Amandan siskolle nimi
Pitäisi nyt saada pian masuvauvalle nimi ja tytön nimi on siis kyseessä. Amanda on isosiskon nimi ja nimi saisi olla siihen sopiva. Sofiaa ollaan mietitty, mutta tuntuu että se on liian suosittu ja ehkä oon jo vähän kyllästynyt siihen.. Mutta muuten nimen pitäisi olla suht normaali (ei selvästi keksityn oloinen tai jostain väännetty) eikä liian ulkomaalaisen kuuloinen. Toiseksi tai kolmanneksi nimeksi olisi tulossa Ingrid ja sen lisäksi joku mikä sopii rimpsuun, eli kolme nimeä yhteensä tulisi. Mulla alkaa nyt hajota pää tän asian kanssa, joten ulkopuolisten mielipide olisi nyt tarpeen.
Kommentit (9)
Ensiksi kysymys, oletteko täysin suomenkielisiä vain kaksi-/ ruotsinkielisiä? Entä minkäkielinen sukunimi?
Sopivia etunimiä voisivat olla:
Elena
Ilona
Auro(o)ra
Mirella
E(e)rika/Erica
Selena/ Selina/ Celina
Aleksandra/ Alexandra
Augusta/ Augusti(i)na
Adele/ Adela
Agata
Elvi(i)ra
E(e)dit(h)
Julia liian yleinen?
Entäs Ingrid ensimmäisenä nimenä?
tinttirilla:
Pitäisi nyt saada pian masuvauvalle nimi ja tytön nimi on siis kyseessä. Amanda on isosiskon nimi ja nimi saisi olla siihen sopiva. Sofiaa ollaan mietitty, mutta tuntuu että se on liian suosittu ja ehkä oon jo vähän kyllästynyt siihen.. Mutta muuten nimen pitäisi olla suht normaali (ei selvästi keksityn oloinen tai jostain väännetty) eikä liian ulkomaalaisen kuuloinen. Toiseksi tai kolmanneksi nimeksi olisi tulossa Ingrid ja sen lisäksi joku mikä sopii rimpsuun, eli kolme nimeä yhteensä tulisi. Mulla alkaa nyt hajota pää tän asian kanssa, joten ulkopuolisten mielipide olisi nyt tarpeen.
Amanda on kaunis nimi! :o)
Laitan nyt tähän alkuun vähän kaikenlaisia ehdotuksia, jos kommentoit on helpompi ehdotella lisää... ;o)
Elliida Ingrid Sofianna
Matilda Meeri Sofiella
Alisa Emma-Sofia
Adele Ida Sofie
Linnea Ingrid Emilia
Salome Ingrid Sofiel
Daniela Sofia Ingrid
Teresa Lilia Ingrid
Elena Ingrid Isabella
Vivian Inga Sorella
Alissa
Emilja
Sofiina
Fanni
Olivia
Sandra
Natalia
Mimosa
Emmiina
Ursula
Kivoja ehdotuksia tullut! Sen verran lisäisin, että suomenkielisiä ollaan ja lyhyt suomenkielinen sukunimi löytyy myös. Mutta sellainen kuitenkin että siihen sopii vähän vieraskielisempikin nimi, eikä vielä kuulosta Brooke Virtaselta. :) Mutta saisi se nimi olla kuitenkin ihan suomalainen, eli tuo Ingrid ei ekaksi nimeksi oikein käy (mies on ainakin sitä mieltä että on liian ulkomaalainen). Mutta se kun tulisi suvusta niin johonkin kohtaan se pitäisi saada.
Nää kuulosti oikeen hyvältä mun korvaan:
Lyydia
Aurora (tosin sukunimi alkaa r:llä.. vähän liian hurjan kuuloinen?)
Mirella
Matilda
Linnea
Ja toiseksi/kolmanneksi nimeksi tuo Sofianna on aika ihana!!
Körömölli ehtikin väliin ennenkuin ehdin kirjoittaa ja lähettää edellisen viestin. Olivia ja Mimosa pääsevät ehdottomasti harkintaan! :)
Lidia
Eedit
Alisia
Annabella
Annika
esim
Lidia Iisa Ingrid
Eedit Elise Ingrid
Alisia Ingrid Auroora
Annabella Ingrid
Annika Ingrid Isabella
Fanny