40-50 vuotias Nainen, miten suhtaudut erektiolääkettä (terveyssyistä) käyttävään mieheen uudessa suhteessa?
Olen vuoden päivät sitten eronnut mies ja hiljalleen yrittämässä paluuta jonkinlaiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Valitettavasti vuosia diagnosoimaton ja hoitamaton diabetes aiheutti minulle pysyvän erektiohäiriön, jonka vuoksi joudun syömään erektiolääkkeitä. Näiden avulla erektio on täysin normaali. Olen kuitenkin epävarma siitä, onko tämä silti ongelma joillekin naisille. Sanokaapa mielipiteitä.
M48
Kommentit (68)
Ei haittaisi pätkääkään mutta jos suhteessa oltaisiin, niin silloin ois hyvä kertoa naiselle, jos sattuis tulemaan vaikka sairaskohtaus, niin tietäis luetella otetut lääkkeet ensihoidolle.
Vierailija kirjoitti:
En seurustele miesten kassa, joiden kalu ei seiso ilman pillereitä.
mieli muuttuu, kun kasvar aikuiseksi ja opettelet kirjoittamaan.
Tapailen miestä (50+), joka käyttää erektiolääkettä. Ei se minua haittaa mitenkään. Hän on ihana mies ja meillä on mahtavaa seksiä.
Itsellä ei kokemusta erektiolääkettä tarvitsevasta miehestä, mutta en ymmärrä miksi tuo olisi ongelma tai haitta. Ehkä se sponttaani seksi jäisi pois, mutta ei tuokaan mikään maailmanloppu olisi jos suhteessa muuten on haleja ja pusuja ja silittelyä ja hyväilyjä.
Niinkuin tuolla joku kirjoitti "Olisin imarreltu, jos se lääke otettaisiin minun vuokseni.
Mies haluaisi todella nähdä vaivaa seksin takia. Se todistaisi oikeasta halusta! Olisin imarreltu, jos se lääke otettaisiin minun vuokseni."
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Kasvata pitkät hiukset. Hymyile.
Johan alkaa miehillä seistä.
Koin aikoinaan hyvin loukkaavana, että mieheni petti minua jopa raiskaamalla naisia (sain vasta myöhemmin tietää). Mutta minun kanssa hän ei hakenut ongelmiinsa apua. Liian nopea siemensyöksy ja huono erektio. Suhteemme oli jo pahasti kivillä, kun hän viimein haki apua. Avun hakemisen kanssa ei kannata vitkutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieli muuttuu, kun kasvar aikuiseksi ja opettelet kirjoittamaan.
No eipä sunkaan kirjoitus nyt ihan nappiin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo tarpeeksi hoikka ja hiukset on pitkät. Hyvin on miehillä seissyt ihan luomusti. Koeta sinä vaan saada pippelisi ylös. Siinä ei taida kyllä yhtään auttaa, vaikka nainen olisi minkä näköinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo tarpeeksi hoikka ja hiukset on pitkät. Hyvin on miehillä seissyt ihan luomusti. Koeta sinä vaan saada pippelisi ylös. Siinä ei taida kyllä yhtään auttaa, vaikka nainen olisi minkä näköinen tahansa.
Älä sinä kommentoi minun penistäni. Et ole tietääkseni edes nähnyt penistäni joten miksi kommentoit sitä?
Penisrengas, niin kalu on kivikova.
Ihan rehellisesti ei haittaa, jos käyttää erektiolääkettä. Mieluusti kyllä kuulen siitä mieheltä, jotta ei tule tilannetta, että mies on lääkkeensä ottanut ja minä sitten (esim.) ehdotankin, että mennäänkin ensin sinne ja sinne ja naidaan sitten illalla oikein pidemmän kaavan mukaan. SItä tilannetta ei tule, jos tiedän, että lääke on napattu, koska ymmärrän, että lääkkeen vaikutus lakkaa eikä niitä koko ajan voi varmuuden vuoksi napsia.
Naisetkin voivat käyttää seksielämää buustaavia aineita, esimerkiksi estrogeenivoiteita, jotka saavat emättimen sisäosat sellaiseen kuntoon kuin parikymppisillä. Vaikka niissä lääkepakkauksissa lukee, että voi käyttää vasta vaihdevuosien jälkeen, niin olen kuullut lajitovereiltani, että gynet ovat antaneet haluttomuudesta ja kuivuudesta kärsiville naisille lääkkeeksi juurikin estrogeenivoiteita.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei kokemusta erektiolääkettä tarvitsevasta miehestä, mutta en ymmärrä miksi tuo olisi ongelma tai haitta. Ehkä se sponttaani seksi jäisi pois, mutta ei tuokaan mikään maailmanloppu olisi jos suhteessa muuten on haleja ja pusuja ja silittelyä ja hyväilyjä.
Niinkuin tuolla joku kirjoitti "Olisin imarreltu, jos se lääke otettaisiin minun vuokseni.
Mies haluaisi todella nähdä vaivaa seksin takia. Se todistaisi oikeasta halusta! Olisin imarreltu, jos se lääke otettaisiin minun vuokseni."
Näin vaimonikin siihen suhtautui, kun kerroin 61v hakeneeni reseptin. Itseäni oli ja alkanut häiritsemään epävarmuus seisokista ja vajaa kovuinen kalu naidessa. Hain ihan meitä molempia varten, että saataisiin parempaa seksiä. Sovittiin vaimon kanssa, että ilmoittaa aina vähintään parituntia aikaisemmin kun haluaa seksiä. Vaimo tehnyt meillä aloitteet aina, joten siksikin ottanut vain tarvittaessa, ettei tartte turhaan seisotella ja kärvistellä. Seksiä kumminkin ainakin kerran viikossa. Tänäänkin vaimo ilmoitti jo aikaiseen, että ota illalla nappisi ajoissa, hän haluaa mennä aikaisin nukkumaan. Yleensä kalu alkaa turpoamaan jo tiedosta, että pääsee nuolemaan pillua ja naimaan.
Meillä on aina keskusteltu kaikesta seksiin liittyvistä asioista paljon, joten siksikin avoimuus. Itsekin ehdotellut ja muistutellut vaimolle, että muistaa käyttää estrogeenivalmisteita pillussaan, jotta on liukkaampi keli. Pelkka liukkari kun ei vielä riitä, jos ei ole limakalvot paksummat, tai ainakin huonommin. On muutenkin niin pirun ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttävät olevan käsittämättömän ahdasmielisiä. Käyttävät itse liukkaria ja hormoonikorvaushoitoja, jotta pillu kostuisi ja olisi halukkuutta. Nekään ei auta ilman haluja. Eivät ymmärrä, ettei siniset pilleritkään nosta seisokkia ilman miehen haluja. Haluja naiseen pitää olla ja pillerit vain helpottaa seisokin saantia. Onneksi oma vaimo ei ole noin yksinkertainen.
Mä olen 44v. nainen enkä kyllä käytä liukkaria tai hormoonikorvaushoitoja. Pillu kostuu kyllä kun on mies joka tietää mitä tehdä. Nuolemalla mut saa oikein märäksi ja vakipano osaakin onneksi nuolla hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttävät olevan käsittämättömän ahdasmielisiä. Käyttävät itse liukkaria ja hormoonikorvaushoitoja, jotta pillu kostuisi ja olisi halukkuutta. Nekään ei auta ilman haluja. Eivät ymmärrä, ettei siniset pilleritkään nosta seisokkia ilman miehen haluja. Haluja naiseen pitää olla ja pillerit vain helpottaa seisokin saantia. Onneksi oma vaimo ei ole noin yksinkertainen.
Enpä usko tänne naisten kirjoittavan kommentteja, ainakaan ennen sinun kommentteja, vaan kirjoittaja on joku peräkammarin poika, joka kirjoittelee fanttasioitaan, paitsi ap.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään nainen ole, vaan naisvihaaja ja yrität ap. myös vihaamaan naisia ja naiset häntä vastaan.
Miksi? Oli keskustelu mikä hyvänsä, tulet pilaamaan sen. Se nimittäin näkyy kirjoitustyylistäsi.
Ihan mielenkiinnosta. Kuinka aikaisemmin tuo lääke pitää ottaa ennen kuin alkaa hommiin? Kauanko pysyy pystyssä? Ja rehellisesti, onko ollut sivuvaikutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta. Kuinka aikaisemmin tuo lääke pitää ottaa ennen kuin alkaa hommiin? Kauanko pysyy pystyssä? Ja rehellisesti, onko ollut sivuvaikutuksia?
Noihin muihin en osaa vastata, mutta jos on sydäoireita, niin ei ole suositeltavaa ottaa.
Ei ole merkitystä, eikä myöskään muiden lääkkeiden käytöllä. Muut asiat ratkaisevat.
En ole 40 - 50 vee, mutta vastaan silti. Jos pillerit auttaa, niin helvetin hyvä. Jos päätä särkee Burana auttaa, ihan simppeliä.
Kun apua saa, se just hyvä.