Voinko kiinnittää munakorin ja lapun oveen "Ota muna itse, ÄLÄ SOITA OVIKELLOA"
Mitä mieltä olette? Onko jotenkin pääsiäisen hengen vastaista?
Kommentit (30)
Ehkä hieman, karkit on palkkio virpomisesta - ei itseisarvo, vaikka se joskus siltä tuntuukin.
Voit. Voit myös laittaa lapun "EI SAA VIRPOA", mutta munakori ja astia vitsoille ois kaunis ajatus.
Tarralappu oveen: Noidat ammutaan!
Tykkäisin virpojista. Tänne tuskin tulee ketään. Alaovi aina lukossa ja kaikki asukkaat vanhuksia. Tuttavan lapsetkin jo teinejä, eivät enää virpomassa kulje
Tai lappu "Täällä ei ole munaa tarjolla, älä edes yritä."
Meillä on tapana, että munaa saa pääsiäisenä vain postiluukun kautta. Jäi jotenkin korona-ajasta tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tapana, että munaa saa pääsiäisenä vain postiluukun kautta. Jäi jotenkin korona-ajasta tavaksi.
No ihan hyvä. Ei itseä ainakaan kiinnostaisi edes sen luukun kautta.
Voit laittaa ihan hyvin jos haluat jotain antaa. Toki voi laittaa lapun ei virpojia.
Joskus tuli ovelle virpomaan muutama teini-ikäinen tyyppi. Vähän oli amisviikset aluillaan ja kourissaan jostain revityt oksat. Olin juuri leiponut pullaa ja annoin niille jokaiselle voisilmäpullan. Eivät näyttäneet tyytyväisiltä.
- mummeli -
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuli ovelle virpomaan muutama teini-ikäinen tyyppi. Vähän oli amisviikset aluillaan ja kourissaan jostain revityt oksat. Olin juuri leiponut pullaa ja annoin niille jokaiselle voisilmäpullan. Eivät näyttäneet tyytyväisiltä.
- mummeli -
Olisivat varmaan vaan halunneet rahaa huumeisiin.
Anoppi alkoi tehdä just noin koronapandemian alussa.
Se on ihan painajaista kun ovikello soi koko päivän kun virpojia ramppaa ovella. Halloween vielä pahempi.
Munat voi laittaa vasuun ja villapaitaa päälle jotteivät jäädy,
Nostahan paitaa ja löydä muna.
Vierailija kirjoitti:
Munaa ja vitsaa!!!
Masokistitrullin unelma.
ota muna käteen, älä soita ovikelloa