Turhat Kelatuet pois heti
Kommentit (26)
Nyt oli hyvää argumentointia. Jatka samaan malliin!
Lapsilisä, vammaistuki ja hoitotuki?
Aika moni vammaisten hoitokoti olisi tyhjillään ja hoitajat työttöminä.
Mikä on turha kelatuki?
Voi voi sun kanssas, elämä vielä opettaa.
Juon vielä pari paukkua Ukrainalaista vodkaa, Nemiroffia. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa kaupungilla. Jos tukia leikataan, muutan eduskuntatalon portaille kuolemaan. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Mikä on turha kelatuki?
Hyvä kysymys.
Minusta turha kelatuki on sellainen mitä itse en saa tai käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on turha kelatuki?
Hyvä kysymys.
Minusta turha kelatuki on sellainen mitä itse en saa tai käytä.
No niinpä tietenkin.
Aloittaja on pitkäaikaistyötön, joka ei enää töitä saa mistään. Juopotellut joitakin päiviä putkeen ja olo mennyt sen verran pahaksi, että sitä on purettava jossain. Tuollaisia vastaavia nuo kelatuet pois-huutelijat itse ovat. Elämäänsä pettyneitä reppanoita, joilla menee huonosti.
Turha kelatuki on sellainen, joka ruokkii laiskuutta tai ahluttomuutta mennä töihin.
Niin, mikä on turha kelatuki?
Puhut varmaankin eläkeläisistä. Kun eläkkeet lopetettaisiin, niin saataisiin paljon säästöä!
Vierailija kirjoitti:
Turha kelatuki on sellainen, joka ruokkii laiskuutta tai ahluttomuutta mennä töihin.
Opettelisit nyt ihan ensin vaikka kirjoittamaan.
Ei ne tuet turhia ole, vaan mielivaltaa käyttävät tanttarat.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan"ahluton"työtön.
Millä sinäkään ap sitten ostelisit sitä keppanaa?
Vierailija kirjoitti:
Juon vielä pari paukkua Ukrainalaista vodkaa, Nemiroffia. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa kaupungilla. Jos tukia leikataan, muutan eduskuntatalon portaille kuolemaan. 🖕
Ukrainalaista vodkaa. 🤦🏻
Mikset juo kunnon vodkaa, Stolichnayaa tai Smirnoffia.
Tiedän kyllä tuskasi, olin sairaana tommoisessa "työtoiminnassa" vuosia mm. taparikollisten seassa, kuuntelemassa niiden sairaita juttuja, ei paljon "kuntouttanut". Nyt olen vihdoin eläkkeellä sairauksieni kanssa, mutta vuosien taistelun se vaati ja hyvän sos. ihmisen joka taisteli vuosia minun puolesta.
Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen nykyään pitäisikin laiskistua ettei kuluta luonnonvaroja liikaa ja mitä enemmän köyhiä niin ne pelastavat maapallon yli kuluttamiselta ennen aikaisesti loppuun.
Liika raataminen pitäisi lailla kieltää.
Moni työtön yrittää tehdä parhaansa ja hakee töitä, mutta ei saa. Tämä yhteiskunta ei ole kaikille reilu.
Elämä opettaa aapeen vielä tyvestä puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä on turha kelatuki?
Puhut varmaankin eläkeläisistä. Kun eläkkeet lopetettaisiin, niin saataisiin paljon säästöä!
Sitten olisi kymmeniätuhansia tukien saajia lisää.
Join eilen kaljaa kela rahoilla. Töihi en mene