Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2597)
Vähänkö oli kova juttu eka Jenkki-Selviytyjät kauan kauan sitten. Finaalijaksoa keräännyttiin porukalla kattomaan mässyjen kera.
Katsoin ennakosta jakson lopun vaan, eikä huvita enää katsoa alkujaksoa, mutta miksi heimot oli taas sekoitettu?
Olis nyt antanut Sotongin vastata loistavasta äänestyskäyttäytymisestään yksilökisoihin asti. Helppo äänestää vahvoja ulos kun tietää että jossain vaiheessa tuotanto antaa taas helpotusta sekoittamalla heimot uudestaan.
Nyt loppui tän seuraaminen kun Ismo tippui. Toivottavasti voiton vie joku muu metsien miehistä.
5. Jakso oli kyllä käänteitä täynnä ja loppuun asti jännä ja viihdyttävä.
Koskemattomuuskilpailu oli sellainen, että Sotong olisi sen voinut voittaa ilman heimojen sekoitustakin, kun katsoo ketkä siellä pisimpään pärjäsivät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui tän seuraaminen kun Ismo tippui. Toivottavasti voiton vie joku muu metsien miehistä.
Todellinen harmi. Ismon toivoi voittavan.
Yleensä on niin, että ikärasismia on eniten maailmassa.
Joka ikisessä tosi tv:ssä äänestetään iäkkäämmät kilpailijat ensiksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin toivon.
Vierailija kirjoitti:
Shirly ja Eve nukkuivat lusikassa ja jaksossa 9 heillä käsi kävi
Ainakin toinen niistä on lesbo.
Ei tätä tee mieli enää seurata. Positiiviset ja taitavat tyypit tiputetaan.
Tytti jälleen surkein kisaaja!
Sai kyllä kieroilullaan maalitaulun selkäänsä.
Senedestäänlöytääminkätaakseenjättää kirjoitti:
Ei ole ihme että Sotung häviää jatkuvasti kilpailut. Toisessa joukkueessa on fyysisesti vahvempia kisaajia. Siksi Sotungilta on äärettömän typeriä ulosäänestyspäätöksiä. Kilpailijat ovat aloittaneet liian aikaisin oman pelin pelaamisen. Jatkuvilla häviöillä energiavarastot tyhjenevät ja loppukisoista on kenenkään Sotungin heimoon kuuluvien turha haaveilla. Lloyd oli yksi fyysisesti ja älyllisesti vahvimpia joukkueen kilpailijoita. On kyllä tyhmää ja puusilmäistä porukkaa!
Oot asian ytimessä. Eivätkä he ite nää sitä? Ylipäätään voimasuhteissa he ovat ihan takamatkalla ja kisoissa tuntuu että toinen joukkue on "härkiä" ja toinen "lampaita". Mun mielestä huonot joukkuejaot tälle kaudelle... ja sit he ite pahentaa sitä eivätkä ajattele miten pärjäisivät kisoissa paremmin.
Toivottavasti Tytti tippuu seuraavana!
Miksi ihmeessä Clarissa valehtelee kameralle? Ymmärrän kyllä että kilpailijat toisilleen valehtelee, kun peli on Selviytyjät, mutta mitä **lvettiä Clarissa sanoo kameralle, että hän ihmettelee toisten tyttöjen lupausten rikkomista kertomalla onnen avaimista, kun itse kertoi Lloydille jo aikaa sitten!!
Tytti teki sen, mitä hänen tuossa tilanteessa piti tehdä, vaikken Tytistä pidäkään. Mutta meni liikaa tunteella, koska Ismo on pidetty hahmo leirissä. Ismon olisin halunnut jatkavan, mutta hän on muutaman kerran aiheuttanut puheillaan muissa ärtymystä. Se ei ole kovin viisasta pelaamista. Nyt se tuli omaan nilkkaan. En nähnyt mitään ikärasismia äänestyksessä. Päin vastoin, suuriin osa jäi itkemään.
Ularin miehille tilanne oli täysin uusi, kun ei ole tarvinnut juonia ja olla kertaakaan heimoneuvostossa. Kertalaakista opetus, kuinka raadollinen peli on.
Meni maku tästä kaudesta tuon jatkuvan heimojen sekoittamisen takia. Itsehän siellä toisessa heimossa äänestivät heti kaikki vahvat pois, olisivat saaneet hetken kärsiä tekojensa seurauksista. Eihän fyysisesti vahvoilla oo mitään mahdollisuutta päästä pitkälle kun ne voidaan heti äänestää pois ja luottaa siihen että kyllä joukkueet sekoitetaan että voimasuhteet tasoittuu.
Libisoa olisi mielellään seurannut vaikka loppuun asti. Positiivinen ja osaava tyyppi. Tuolla olisi ollut niin monta muuta, jotka olisi saanut lähteä.
Oli kyllä yllätys itselle, että Ismo tippui. Yllätyin etteivät jakaneet ääniä isommassa liitossa. Toisaalta olen kiitollinen ettei Sergei tai Ritu tippunut, vaikka Ritulta kyllä tyhmä veto luovuttaa amuletti Tytille. Sattuman kauppaa, ettei itse tippunut sen takia. Vähän harmittaa Ismon tiputus, mutta toisaalta Ismo ei pärjää missään fyysisessä kisassa ja mielestäni esittänyt liikaa leppoisaa hyvää tyyppiä, kun on kuitenkin aika manipuloinnin mestari ja ihmistuntija kyllä pisteet siitä. Jotenkin liian itsevarman olonen. Gogin kohtelu jotenkin häiritsi. Varmaan vikaa tosin Gogissa itsessäkin. Sergein mukaan ottaminen taas oli reilua. En silti usko että Ismo olisi ansainnut voittaa. Tytti on ärsyttänyt minua alusta alkaen ja samoin Sonja. Toivottavasti noita hiihtelijöitä aletaan pikkuhiljaa äänestää ulos. Miksi Kipasta puhutaan täällä pahaa? En ole nähnyt vielä hänestä tarpeeksi.
Miten noi Ularilaiset oli noin tyhmiä, että laittoivat kaikki äänet yhdelle? Äänet pitäisi aina hajauttaa. Olisin toivonut vieläkin Tytille lähtöä, mutta se on kuin ilmapallo, aina pomppaa pinnalle.
Tän heimojen sekoittamisen jäljiltä kumpikaan jengi ei ole enää kiinnostava, jäljelle jäi vain pari yksilöä, joiden puolesta liputtaa. Mua tympii Tytti, Pinja, Ritu, Sonja, Kipa ja Alina. Ne kaikki sais vaikka lähtee uimaan mantereelle.
Taitaa loppua katsominen tähän. Rantala on petrannut, hän on saanut kiinni siitä, millainen tyyli tätä juontaessa on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
😭😭😭😭😭😭😭
Gogissa on se vika että on liian epävarma ja vainoharhainen. Yrittää liikaa. Olen silti toistaiseksi hänen puolellaan. Ismo dominoi liikaa.
Ei saa**na Tytti minkä teki. Typerä Amish ja erikoisuuden tavoittelija. Eipä siitä kukaan tykkää, lähtee seuraavana. Ismo
Minua ei kyl jaksa tämä Suomi-versio kiinnostaa ja innostaa. Mäkilähde oli hyvä juontaja, mutta sellaista ihan Probstin veroista juontajaa ei ole ketään, joka antaisi koko sielunsa ja elämänsä ohjelmalle. Kaikki ovat vain juontajia ja siltä myös kuulostavat. Eikä ne voittajien palkkiotkaan ole samanveroisia kuin amerikkalaisilla, jotka oikeasti rikastuvat ohjelman ansiosta.