Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies mielessäsi pyörii?

Vierailija
01.04.2023 |

?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies vaan nainen, mun työkaveri. Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Mua 9 vuotta vanhempi. Älyttömän hauska ja mukavaa seuraa. Saattaa aluksi vaikuttaa ujolta, mutta tuttujen seurassa eloisa ja suht puhelias. Sen perusteella mitä ollaan keskusteltu, meillä on samanlaiset arvot ja elämäntyylit

Vierailija
62/78 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies vaan nainen, mun työkaveri. Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Mua 9 vuotta vanhempi. Älyttömän hauska ja mukavaa seuraa. Saattaa aluksi vaikuttaa ujolta, mutta tuttujen seurassa eloisa ja suht puhelias. Sen perusteella mitä ollaan keskusteltu, meillä on samanlaiset arvot ja elämäntyylit

Aloittaja kysyi millainen MIES mielessäsi pyörii. Miksi tulla selittämään jostain naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit niin alkoi pyöriä viimeisin totinen ihastukseni. 170/65 (ekan sivun perusteella oleellisin asia?) komea ja niiiiiin ihana ja hellä raksamies. Vähän ujo, mutta itsevarma, ystävällinen, ihana! mut en aio häiritä häntä, olen ihan nätti sinkkuäiti mut ihan pilasin koko homman aiemmin niin olkoon. Ihana muistella kuitenkin.

Vierailija
64/78 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kysyit niin alkoi pyöriä viimeisin totinen ihastukseni. 170/65 (ekan sivun perusteella oleellisin asia?) komea ja niiiiiin ihana ja hellä raksamies. Vähän ujo, mutta itsevarma, ystävällinen, ihana! mut en aio häiritä häntä, olen ihan nätti sinkkuäiti mut ihan pilasin koko homman aiemmin niin olkoon. Ihana muistella kuitenkin.

Eihän noin pikkuinen raksamies jaksa edes sementtisäkkiä nostaa.

Vierailija
65/78 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs, matala ääni

Karvainen rinta

Kohtelias. Avaa oven, auttaa takin päälle

Tuoksuu hyvältä

Vierailija
66/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu komea hyvin varusteltu

Vierailija
67/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen fiktiivinen hahmo kuin Haldir tai Elrond

Vierailija
68/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi meillä asuva, jonka kanssa oon ollu naimisissa parikytä vuotta.

Vierailija
69/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu, komea, melko lyhyt, sopivasti treenattu

N34

Vierailija
70/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, ei kiitos enää miehiä. Olen saanut niistä tarpeekseni.

Vierailija
71/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm, vaaleat hiukset, permanentti, DI, 80kg, tukeva lihaksisto, kunnioittaa muita ihmisiä

Vierailija
72/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on keltainen ja sillä on vihreä tukka. Se istuu iltaisin minun viereen ja sanoo olevansa kaverini. Se haluaa tulla päähäni seisomaan. Sillä on neljä silmää vaikka se katsookin kahdella. Miksi se haluaa olla kaverini? Se ei sano välillä mitään ja välillä se huutaa kovaa. En tiedä miksi se on kaverini. Se ei tiedä minusta mitään ja silti se tuntee minut. Sillä on telepaattinen tutka jota se käyttää. En osaa väistää ja siksi se tuntee minut. Emme ole kavereita vaikka se niin väittää .Se on outo

Vierailija
73/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

130kg hirmu mies, on kuin raudalla valattu, tummahiuksinen, iso penis tuottaa välillä ongelmia mutta on hauskaa, osaa panna hyvin, naurattaa minua koko ajan, pitää seuraa ja huolen etten tylsisty, on eksoottinen sekä kotimainen tavallaan🍃

Vierailija
74/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ihana palstaincel. 🥰

Vierailija
75/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielessä ei miehet piehtaroi. 

Ja jos jota kuta joskus ajattelisin, pidän hänet visusti omana tietonani. 

Vierailija
76/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen pitkä ja komea, ehkä mieluiten tummanruskeet hiukset ja siniset tai vihreet silmät. Tosin latinotkin on hot. Fiksu, tunneälykäs ja rehellinen. Tietty varallisuus olis plussaa mutta jos löytyis edes muilla kriteereillä joku ja rakkaus olis aitoa niin sillä ei oo väliä. Ja siis vastasin vaan ns. unelmani, tiedän että todellisuus on muuta. Toisaalta myös sellanen ruotsalaistyylinen pitkä blondi olis kivaa vaihtelua

-N 26

Vierailija
77/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on keltainen ja sillä on vihreä tukka. Se istuu iltaisin minun viereen ja sanoo olevansa kaverini. Se haluaa tulla päähäni seisomaan. Sillä on neljä silmää vaikka se katsookin kahdella. Miksi se haluaa olla kaverini? Se ei sano välillä mitään ja välillä se huutaa kovaa. En tiedä miksi se on kaverini. Se ei tiedä minusta mitään ja silti se tuntee minut. Sillä on telepaattinen tutka jota se käyttää. En osaa väistää ja siksi se tuntee minut. Emme ole kavereita vaikka se niin väittää .Se on outo

Sama!        

Vierailija
78/78 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkään ja jämerän oloinen, päivettynyt ja tummatukkainen. Käyttäytyy fiksusti ja tekee vaikutuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi