Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies mielessäsi pyörii?

Vierailija
01.04.2023 |

?

Kommentit (65)

41/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ihana 🥰

Sinä taas 🤪🤯

Mä en oo mies!

Vierailija
42/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun italialainen Maurizio Roomassa. Komea ja hauska . Kaipaan. 

Italialainen minullakin mielessä, mutta ei Roomasta. Juuri hetki sitten tuli viesti: "Buongiorno tesoro e buona domenica. Mi manchi anche tu."

Luulin, että viikonpäivät ovat isolla. Joko lähetit hänelle kymppitonnin?

Italian kielessä viikonpäivät kirjoitetaan pienellä. Ei ole kyse mistään nettituttavasta vaan ihmisestä, jonka olen tavannut ihan livenä ja tapaan jälleen jonkin ajan kuluttua.

Ok. En väitäkään osaavani italiaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea, sinisilmäinen, älykäs, urheilullinen, sanavalmis...

Tämä voisin olla minä, mutta sinä et voi olla ihastukseni, sillä ihastukseni edessä jäädyn eikä suustani tule ulos mitään järkevää, enkä siis vaikuta sanavalmiilta.

Vierailija
44/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei partaa, ei tatuointeja...

Jes! Viimeinkin joku nainen haaveilee minusta!

Vierailija
45/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs omaan makuuni täydellisen komea mies, olemuksessaan jotain isällistä, mutta oikukas ja arvaamaton luonne. En voi olla muistelematta yhteisiä hetkiämme, ikävä alkaa olla kova.

Vierailija
46/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei naiset. Tässä Markus kuopiosta. Olen mukava ja rauhallinen jumalaan uskova naimaton herrasmies. olen pituudeltani 179 ja painan 75 kiloa. Etsin 25-30 vuotiaita naisia seuraksi suviseuroihin. Naisista 1 tai 2 kerrallaan olisi minun vierelläni tai minun kainalossani ainakun kävellään, istutaan tai ollaan muuten yhdessä. Ostan teille kaikkea mitä haluatte, jäätelöitä, pizzaa, myymälätuotteita tai muuta sellaista. Markus maksaa.

Noilla spekseillä joudut ostamaan toisen asuntoauton.

Vierailija
47/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän resupekka mutta ihana...

Vierailija
48/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mies tällä hetkellä. Sain pari viikkoa sitten ihanan koiranpennun ja hän on saanut mun jakamattoman huomioni.

Koiranpennut on renttuja!

Vierailija
49/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kliseisesti kolkyt ja risat kalju palomies, aivan ihanan kiltti ja rauhallinen, hyväsydäminen ja fiksu mies. Mielettömän ihanaa seksiä ja seuraa kaikkeen muuhunkin kivaan. Olen onnekas kun tykkää myös minusta 😀

Vierailija
50/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes. Katsoin viimekesänä Punaisen löhikäärmeen ja Schindlerin listan telkkarista enkä ole unohtanut vieläkään💋

Vau! Eikö hän näytellyt toisessa natsia ja toisessa sarjamurhaajaa? Taidat olla niitä naisia jotka kirjoittelle rakkauskirjeitä vankiloihin?

No ei tulisi mieleenkään lähetellä rakkauskirjeitä edes itse Ralph Fiennesille niin miksi ihmeessä lähettelisin niitä joillekkin vankila kundeille? Sattu nyt vaan olemaan niin komea ja hyvä noissa rooleissaan että teki vaikutuksen.

Ja mietit häntä vieläkin?!

Vierailija
51/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

195 cm / 110 kg komistus, tohtori ja toimitusjohtaja

Tarkkaanpa tiedät mitat. Ap

Herra toimitusjohtaja- tohtori on hyvä ja astuu puntarille ja sen jälkeen mitaan pituus.

Vierailija
52/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamies! Jos osaa kohdella kissoja hyvin, voi olla toivoa, että ei käskytä myöskään naista. Olen tiennyt/tuntenut kaverin kautta hänet pitkään ja mietin, laittaisinko viestiä. Sinkkuna mennyt pari vuotta ja hänkin tietääkseni ei seurustele.

Vierailija
53/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm hoikka, lihaksikas urheilija, minua 10v nuorempi. Aivan jumalaisen komea ja seksikäs. On oma personal trainerini, jota näen viikottain. Olen niin rakastunut, että treenaamisesta ei meinaa tulla mitään. Molemmat olemme varattuja, joten koetan olla tuomatta ihastustani ilmi. Mutta silti hän pyörii mielessäni koko ajan. Netistä löyty hänen kuvansa ja olen tallettanut sen puhelimeeni, katson sitä vähän väliä, kun vellon ikävässäni.

Vierailija
54/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen. Olen mies ja hetero!

Vierailija
55/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä syövä, työtön, yh-äidin kasvattama pulska ja kokematon videopelien pelaaja.

Vierailija
56/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D 

Vierailija
57/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielessäni pyörivä on todennäköisesti omasta pyörimisestään ja viehätysvoimastaan autuaan tietämätön.

Muuten hän on kyllä sangen tietäväinen.

Vierailija
58/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä syövä, työtön, yh-äidin kasvattama pulska ja kokematon videopelien pelaaja.

Onko sinun oma poika?

Vierailija
59/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei naiset. Tässä Markus kuopiosta. Olen mukava ja rauhallinen jumalaan uskova naimaton herrasmies. olen pituudeltani 179 ja painan 75 kiloa. Etsin 25-30 vuotiaita naisia seuraksi suviseuroihin. Naisista 1 tai 2 kerrallaan olisi minun vierelläni tai minun kainalossani ainakun kävellään, istutaan tai ollaan muuten yhdessä. Ostan teille kaikkea mitä haluatte, jäätelöitä, pizzaa, myymälätuotteita tai muuta sellaista. Markus maksaa.

Sovitaan Make että jos toi Ralph ei ota minuun yhteyttä ennen Toukokuuta niin lähden sitten sun matkaan. Täytän silloin ton sinun vaatiman 25-vuotta. Olisi kiva jos ostaisit mulle synttäreiden kunniaksi kakun, kukkia ja hajuvettä. Nähdään

Vierailija
60/65 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan Make että jos toi Ralph ei ota minuun yhteyttä ennen Toukokuuta niin lähden sitten sun matkaan. Täytän silloin ton sinun vaatiman 25-vuotta. Olisi kiva jos ostaisit mulle synttäreiden kunniaksi kakun, kukkia ja hajuvettä. Nähdään<3

Mä todella toivon että Ralph ottaa sinuun yhteyttä ennen Markusta;D