Millainen mies mielessäsi pyörii?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ei mies vaan nainen, mun työkaveri. Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Mua 9 vuotta vanhempi. Älyttömän hauska ja mukavaa seuraa. Saattaa aluksi vaikuttaa ujolta, mutta tuttujen seurassa eloisa ja suht puhelias. Sen perusteella mitä ollaan keskusteltu, meillä on samanlaiset arvot ja elämäntyylit
Aloittaja kysyi millainen MIES mielessäsi pyörii. Miksi tulla selittämään jostain naisesta.
Nyt kun kysyit niin alkoi pyöriä viimeisin totinen ihastukseni. 170/65 (ekan sivun perusteella oleellisin asia?) komea ja niiiiiin ihana ja hellä raksamies. Vähän ujo, mutta itsevarma, ystävällinen, ihana! mut en aio häiritä häntä, olen ihan nätti sinkkuäiti mut ihan pilasin koko homman aiemmin niin olkoon. Ihana muistella kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kysyit niin alkoi pyöriä viimeisin totinen ihastukseni. 170/65 (ekan sivun perusteella oleellisin asia?) komea ja niiiiiin ihana ja hellä raksamies. Vähän ujo, mutta itsevarma, ystävällinen, ihana! mut en aio häiritä häntä, olen ihan nätti sinkkuäiti mut ihan pilasin koko homman aiemmin niin olkoon. Ihana muistella kuitenkin.
Eihän noin pikkuinen raksamies jaksa edes sementtisäkkiä nostaa.
Miehekäs, matala ääni
Karvainen rinta
Kohtelias. Avaa oven, auttaa takin päälle
Tuoksuu hyvältä
Joku sellainen fiktiivinen hahmo kuin Haldir tai Elrond
Toi meillä asuva, jonka kanssa oon ollu naimisissa parikytä vuotta.
Varattu, komea, melko lyhyt, sopivasti treenattu
N34
Hyh, ei kiitos enää miehiä. Olen saanut niistä tarpeekseni.
180cm, vaaleat hiukset, permanentti, DI, 80kg, tukeva lihaksisto, kunnioittaa muita ihmisiä
Se on keltainen ja sillä on vihreä tukka. Se istuu iltaisin minun viereen ja sanoo olevansa kaverini. Se haluaa tulla päähäni seisomaan. Sillä on neljä silmää vaikka se katsookin kahdella. Miksi se haluaa olla kaverini? Se ei sano välillä mitään ja välillä se huutaa kovaa. En tiedä miksi se on kaverini. Se ei tiedä minusta mitään ja silti se tuntee minut. Sillä on telepaattinen tutka jota se käyttää. En osaa väistää ja siksi se tuntee minut. Emme ole kavereita vaikka se niin väittää .Se on outo
130kg hirmu mies, on kuin raudalla valattu, tummahiuksinen, iso penis tuottaa välillä ongelmia mutta on hauskaa, osaa panna hyvin, naurattaa minua koko ajan, pitää seuraa ja huolen etten tylsisty, on eksoottinen sekä kotimainen tavallaan🍃
Mun mielessä ei miehet piehtaroi.
Ja jos jota kuta joskus ajattelisin, pidän hänet visusti omana tietonani.
Sellanen pitkä ja komea, ehkä mieluiten tummanruskeet hiukset ja siniset tai vihreet silmät. Tosin latinotkin on hot. Fiksu, tunneälykäs ja rehellinen. Tietty varallisuus olis plussaa mutta jos löytyis edes muilla kriteereillä joku ja rakkaus olis aitoa niin sillä ei oo väliä. Ja siis vastasin vaan ns. unelmani, tiedän että todellisuus on muuta. Toisaalta myös sellanen ruotsalaistyylinen pitkä blondi olis kivaa vaihtelua
-N 26
Vierailija kirjoitti:
Se on keltainen ja sillä on vihreä tukka. Se istuu iltaisin minun viereen ja sanoo olevansa kaverini. Se haluaa tulla päähäni seisomaan. Sillä on neljä silmää vaikka se katsookin kahdella. Miksi se haluaa olla kaverini? Se ei sano välillä mitään ja välillä se huutaa kovaa. En tiedä miksi se on kaverini. Se ei tiedä minusta mitään ja silti se tuntee minut. Sillä on telepaattinen tutka jota se käyttää. En osaa väistää ja siksi se tuntee minut. Emme ole kavereita vaikka se niin väittää .Se on outo
Sama!
Miehekkään ja jämerän oloinen, päivettynyt ja tummatukkainen. Käyttäytyy fiksusti ja tekee vaikutuksen.
Ei mies vaan nainen, mun työkaveri. Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Mua 9 vuotta vanhempi. Älyttömän hauska ja mukavaa seuraa. Saattaa aluksi vaikuttaa ujolta, mutta tuttujen seurassa eloisa ja suht puhelias. Sen perusteella mitä ollaan keskusteltu, meillä on samanlaiset arvot ja elämäntyylit