Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhat Kelatuet pois heti

Vierailija
01.04.2023 |

Laiskat töihin.
Ei muuta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on päiväkodissa eräs äiti joka loisii täysin yhteiskunnan tuella. Aloittelee opiskeluja ja viimeistään harjoittelussa murtuu varvas ja siihen loppuu yritys työelämään veroja maksamaan.

Tuo lapsensa täysiksi päiviksi mikä toki on ehdottomasti lapsen etu. Se rasittaa hakutilanteissa sillä tämä kiireinen loisija hakee järjestään 5-10 yli 16 lapsensa vaikka hoitoaika varattu 16 saakka. Lisäksi yrittää vaatia että aamuisin laittaisimne kurikset lapselleen kun muut lapset jo ulkona. Käytäntönä on että pihalle tuodessa ja sieltä hakiessa vanhemmat pukisivat kurikset. Tällä äidillä ei muuta ole kuin aikaa ja vaatimuksia.

Tälle äidille olisi työnteko hyväksi.

Vierailija
22/26 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni työtön yrittää tehdä parhaansa ja hakee töitä, mutta ei saa. Tämä yhteiskunta ei ole kaikille reilu.

Ei tule kaikki kelpaamaan työnantajille vaikka hakisi kuinka. Pitää olla urheilullinen kroppa, terveen näköinen ulkonäkö, sopiva ikä ja paljon muutakin mikä natsaa. 

Ei vajaa kuntoisilla ja iäkkäillä ole juurikaan mitään mahdollisuuksia kilpailla työpaikoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on päiväkodissa eräs äiti joka loisii täysin yhteiskunnan tuella. .

Mitä se äiti siellä päiväkodissa tekee?

Vierailija
24/26 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä Iiggorin hokijat spämmäävät aamusta iltaan. Elämäntapatyöttömiä mt-kuntoutujia.

Vierailija
25/26 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon vielä pari paukkua Ukrainalaista vodkaa, Nemiroffia. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa kaupungilla. Jos tukia leikataan, muutan eduskuntatalon portaille kuolemaan. 🖕

Ukrainalaista vodkaa. 🤦🏻

Mikset juo kunnon vodkaa, Stolichnayaa tai Smirnoffia.

Tiedän kyllä tuskasi, olin sairaana tommoisessa "työtoiminnassa" vuosia mm. taparikollisten seassa, kuuntelemassa niiden sairaita juttuja, ei paljon "kuntouttanut". Nyt olen vihdoin eläkkeellä sairauksieni kanssa, mutta vuosien taistelun se vaati ja hyvän sos. ihmisen joka taisteli vuosia minun puolesta.

Voimia.

Tuska kuvitelma on ihan omasi. Vaikka en saa palkkaa, teen työtä, josta voin olla ylpeä. Työkaverit ovat mukavia. Minä hain kuntouttavaan, jossa kuntoudun, oma on vikasi jos jouduit jonnekin, missä "ei paljon kuntouduttu."

Nemiroff on ihan hyvää, nauti eläkkeestäsi, minä aion jatkaa elämästäni nauttimisesta.

Vierailija
26/26 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuet pois, jokainen asuu sellaisessa mihin on varaa.