Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P*skin s*ksikokemuksesi?

ap vierailija
31.03.2023 |

Mulla se kun mies nukahti alleni kun ratsastin. Olin kai niin huono p*no. :D Olimme kyllä kännissä, ehkä sillä oli osuutta asiaan. :D

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä aina mollataan, mutta kun luin 66 ja 69 tarinat, niin kaikkea sitä joutuu kestämään!

Vierailija
82/84 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kehui kuinka hyvä rakastaja on ja kuinka iso kalu. Mentiin sitten lopulta sängyyn ja ihmettelin mitä touhuaa takanani, kun olin kontillani. Sanoin noin 3 min jälkeen, että laita vaan kalu sisään, johon hän sanoi, että laukesin juuri. Oli pannut muo takaapäin monta minuuttia, enkä ollut huomannut. Katsoin kalua joka oli vielä pystyssä, se oli valehtelematta mun pikkurillin kokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se poikuuden menetys 15-vuotiaana luokan ylipainoisimmalle tytölle, joka oli aivan totaalisen ihastunut meikäläiseen. Sen verran teki seksiä mieli ja jatkuva tumputtaminen tympäisi, että teeskentelin tykkääväni tytöstä. Kaikki sujui sinänsä hyvin, ei minkäänlaisia erektiovaikeuksia koska teini-ikä, tyttö sai orgasmin ja itse sain tyydytyksen lähetyssaarnaajassa, joka päättyi laukeamiseen kortsuun syvällä pimpsassa. Tunnepuoli oli vaan aika kuollutta mun puolelta (paitsi se seksinhimo) ja teki pahaa sitten särkeä tytön sydän monta viikkoa ja useita yhdyntöjä myöhemmin. En haluaisi ajatella koko asiaa.

Vierailija
84/84 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun mies ei vaan saanut sitä sisään. En vieläkään tiedä, mikä juttu se oli. Mitään rakenteellista ongelmaa ei ole, kaikkien muiden kanssa on onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi