Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaan XO-konjakkipullon Suomen Natoon pääsyn kunniaksi

Vierailija
31.03.2023 |

Pullo on ollut jo pari kuukautta odottamassa tätä hetkeä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ryyppään sitten, kun demarit häviää vaalit.

Se on juhlan paikka.

Vierailija
22/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, jos demarit voittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, jos demarit voittaa?

Jos noin käy, niin ryyppään silti.

Vitutukseen.

Vierailija
25/26 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion odottaa siihen asti että asiakirjat talletetaan holviin ja todella ollaan jäseniä. Sitten leivon jotain hyvää ja haen kuoharipullon. Me suomalaiset ollaan järkiporukkaa. Osataan luovia maailmassa aina tilanteen mukaan. Tilanne on nyt se että venäläiset on saaneet taas riesakseen sekoåäisen diktaattorin. Suomalaiset sopeutuu ainoalla järkevällä tavalla.

Mulla on jo shampanja odottamassa nimenomaan tuota hetkeä. Ensimmäinen malja Nato-jäsenyydelle ja toinen paskaputinistien (kaikkien niiden yhden käden sormilla laskettavien) säälittävälle ulinalle. 😂

Kirjoittaako sossu maksusitoumuksia samppanjaan muka nykyään?

Kysyn ihan vilpittömästi, kun en tiedä.

Kysyisit sieltä sossusta missä joka viikko käyt. Me muut ostamme shampanjamme palkkatuloillamme.

Vierailija
26/26 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion odottaa siihen asti että asiakirjat talletetaan holviin ja todella ollaan jäseniä. Sitten leivon jotain hyvää ja haen kuoharipullon. Me suomalaiset ollaan järkiporukkaa. Osataan luovia maailmassa aina tilanteen mukaan. Tilanne on nyt se että venäläiset on saaneet taas riesakseen sekoåäisen diktaattorin. Suomalaiset sopeutuu ainoalla järkevällä tavalla.

Mulla on jo shampanja odottamassa nimenomaan tuota hetkeä. Ensimmäinen malja Nato-jäsenyydelle ja toinen paskaputinistien (kaikkien niiden yhden käden sormilla laskettavien) säälittävälle ulinalle. 😂

Kirjoittaako sossu maksusitoumuksia samppanjaan muka nykyään?

Kysyn ihan vilpittömästi, kun en tiedä.

Kysyisit sieltä sossusta missä joka viikko käyt. Me muut ostamme shampanjamme palkkatuloillamme.

Joo, mulla on juuri aukeemassa aito Samppanjapullo 😁 Tätä hetkeä sukuni on odottanut 1900-luvun alusta saakka. On ollut rasittavaa vihata venäjää jo kolmannessa sukupolvessa. Nyt vähän voi hengähtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä