Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alina jäi toissajaksossa kiinni valehtelusta, mutta heimo äänesti silti seuraavaksi Clarissan pois. Perusteluna se, että Clarissa on vaarallisempi pelaaja, ns. big fish. Kipa äänesti Clarissan kanssa ainoina Alinaa. Nyt Kipa taitaa on ilman liittolaisia. Teemu L. oli lyönyt aiemmin Clarin kanssa kättä päälle liitosta, mutta eipä Clarin nimen kirjoittaminen lappuun tainnut lopulta kirpaista Teemua yhtään.
Onko tämä tieto jostain maksullisesta? Eilenhän 24.9 lähti Ismo. Clarissa jäi sinne vielä. Älkää paljastako jos katsotte etukäteen jostain maksullisesta. Ei ole reilua
Pitäisi olla keskusteluketju "TV" ja ketju "Ruutu+" erikseen.
Tämän ketjun ihan jo ensimmäisillä sivuilla on todettu, ja myöhemminkin, että tässä ketjussa keskustellaan ruutu+ tahtiin. Harmi ettei sitä ole sanottu heti otsikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli huonot vibat Ismosta. Just sellainen tyyppi, joka suosii avoimesti omiaan ja jättää kaikki muut ulkopuolelle, vaikka ryhmänä pitäisi pärjätä. Jouti ulos. Hyvä liike Tytiltä ja Ritulta.
Tytti ja Ritu ovat viikon välein seuraavat putoajat.
Hyvä hyvä, onhan täällä sentään nähty Ismon lupsakan vähän hölmön ja hyväntahtoisen savolaisroolin taakse.
Näyttelijä, sehän se on. Todellisuus jotain ihan muuta.
Isi lähtee nyt kotiin, juupajuu. Siinä ihminen joka hmm, miten sen sanoisi, teki itsestään hieman tärkeämmän kuin olikaan.
Minä kyllä pidän tästä Ismosta. S suklaa on enemmän hömelö esittäessään sellaista salaviisasta äijää, joka antaa naisille peliliikkeisiin vinkkejä. Eivätkä emännät korvaansa lotkauta äijän neuvoille.
"Sano siellä, et Viki tykkää Ismosta"
Tytti, hmm. Kiitos tiedosta siis Ismo saa mennä.
"Mä voisin kyllä lähtee, mua kiinnostais"
Naiset ystävällisesti ohittavat kuin jonkun pikkupojan ehdotuksen.
Juu ja katson tv jaksojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tunne, että Ismo näytteli savolaista. Käytti vähän vanhahtavia sanontoja, jotka paljastivat. Lupsakasta ei tietoakaan.
siis umpisavolainen näytteli savolaista. Ukko asuu tälläkin hetkellä kuopiossa, sitä ennen iisalmessa ja kiuruvedellä. Ja kyllä, kyllä se ihan oikeasti on tuollainen lupsakka tekijämies. Tietäjät tietää. Ei sen tarvitse mennä näyttelemään realityyn yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli huonot vibat Ismosta. Just sellainen tyyppi, joka suosii avoimesti omiaan ja jättää kaikki muut ulkopuolelle, vaikka ryhmänä pitäisi pärjätä. Jouti ulos. Hyvä liike Tytiltä ja Ritulta.
Tytti ja Ritu ovat viikon välein seuraavat putoajat.
Eivät ole.
Russell Hantz , siinä Selviytyjät pelaaja. Kun ei siellä kuulu itkeä jos joku kutsuu valehtelijaksi tms
Vierailija kirjoitti:
Minusta vielä hienompaa olisi ollut se, että juuri kun Ismo näyttäisi olevan tippumassa Tytin yllätysäänellä - bäng! - Ritu olisikin saanut fiksulta Teemu R:ltä viimeisenä luetun äänen! Uusintaäänestyksen myötä Ritu olisi tippunut - tismalleen omasta hölmöydestään johtuen.
Tämä olisi ollut hyvä. Twist ja vielä uusi twist päälle!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tunne, että Ismo näytteli savolaista. Käytti vähän vanhahtavia sanontoja, jotka paljastivat. Lupsakasta ei tietoakaan.
Apell on syntynyt Kiuruvedellä Pohjois-Savossa, ja muutti sinne takaisin 2004. Apell asuu nykyään Kuopiossa.
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa tämä meininki täällä. Täynnä vihaa ja raivoa ollaan... Kun ihan joku vain kysyy...
Johtuu varmaan siitä, että on täällä on aiemmin haukuttu ikävin sanakääntein ennakkokatsojia idiooteiksi, jotka spoilaavat ketjua. Ja kiroiltu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä, onhan täällä sentään nähty Ismon lupsakan vähän hölmön ja hyväntahtoisen savolaisroolin taakse.
Isi lähtee nyt kotiin, juupajuu. Siinä ihminen joka hmm, miten sen sanoisi, teki itsestään hieman tärkeämmän kuin olikaan.
Huvittavaa. Luuletko todella, että Ismo on oikeasti jostain pk-seudulta (tms) ja hän on koko ikänsä vain näytellyt olevansa Savosta kotoisin plus feikkaa asuvansa siellä? Murrekin vain opeteltu aikuisiällä eikä kotoa jo lapsena omaksuttu? Vau :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isi lähtee nyt kotiin, juupajuu. Siinä ihminen joka hmm, miten sen sanoisi, teki itsestään hieman tärkeämmän kuin olikaan.Huvittavaa. Luuletko todella, että Ismo on oikeasti jostain pk-seudulta (tms) ja hän on koko ikänsä vain näytellyt olevansa Savosta kotoisin plus feikkaa asuvansa siellä? Murrekin vain opeteltu aikuisiällä eikä kotoa jo lapsena omaksuttu? Vau :D
Asui alkupuoliskon aikuisuudestaan Helsingissä ja muutti vasta 2004 sieltä pois takaisin synnyinseuduilleen
Olisipa mukavaa jos tästä ohjelmasta tulisi kerrankin tavisversio. Haluaisin nähdä millaisia peliliikkeitä keksisivät ihmiset, jotka todella haluavat olla tuolla ja tod.näk. olisivat formaatin faneja, eräjormia, kovassa kunnossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonjalla on sensuellit huulet
Paviaanin persekin voi olla siis sensuelli?
Olet kyllä nolo kommenttisi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isi lähtee nyt kotiin, juupajuu. Siinä ihminen joka hmm, miten sen sanoisi, teki itsestään hieman tärkeämmän kuin olikaan.Huvittavaa. Luuletko todella, että Ismo on oikeasti jostain pk-seudulta (tms) ja hän on koko ikänsä vain näytellyt olevansa Savosta kotoisin plus feikkaa asuvansa siellä? Murrekin vain opeteltu aikuisiällä eikä kotoa jo lapsena omaksuttu? Vau :D
Olipas tyhmä kommentti.
No en luule kun asun itsekin Kuopiossa ja tiedän tämän tyypin oikein hyvin. Olen seurannut menoa bisnespuolella sekä kulttuuripuolella.
On joo savolainen mutta silti voi olla rooli päällä ja onkin.
Enkä puhunut savolaisuuden olevan rooli vaan että menee roolinsa taakse. On aika ykspuolinen rooli esittää lupsakkaa savolaista, kun savolaisissa on myös myrkyllisiä ja petollisia ihmisiä siinä missä vaikka turkulaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukavaa jos tästä ohjelmasta tulisi kerrankin tavisversio. Haluaisin nähdä millaisia peliliikkeitä keksisivät ihmiset, jotka todella haluavat olla tuolla ja tod.näk. olisivat formaatin faneja, eräjormia, kovassa kunnossa jne.
Ensimmäinen tuotantokausi oli. Sitten oli muistaakseni puolet taviksia (ja se toinen puoli jotain semijulkkuja).