Millainen mies mielessäsi pyörii?
Kommentit (65)
Hänellä on silmät joihin haluaisin upota, kädet jotka osaavat tutkia, sielu joka on suureksi osaksi mysteeri mutta jonka haluaisin oppia tuntemaan. Siellä on tummia sävyjä, mutta uskon että valo on niitä vahvempi. Hän osaa kirjoittaa elävästi ja hän on älykäs. Haluaisin mahdollisuuden keskustella hänen kanssaan kunnolla. Hän on kuitenkin minua nuorempi, sen ikäinen ja sellaisessa ammatissa että ottajia varmasti riittää.
Sellainen suloinen, fiksu ja hauska. Sensitiivinen.
Sellainen, jolta ei karvat lopu kesken !
Vierailija kirjoitti:
Yks Jarkko. Häntä ei ole oikeasti olemassa, mutta hän on seikkaillut unissani jo toistakymmentä vuotta.
Et ole tavannut häntä vielä. Odota vain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes. Katsoin viimekesänä Punaisen löhikäärmeen ja Schindlerin listan telkkarista enkä ole unohtanut vieläkään💋
Vau! Eikö hän näytellyt toisessa natsia ja toisessa sarjamurhaajaa? Taidat olla niitä naisia jotka kirjoittelle rakkauskirjeitä vankiloihin?
No ei tulisi mieleenkään lähetellä rakkauskirjeitä edes itse Ralph Fiennesille niin miksi ihmeessä lähettelisin niitä joillekkin vankila kundeille? Sattu nyt vaan olemaan niin komea ja hyvä noissa rooleissaan että teki vaikutuksen.
Sellainen joka näyttelee Sherlockin veljeä.
Hei naiset. Tässä Markus kuopiosta. Olen mukava ja rauhallinen jumalaan uskova naimaton herrasmies. olen pituudeltani 179 ja painan 75 kiloa. Etsin 25-30 vuotiaita naisia seuraksi suviseuroihin. Naisista 1 tai 2 kerrallaan olisi minun vierelläni tai minun kainalossani ainakun kävellään, istutaan tai ollaan muuten yhdessä. Ostan teille kaikkea mitä haluatte, jäätelöitä, pizzaa, myymälätuotteita tai muuta sellaista. Markus maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset. Tässä Markus kuopiosta. Olen mukava ja rauhallinen jumalaan uskova naimaton herrasmies. olen pituudeltani 179 ja painan 75 kiloa. Etsin 25-30 vuotiaita naisia seuraksi suviseuroihin. Naisista 1 tai 2 kerrallaan olisi minun vierelläni tai minun kainalossani ainakun kävellään, istutaan tai ollaan muuten yhdessä. Ostan teille kaikkea mitä haluatte, jäätelöitä, pizzaa, myymälätuotteita tai muuta sellaista. Markus maksaa.
Joo, ihan heti!
Ei mikään mies tällä hetkellä. Sain pari viikkoa sitten ihanan koiranpennun ja hän on saanut mun jakamattoman huomioni.
Eksoottinen, vierasmaalainen, älykäs, kaunisihoinen, lempeä ja tulinen rakastaja.
Naapurinmies. Tekee etupihallaan muka lumitöitä, mutta odottaa vain juttuseuraa itselleen. Minä puolestaan odotan, että häipyy hetkeksi sisälle, jotta pääsen livahtamaan lenkille. Mukava mies, mutta nyt en jaksaisi jäädä sanalle.
Vierailija kirjoitti:
Olet nostanut ikähaarukkaa yli suojarajan ja ruvenut jo hyvissä ajoin etsiskelemään naisia suviseuroihin👍Tomeraa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen Markus itse on? Se unohtui mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen Markus itse on? Se unohtui mainita.
Ei ainakaan kovin älykäs, kun kirjoittaa Jumalan pienellä.
Vierailija kirjoitti:
Minun italialainen Maurizio Roomassa. Komea ja hauska . Kaipaan.
Italialainen minullakin mielessä, mutta ei Roomasta. Juuri hetki sitten tuli viesti: "Buongiorno tesoro e buona domenica. Mi manchi anche tu."
166cm ja 90kg silkkaa ilkeyttä ja pahansuopuutta. toivoo toisille epäonnea, puhuu ja epäilee kaikista ja kaikesta pahaa, pitää eläimistä ja minusta. myös ruma karvanaama ja tatuloinnit on suotavia. tämmöisistä olen aina unelmoinut ja yhden kanssa menin naimisiin neljännesvuosisata sitten. on ollut upea taival seurata, kuinka tuo ärripurri on harmaantunut, ja naamassa näkyy kuljetut kilometrit voimakkaammin. ruma ja ilkeä se on, mutta se on minun oma. ikinä en vaihda pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialainen minullakin mielessä, mutta ei Roomasta. Juuri hetki sitten tuli viesti: "Buongiorno tesoro e buona domenica. Mi manchi anche tu."
Luulin, että viikonpäivät ovat isolla. Joko lähetit hänelle kymppitonnin?
Sellanen jänskä mies, tulinen rakastaja. ja 190cm. Sit viel tatuoitu.
Sellasen ku saisin! Olen niin kauan haaveillut olla YH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että viikonpäivät ovat isolla. Joko lähetit hänelle kymppitonnin?
Italian kielessä viikonpäivät kirjoitetaan pienellä. Ei ole kyse mistään nettituttavasta vaan ihmisestä, jonka olen tavannut ihan livenä ja tapaan jälleen jonkin ajan kuluttua.
Ei partaa, ei tatuointeja...