ja niiiiiin ihana ja hellä raksamies. Vähän ujo, mutta itsevarma, ystävällinen, ihana! mut en aio häiritä häntä, olen ihan nätti sinkkuäiti mut ihan pilasin koko homman aiemmin niin olkoon. Ihana muistella kuitenkin.

Eihän noin pikkuinen raksamies jaksa edes sementtisäkkiä nostaa.

Vierailija
65/65 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs, matala ääni

Karvainen rinta

Kohtelias. Avaa oven, auttaa takin päälle

Tuoksuu hyvältä