Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2023!

Vierailija
31.03.2023 |

"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2596)

Vierailija
681/2596 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuso vei tussin mukanaan. Nauroin ääneen :D

Nyt en oo varma tuleeko jo tokan jakson spoilausta, mutta:

Ihan mautonta tehä binäärijako sukupuolen mukaan ja sitten vielä tehdä tehtäviä, joissa tarvitaan ylävartalon voimaa - tai pituutta (se putkijuttu mihin naiset eivät edes ehtineet mukaan). Argh! Olis nyt vähän miettineet jonkin muun tyyppisiä tehtäviä.

Naisparat nyt sitten ilman lämmintä ruokaa olleet viikon, kiitos tuotannon.

Voitte painua oikeasti jo muualle spoilaamasta. Olette säälittäviä.

682/2596 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina23045 kirjoitti:

Niin se koirajuttuhan meni niin että paikalliset tappio kulkukoiran ja valmistivat sen sit. Se on edellee siel maassa ihan tapana. Vähän sama ku tääl jos syöt nautaa, niin intiassa sua katotaan kieroon.

En mä sitä syömistä kauhistele, vaan sitä että ensin voitetaan eläimen luottamus ja sit "kirveellä päähän".

Juuri tuli tiktokissa vastaan video miten esim kiinalaiset ja jotkut maat afrikassa myy koiria ja koiranpentuja ruuaksi toreilla. Osa oli köytetty todella kivuliaan näköisesti "pakettiin" mutta olivat yhä elossa.

Ihminen on niin vittumainen peto, ettei mieltä eikä määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Rosanna voittaa. Ja moni on täällä samaa mieltä. Kiusaaminen ja haukkuminen on parasta! 👍🏻

Ruutu plus tilaajana voin kertoa, että ei voita.

Lähtiessään heitti vielä kommentin, jolla teki (tahattomasti) Clarissasta maalitaulun!

Rosanna on hemmoteltu draama queen. "Tällainen herkkä ja aito ja rehellinen ihminen niinkuin minä.." "..raivoaa muille = minä kun olen tällainen suorapuheinen.." Rosanna on hyvä esimerkki tuon tyylisistä ihmisistä. On vissiin lapsesta asti kasvatettu ilman Ei sanaa tms.

Olen suora ihminen = voin sanoa mitä vaan paskaa ja kiukutella toisille ja muiden pitää vaan niellä se.

Vierailija
684/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Rosanna voittaa. Ja moni on täällä samaa mieltä. Kiusaaminen ja haukkuminen on parasta! 👍🏻

Lähtiessään heitti vielä kommentin, jolla teki (tahattomasti) Clarissasta maalitaulun!

Rosanna on hemmoteltu draama queen. "Tällainen herkkä ja aito ja rehellinen ihminen niinkuin minä.." "..raivoaa muille = minä kun olen tällainen suorapuheinen.." Rosanna on hyvä esimerkki tuon tyylisistä ihmisistä. On vissiin lapsesta asti kasvatettu ilman Ei sanaa tms.

Tämä on hieman hämmentävää, kun en tunne , en seuraa näitä some tähtiä.

Keitä he ovat, mitä he ovat tehneet, jotta heidät pitäisi tuntea ?

He itse kuitenkin kaiketi olettavat, että kaikki tuntevat heidät ja siksi ovat niin olevinaan.

Paremmin tunnen näyttelijät, laulajat, toimittajat, oikeasti näkyvät ihmiset.

Eli some tähdet on minulle niitä taviksia.

Vierailija
685/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että heimot on jaettu sukupuolen mukaan, ei tule tilannetta että miehet äänestää ensin kaikki naiset pois ja jää homostelemaan.

Totta. Naiset vaan häviää kaikki äänestyskilpailut ja äänestä toisensa pois ja sitten jäävät miehet sinne homostelemaan.

Naisilla on samanlainen mahdollisuus voittaa kisoja. Heillä on ollut vaan huono tuuri.

Mielestäni on ihan hyvä, että miehet ja naiset pelaa eri joukkueissa.

Naiset ei ainakaan  turvaudu johonkin mieheen ja odottavat  miehen suojelua.

Miehet taas yleensä ei tiputa naisia sen vuoksi, kun tietävän, että ne on loppupeleissä 

ei pärjää.

Vierailija
686/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hieman hämmentävää, kun en tunne , en seuraa näitä some tähtiä.

Keitä he ovat, mitä he ovat tehneet, jotta heidät pitäisi tuntea ?

He itse kuitenkin kaiketi olettavat, että kaikki tuntevat heidät ja siksi ovat niin olevinaan.

Paremmin tunnen näyttelijät, laulajat, toimittajat, oikeasti näkyvät ihmiset.

Eli some tähdet on minulle niitä taviksia.

Some tähdet ei ole mitään julkkiksia, niistä tietää vain harva ja valitut.

Kai ne on jotain piilo julkkiksia. Onko ne edes turhia julkkiksia, jotka ovat usealle ihmisille ihan tuntemattomia.

Vierailija
687/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusammakko kirjoitti:

Inhoan tuota yläasteen kiusaamismeininkiä. Ja valitusta olosuhteista vaikka ovat kyllä tienneet mihin menevät. En aio katsoa. Julkkikset aivan c-tasoa...jotain seiskaraakkeja...

Ei siellä ainakaan sellaista kiusaamista ole, kuin silloin kun sööli ja eve selviytyjissä oli.

Vierailija
688/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ihan tuntemattomia nimiä, mikä ei haittaa yhtään. Gogi ja Suklaa on hauskoja heppuja!

Nyt ei ihan avautunut, mitä hauskaa noissa on, muuta kun ulkonäkö.

Vierailija
689/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta heimot yhdistetään, jos naiset edelleen häviää kisoja, niin onko heillä mitään mahdollisuuksia jatkossa.

Jos miehet pitävät liittoutumistaan kiinni, naiset tippuu yksi kerrallaan.

Vierailija
690/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi joillakin ihmisillä mennä niin paljon tunteisiin jonkun nenälävistys? Haloooo. Joo en itsekään tuollaista ottaisi, mutta ei tuo nyt pilaa minun katselukokemustakaan. Pystyn myös katsomaan PinkkuPinskun videoita muutenkin, esim. hänen omakotitalon remppa -sarjansa YouTubessa oli mielenkiintoinen.

Siksi toisekseen älytön jankkaus täällä aina siitä, kuka on oikea julkkis ja kuka ei. Some on nykypäivää ja iso osa tämän päivän mediaa. Jos joku ihminen tunnetaan somessa ja hänellä on vaikkapa kymmeniätuhansia seuraajia, niin kyllä hän mielestäni on julkkis. Julkisuudesta tunnettu henkilö. Vastaavasti kuin joku tv-toimittaja esim. Media tai se alusta vain on eri. Ei kaikkien katsojien pidä tuntea kaikkia kilpailijoita. Ei Suomessa riittäisi näihin ohjelmiin tarpeeksi osallistujia, jos ei otettaisi mukaan niitä nykyajan julkkiksia.

Joo ja siis itsekin haluaisin myös taviskauden tai sellaisen julkkikset vs. tavikset.

Vierailija
691/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli otsikoissa, että Suomen Selviytyjissä tehdään historiaa kun naisten heimo Sotung on ollut jo 6 päivää ilman tulta. Ovat ilmeisesti syöneet viikon sitä raakaa taikinaa, kookosta ja raakoja keittobanaaneja? Kumma, etteivät onnistu tulenteossa. Toivottavasti antavat jokaisen vuorollaan yrittää eri tekniikalla, eikä niin, että vain pari dominoivaa tyyppiä häärää tulenteon parissa, väärällä tyylillä.

Vierailija
692/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli otsikoissa, että Suomen Selviytyjissä tehdään historiaa kun naisten heimo Sotung on ollut jo 6 päivää ilman tulta. Ovat ilmeisesti syöneet viikon sitä raakaa taikinaa, kookosta ja raakoja keittobanaaneja? Kumma, etteivät onnistu tulenteossa. Toivottavasti antavat jokaisen vuorollaan yrittää eri tekniikalla, eikä niin, että vain pari dominoivaa tyyppiä häärää tulenteon parissa, väärällä tyylillä.

Muistaakseni Pok ja kumppanit näkivät todella paljon vaivaa aiemmalla kaudella tulen eteen. Miehet hinkkasivat puita yhteen aivan hiessä ja niin etteivät kädet enää vaan millään jaksaneet, ja sitten seuraava tuli sekunnissa perään jatkamaan. Naisten yritys ei ole ollut mitään sinne päinkään, joten ei ole ihme ettei ole tulta.

Vierailija
693/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22033 kirjoitti:

Janina23045 kirjoitti:

Niin se koirajuttuhan meni niin että paikalliset tappio kulkukoiran ja valmistivat sen sit. Se on edellee siel maassa ihan tapana. Vähän sama ku tääl jos syöt nautaa, niin intiassa sua katotaan kieroon.

En mä sitä syömistä kauhistele, vaan sitä että ensin voitetaan eläimen luottamus ja sit "kirveellä päähän".

Juuri tuli tiktokissa vastaan video miten esim kiinalaiset ja jotkut maat afrikassa myy koiria ja koiranpentuja ruuaksi toreilla. Osa oli köytetty todella kivuliaan näköisesti "pakettiin" mutta olivat yhä elossa.

Ihminen on niin vittumainen peto, ettei mieltä eikä määrää.

Se juuri on hirveintä, kun uskovat, että liha tulee paremman makuiseksi, jos eläin on kuollut kiduttaen. Elävältä keittäen ja sitä rataa. Hyi Tulee niin avuton raivo aina näistä.

Vierailija
694/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta heimot yhdistetään, jos naiset edelleen häviää kisoja, niin onko heillä mitään mahdollisuuksia jatkossa.

Vastahan tää alkoi, heimot yhdistetään vasta pitkän ajan päästä. Heimoja myös sekoitetaan ennen sitä, ja varmaan jotkut miehet ajattelee ettei välttämättä halua vahvimpia ja taitavimpia miehiä vastaan yksilökisoihin, joten liittoutuvat naisten kanssa. Yleensä ne on aina naiset, jotka haluaa vaan kaikki miehet pois. Jee, siistiä tyttöenergiaa.

Vierailija
695/2596 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastahan tää alkoi, heimot yhdistetään vasta pitkän ajan päästä. Heimoja myös sekoitetaan ennen sitä, ja varmaan jotkut miehet ajattelee ettei välttämättä halua vahvimpia ja taitavimpia miehiä vastaan yksilökisoihin, joten liittoutuvat naisten kanssa. Yleensä ne on aina naiset, jotka haluaa vaan kaikki miehet pois. Jee, siistiä tyttöenergiaa.

Ei nyt mene kauankaan ( ohjelmatiedoissa )

Selviytyjät SuomiKausi 7. Jakso 3/16. Salaisuuksia viidakossa. Uusi jakso! Heimojen sekoitus laittaa pakan täysin uusiksi, ja alkaa raivokas taistelu uusista liittolaisista. Samalla naisten yhteinen salaisuus uhkaa paljastua, ja aiemmin sovitut liitot rakoilevat. Kotimainen realitysarja. (66') Ohjelman tekstitys teksti-tv:n sivulla 333.

Vierailija
696/2596 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkusta poimittu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mene kauankaan ( ohjelmatiedoissa )

Selviytyjät SuomiKausi 7. Jakso 3/16. Salaisuuksia viidakossa. Uusi jakso! Heimojen sekoitus laittaa pakan täysin uusiksi, ja alkaa raivokas taistelu uusista liittolaisista. Samalla naisten yhteinen salaisuus uhkaa paljastua, ja aiemmin sovitut liitot rakoilevat. Kotimainen realitysarja. (66') Ohjelman tekstitys teksti-tv:n sivulla 333.

Niin, heimoja SEKOITETAAN 3.jaksossa, mutta noissa kahdessä edellisessä lainauksessa puhuttiin heimojen YHDISTYMISESTÄ. Se yleensä tapahtuu vasta myöhemmässä vaiheessa.

Vierailija
697/2596 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kongon ruotsalainen Ahvenanmaalta" 

Viki Konssi kertoo kokemuksistaan Selviytyjissä. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seksikas-suklaa-lataa-tiukat-sanat-…

Vierailija
698/2596 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vaan niin laiskoja, että eivät kehtaa tosissaan edes yrittää tulentekoa.

Jos olisi tosi kyseessä tulen teossa, vaikka jatkoon pääsystä, naiset saisivat tulen syttymään alta aika yksikön.

Vierailija
699/2596 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö valittaa, mitäs meni sinne, olisi pysynyt pois. Osaava ja pärjäävä mies ei valita.

Vierailija
700/2596 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö valittaa, mitäs meni sinne, olisi pysynyt pois. Osaava ja pärjäävä mies ei valita.

Ei tossa mun mielestä nyt niin paljon ollut valitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi