Parta ei pahoille kasva. Turpajouhet joutaville. Nyt naiset, mies parralla vai ilman?
Mites on? Mulla menee tonni puolessa vuodessa parranhoitoon.
Kommentit (21)
Ilman. Tuo sanontakin puhui vain parran kasvusta, ei siitä että sitä ei ajettaisi.
Siistillä ja hoidetulla parralla, ehdottomasti.
muutaman päivän sänki on paras ja sexyin.
Ilman partaa koska selvästi näkyy ettei partoja hoideta mitenkään. Vanhan epäsiistin käppänän näköisiä jo alle kolmekymppisetkin.
Parta, aaah, ihana!
Mutta ei siis mikään joulupukin parta, vaan siisti leukaparta. Sellainen, ettei ruoanjämät jää siihen roikkumaan.
"Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta." Päättele siitä, ap.
Siis pitää olla, ei mikään risuparta. Lyhyt ja huoliteltu tai kokonaan pois ajettu
Monista mgushoteista ja rikollisten kuvista nähtynä en usko tähän ap väitteeseen. Monilla rikollisilla ihan hyvä parrankasvu. Ja toisaalta hyveellisill' ei välttämättä. Typeriä nämä "kansan viisaudet" joskus.
Ihan vähintään kunnon reisipensselit ja himonussijan viikset.
Yök, parrakkaat on *oksu*, jotenkin aina niin siivottoman oloinen fiilis tulee.
Ei parta miestä pahenna
ellei mies partaa
Vierailija kirjoitti:
"Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta." Päättele siitä, ap.
Ei liity tähän mitenkään.
Parrasta itsestään minulla ei ole voimakkaita mielipiteitä, mutta nykyisin koen sellaiset miehet mukavampina ja miehekkäämpinä, joilla kasvaa normaalisti parta.
Ilman. Maksimissaan kahden päivän sänki jos on pakko.
Parta pitäisi myös hoitaa ja siistiä ettei se näytä häpykarvoitukselta kuten hynysellä!
Suomen ensimmäinen naamakarvaton presidentti oli Kekkonen ja sen jälkeen linjasta ei ole poikettu. En enää pysy kärryillä siitä, ovatko nämä tavallisen ihmisen arjen partaradikaalit puolin ja toisin liberaaleja vai konservatiiveja.
Hoitamaton risuparta on niin yäk!
Moniko jaksaa huollattaa partansa tarpeeksi usein? Oma osaaminen ei riitä?
Risuparta on todella epäsiisti!
Riippuu yksilöstä ja kasvonpiirteistä. Kyllä minä miehenäkin uskallan todeta, että jotkut miehet näyttävät huomattavasti paremmilta parran kanssa, kun taas toisille parta ei sovi laisinkaan. Makuja tietenkin on monenlaisia eikä minun mielipiteeni ole mikään yleinen fakta.
Naisten mielipide minusta on 80% parralla ja 20% ilman. Näytän siistillä parralla huomattavasti miehekkäämmältä, koska parrattomana poikamaiset kasvoni korostuvat liiaksi. Resuparralla näytän vain epäsiistiltä.
Olihan Jumalallakin parta.