Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2023!

Vierailija
31.03.2023 |

"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2597)

Vierailija
1121/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vtttun ääliöt spoilatko!!

Spoilatko mitä?

Vierailija
1122/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Alina on tuollakin. Taitaa osallistua ahkeraan reality ohjelmiin. Tosin melko samoja naamojahan noissa pyörii. Hyvätuloiset noihin tuskin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuo joukkueet sekoitettiin jaksossa kolme? Jäi katsomatta eka puoli tuntia??

Nuorimmat miehet ja naiset vain käskettiin toiseen leiriin.

Tuotanto päätti?

Vierailija
1124/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä sitä että viihdeohjelmissa tapetaan eläimiä.

Vierailija
1125/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuo joukkueet sekoitettiin jaksossa kolme? Jäi katsomatta eka puoli tuntia??

Nuorimmat miehet ja naiset vain käskettiin toiseen leiriin.

Tuotanto päätti?

Kyllä. Riku vain ilmoitti ennen palkintokilpailua että juniorit vaihtavat leiriä ja tässä on teille uudet väriliinat.

Vierailija
1126/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siedä sitä että viihdeohjelmissa tapetaan eläimiä.

Miten se eroaa tosielämän lihantuotannosta? Rami teurasti sen kukon todella asiallisesti ja tehokkaasti.

Vierailija
1127/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kiinnosta tuokaan ohjelma. Liikaa testosteronia ja vielä tappamista.

Vierailija
1128/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pikkulapsena nähnyt livenä, kun sika tapettiin, en traumatisoitunut.

Vierailija
1129/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja ja Alina kusee omiin muroihinsa.

Vierailija
1130/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Alina on tuollakin. Taitaa osallistua ahkeraan reality ohjelmiin. Tosin melko samoja naamojahan noissa pyörii. Hyvätuloiset noihin tuskin menee.

Pissikset tunkee itsensä joka reality ohjelmaan.

Ne kun on erittäin julkisuuden hakuisia.

Vierailija
1131/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pikkulapsena nähnyt livenä, kun sika tapettiin, en traumatisoitunut.

Olen lapsena maalla asuneena nähnyt sian tapon, sekä myös kanojen tapon, mutta enää en voisi katsoa sellaista, saatikka syödä sitä elävänä nähtyä eläintä.

Vierailija
1132/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsena maalla asuneena nähnyt sian tapon, sekä myös kanojen tapon, mutta enää en voisi katsoa sellaista, saatikka syödä sitä elävänä nähtyä eläintä.

Tapatko hyttysiä?

Vierailija
1133/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt loppui tän seuraaminen kun Ismo tippui. Toivottavasti voiton vie joku muu metsien miehistä. 

Mammat yläpeukuttamassa koska niin vaikea on toivoa naisesta voittajaa. Mies ansaitsee voiton ennemmin kun joku nainen. Näin tytöt tekevät tietä tasa-arvolle. NOT.

Kyllä nainen on naiselle susi.

Nainen ei ansaitse voittoa vaan siksi että on nainen. Se on typerä oletus että naisten pitäisi kannattaa naista vaan sukupuolen vuoksi. Nainen ansaitsee voiton teoilla, ihan yhtälailla kuin miehetkin. 

Vierailija
1134/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan käy kalassakaan? Se on kumma, että höyhenillä päällystetty kukko herättää niin vahvoja tunteita, mutta suomuinen kala tai kuorellinen rapu voidaan tappaa ja syödä siitä vaan. 

Vierailija
1135/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissikset tunkee itsensä joka reality ohjelmaan.

Ne kun on erittäin julkisuuden hakuisia.

Miten joku liki kolmekymppinen rouva olisi pissis?

Vierailija
1136/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan käy kalassakaan? Se on kumma, että höyhenillä päällystetty kukko herättää niin vahvoja tunteita, mutta suomuinen kala tai kuorellinen rapu voidaan tappaa ja syödä siitä vaan. 

Aivan, kalastaminen on kidutusta kaloille, varsinkin onkiminen.

Vierailija
1137/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on käärme.

Vierailija
1138/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen minäkin . Isän kanssa sika haettiin säkissä ,ja Jouluksi sai kinkun siitä possusta .

Maksan ja munuaisen äiti laittoi paistiin mukaan ai että se maistui hyvälle. Isä sen teurasti katsoin vierestä. Siitä on monta vuosikymmentä vierähtänyt.

Vierailija
1139/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia, tuo ihana pullantuoksuinen äitihahmo, tulee viimeiseen jaksoon

Vierailija
1140/2597 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia, tuo ihana pullantuoksuinen äitihahmo, tulee viimeiseen jaksoon

Kuka hän on?