Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P*skin s*ksikokemuksesi?

ap vierailija
31.03.2023 |

Mulla se kun mies nukahti alleni kun ratsastin. Olin kai niin huono p*no. :D Olimme kyllä kännissä, ehkä sillä oli osuutta asiaan. :D

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tämä kai katsottaisiin joksikin lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, mutta ysärin alussa tätä tapahtui. Mulla oli yläasteella noin 25 vuotias poikaystävä, tai pidin häntä poikaystävänä, hänelle olin vain yksi pano muiden joukossa. Hänen kämpillään multa vaatteet pois, joskus känniin, ei kuitenkaan aina, ja sitten ilman mitään esileikkejä (ellei lasketa sitä, että jouduin ottamaan suihin) kuivalla munalla paljaaltaan pimppaan ja peräaukkoon. Halusin olla kova mimmi ja kapinallinen,  joten ajattelin että noin kuuluu tehdä jos haluaa olla suosittu. 

Joskus miehen järjestämissä bileissä olin kännissä alasti lattialla patjan päällä tai sohvalla kontillaan jonopanossa, eli miehen kaverit vuoronperään kävivät painamassa molempiin reikiin. 

Öö, miksi suostuit tuollaiseen?

Koska olin alkoholisoituneen ja syrjäytyneen yh äidin ainoa lapsi. Muutettiin paljon paikkakunnalta toiselle äidin miessäätöjen yms perässä, joten mulla ei ollut missään kavereita. Halusin kuulua suosittujen joukkoon (ei onnistunut) mutta oli olevinaan siistiä kun oli aikuinen "poikaystävä". Luokkalaiset, joiden porukkaan en ikinä päässyt, katsoivat ihmeissään kun poikakaveri tuli hakemaan autolla koululta. Valitettavasti oikeaa seurustelua se ei ollut, sillä mut vietiin poikakaverin kämpille pantavaksi. Ei ollut kivaa. Välillä oli pimppireiän suuaukko niin kipeä hiertymistä ja rakkuloista että käveleminen sattui, peräaukon kipeytymisestä puhumattakaan, jolloin kävelemisen lisäksi jo ihan istuminenkin teki kipeää. Luulin että on ihan normaalia, että seksi sattuu ja toivoin, että ajan myötä helpottaisi.

Hurjaa muuten että sain vuonna 1992 e pillerit 14-vuotiaana, eikä kukaan kysellyt mitään. Neitsyys meni 2 kk sen jälkeen kun täytin 13.

Oletko joutunut käymään terpasiassa tuon takia?

Ihan normaaliahan tuo e-pillerien saaminen tuossa iässä. Itsekin sain kun terkka oikein tyrkytti

Ei siitä seksistä itseasiassa sen kummempia traumoja loppujen lopuksi tullut. Pahimmat traumat tuli enemmän siitä, ettei missään ollut oikeita kavereita. :( 15-vuotiaana erosin tuosta poikaystävästä kun muutettiin taas ja löysin itseäni huomattavasti vanhemman poikaystävän, josta tuli mulle isähahmo ja jonka kanssa muutin 16 vuotiaana yhteen ja perustettiin perhe.

Tai no siitä jäi jonkinlaisia traumoja, että kun asuttiin aika pienellä paikkakunnalla niin mulle tuli vähän huono maine. Esim niiden bilepanojen jälkeen vaikka lähikiskalla käydessä tietty porukka naureskeli miten olivat panneet tai miten kaveri oli ollut panemassa ja miten "toi antaa sontaluukkua kaikille". Siinä mielessä oli ihana muuttaa ja aloittaa alusta. Uudelle poikakaverille en kertonut, että millaisena jakorasiana olin aiemmilta ollut.

Vierailija
42/84 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tämä kai katsottaisiin joksikin lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, mutta ysärin alussa tätä tapahtui. Mulla oli yläasteella noin 25 vuotias poikaystävä, tai pidin häntä poikaystävänä, hänelle olin vain yksi pano muiden joukossa. Hänen kämpillään multa vaatteet pois, joskus känniin, ei kuitenkaan aina, ja sitten ilman mitään esileikkejä (ellei lasketa sitä, että jouduin ottamaan suihin) kuivalla munalla paljaaltaan pimppaan ja peräaukkoon. Halusin olla kova mimmi ja kapinallinen,  joten ajattelin että noin kuuluu tehdä jos haluaa olla suosittu. 

Joskus miehen järjestämissä bileissä olin kännissä alasti lattialla patjan päällä tai sohvalla kontillaan jonopanossa, eli miehen kaverit vuoronperään kävivät painamassa molempiin reikiin. 

Koska olin alkoholisoituneen ja syrjäytyneen yh äidin ainoa lapsi. Muutettiin paljon paikkakunnalta toiselle äidin miessäätöjen yms perässä, joten mulla ei ollut missään kavereita. Halusin kuulua suosittujen joukkoon (ei onnistunut) mutta oli olevinaan siistiä kun oli aikuinen "poikaystävä". Luokkalaiset, joiden porukkaan en ikinä päässyt, katsoivat ihmeissään kun poikakaveri tuli hakemaan autolla koululta. Valitettavasti oikeaa seurustelua se ei ollut, sillä mut vietiin poikakaverin kämpille pantavaksi. Ei ollut kivaa. Välillä oli pimppireiän suuaukko niin kipeä hiertymistä ja rakkuloista että käveleminen sattui, peräaukon kipeytymisestä puhumattakaan, jolloin kävelemisen lisäksi jo ihan istuminenkin teki kipeää. Luulin että on ihan normaalia, että seksi sattuu ja toivoin, että ajan myötä helpottaisi.

Hurjaa muuten että sain vuonna 1992 e pillerit 14-vuotiaana, eikä kukaan kysellyt mitään. Neitsyys meni 2 kk sen jälkeen kun täytin 13.

Ihan normaaliahan tuo e-pillerien saaminen tuossa iässä. Itsekin sain kun terkka oikein tyrkytti

Ei siitä seksistä itseasiassa sen kummempia traumoja loppujen lopuksi tullut. Pahimmat traumat tuli enemmän siitä, ettei missään ollut oikeita kavereita. :( 15-vuotiaana erosin tuosta poikaystävästä kun muutettiin taas ja löysin itseäni huomattavasti vanhemman poikaystävän, josta tuli mulle isähahmo ja jonka kanssa muutin 16 vuotiaana yhteen ja perustettiin perhe.

Tai no siitä jäi jonkinlaisia traumoja, että kun asuttiin aika pienellä paikkakunnalla niin mulle tuli vähän huono maine. Esim niiden bilepanojen jälkeen vaikka lähikiskalla käydessä tietty porukka naureskeli miten olivat panneet tai miten kaveri oli ollut panemassa ja miten "toi antaa sontaluukkua kaikille". Siinä mielessä oli ihana muuttaa ja aloittaa alusta. Uudelle poikakaverille en kertonut, että millaisena jakorasiana olin aiemmilta ollut.

Tuo että nimittelet itseäsi jakorasiaksi kertoo, että olet traumatisoitunut etkä välttämättä edes tiedosta sitä itse. Eikä kuulosta ihan terveeltä sekään, jos et miehellesi pystynyt kertomaan taustastasi sen vuoksi että syytät tästä itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä oli muuten aika normaalia, ainakin niissä piireissä missä itse liikuin, että yläasteikäisillä tytöillä oli yli parikymmpiset tai ainakin täysi-ikäiset poikaystävät, ja niiden kanssa harrastettiin seksiä. Oli siistiä, kun poikaystävällä oli oma auto ja oma kämppä, plussaa myös että sai viinaa ja röökiä. Siihen aikaan teinien humalahakuinen juominen on todella yleistä, samoin tupakointi.

Minä ja kaveripiirini muut tytöt menetettiin neitsyys seiska- tai viimestään kasiluokalla vanhemmille pojille. Muistan, kun yläasteella oli muutama sellainen kiltin tytön porukka (ei ryyppäystä, ei tupakkaa, ei poikia), ja jotkut kiusasivat niitä, kun olivat vielä neitsyitä. Neitsyyttä pidettiin tosi nolona ja siitä piti päästä eroon äkkiä. 

Nuoruuden känni- ja seksisekoiluista huolimatta minusta tuli kyllä ihan normaali aikuinen. Siitä kyllä olen helpottunut, että tuli  vain poikia, niin ei tarvinnut pelätä kenelle tytöt antaa teini-iässä, tulevatko raskaaksi jne. Poikien ollessa teinejä pidettiin huolta siitä, että kumeja on aina saatavilla, sillä omassa nuoruudessa se puoli oli vähän niin ja näin. Ja onneksi nykynuoret ei enää samalla tavalla ryyppää mitä me 90-luvulla. Nyt pelataan viikonloput yötä myöten netissä kavereiden kanssa pleikkaa. Parempi niin kuin oman nuoruuden hillumiset kännissä kaupungilla ja vanhempien miesten kämpillä. 

Vierailija
44/84 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissulla vuosia sitten baarista mukaani hotellihuoneeseen päätyi tumma kaunotar. Aivan uskomaton vartalo ja en voinut uskoa onneani kun riisuin häntä.

Mutta, kirjaimellisesti hän vain makasi selällään jalat auki. Ei minkäänlaista intoa tehdä mitään. Ihmettelun että miksi edes lähti mukaani. En ole nukkea pannut mutta varmaan samanlainen kokemus. Jäi tosi outo fiilis tuosta.

Vierailija
45/84 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä oli muuten aika normaalia, ainakin niissä piireissä missä itse liikuin, että yläasteikäisillä tytöillä oli yli parikymmpiset tai ainakin täysi-ikäiset poikaystävät, ja niiden kanssa harrastettiin seksiä. Oli siistiä, kun poikaystävällä oli oma auto ja oma kämppä, plussaa myös että sai viinaa ja röökiä. Siihen aikaan teinien humalahakuinen juominen on todella yleistä, samoin tupakointi.

Minä ja kaveripiirini muut tytöt menetettiin neitsyys seiska- tai viimestään kasiluokalla vanhemmille pojille. Muistan, kun yläasteella oli muutama sellainen kiltin tytön porukka (ei ryyppäystä, ei tupakkaa, ei poikia), ja jotkut kiusasivat niitä, kun olivat vielä neitsyitä. Neitsyyttä pidettiin tosi nolona ja siitä piti päästä eroon äkkiä. 

Nuoruuden känni- ja seksisekoiluista huolimatta minusta tuli kyllä ihan normaali aikuinen. Siitä kyllä olen helpottunut, että tuli  vain poikia, niin ei tarvinnut pelätä kenelle tytöt antaa teini-iässä, tulevatko raskaaksi jne. Poikien ollessa teinejä pidettiin huolta siitä, että kumeja on aina saatavilla, sillä omassa nuoruudessa se puoli oli vähän niin ja näin. Ja onneksi nykynuoret ei enää samalla tavalla ryyppää mitä me 90-luvulla. Nyt pelataan viikonloput yötä myöten netissä kavereiden kanssa pleikkaa. Parempi niin kuin oman nuoruuden hillumiset kännissä kaupungilla ja vanhempien miesten kämpillä. 

Ei ollut todellakaan normaalia niissä piireissä missä itse liikuin. Tupakkaa moni kyllä poltti ja alkoholi maistui mutta suurin osa meidän koulun tytöistä oli neitsyitä vielä lukiossa ja poikaystävät, jos niitä edes oli, oli samanikäisiä.

Toinen 90-luvun teinityttö

Vierailija
46/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonopanot! :D

Mulla sama, paskin panokokemus myös jonopano! Aikanaan amiksen asuntolassa (80- luvun lopulla) oli bileet, joissa join liikaa ja jo alkuillasta puoliksi sammuin tutun säätö pojan sängylle. No mitä teki pojat, multa housut pois ja paitaa ylös ja jokainen vuorollaan kävi pökkimässä. Jossain vaiheessa valitin että sattuu niin jotkut tuuppasi sitten peräaukkoon. Aamulla anuksesta löytyi käytetty kondomi spermat sisällä, yök.

Myöhemmin asuntolan pojat yritti houkutella mua uudestaan jonopanoon mutta en kyllä suostunut uudestaan.

Vierailija
47/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo että nimittelet itseäsi jakorasiaksi kertoo, että olet traumatisoitunut etkä välttämättä edes tiedosta sitä itse. Eikä kuulosta ihan terveeltä sekään, jos et miehellesi pystynyt kertomaan taustastasi sen vuoksi että syytät tästä itseäsi.

Samaa ajattelen itsekin kyseisestä. Mulla kans "hurja" kokeilunuoruus. En ollut koulussa suosittu, mutta seksin, tupakan ja alkoholin kanssa pääsin "toisiin piireihin" suosituksi, mutta oikeasti sen hinta on ollut hirvittävä...

Neitsyys meni humalassa varatulle jätkälle. Ja tämä tapahtui ulkona jossain metsässä. Verta tuli. Seksikerrat jatkui kyseisen tyypin kanssa. Se meni kutakuinkin niin, että hän oli järjestänyt yleisöä sille hetkelle, kun hän kyyditsi mopollansa minut heille panolle. Harrastelimme myös ulkona kyseisestä lajia ja tämä jätkähän meni hiiskumaan asiasta muille. . . Tässä meni maine kun koulussa jätkät alkoi huutelemaan asiasta minulle. En pystynyt menemään enää kouluun. Myös muut jätkät oli käyttänyt vain hyväksi. Muka "seurusteltiin" ja heti kun seksi tuli kuvioihin, minussa olikin joku vika, eikä jätkät enää vain tykänneet minusta "sillain" , he sanoivat.

Olen käynyt terapiassa näistä kokemuksista. Jos saisin tehdä nyt toisin, ei todellakaan olisi kiire menettää neitsyttä. Olisin ollut järkevämpi näiden poikien kanssa...

Omat vanhemmat eivät pitäneet mitään valistusta seksistä. Toivottavasti osaisin puhua omille lapsilleni luonnollisesti seksistä, eikä siitä tulisi häpeän asia.

Vierailija
48/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, paskin panokokemus myös jonopano! Aikanaan amiksen asuntolassa (80- luvun lopulla) oli bileet, joissa join liikaa ja jo alkuillasta puoliksi sammuin tutun säätö pojan sängylle. No mitä teki pojat, multa housut pois ja paitaa ylös ja jokainen vuorollaan kävi pökkimässä. Jossain vaiheessa valitin että sattuu niin jotkut tuuppasi sitten peräaukkoon. Aamulla anuksesta löytyi käytetty kondomi spermat sisällä, yök.

Myöhemmin asuntolan pojat yritti houkutella mua uudestaan jonopanoon mutta en kyllä suostunut uudestaan.

Hyi. En ole kuullut aiemmin näistä jonopanoista. Mutta olinkin tuolloin vielä lapsi. Oma teini-ikä siinä vuonna 2008 lähtien suunnilleen...

Silloin oli kyllä tärkeää , että oli poikaystävä vähän vanhempi jonka kanssa oli seksiä. Neitsyys oli hyvä menettää siinä 14-vuotiaana. 15 v menetteli myös

Vierailija
49/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas  kaksinaismoralistinen kirjoitus! Vai onneksi poika ja heille kortsuja.

Minulla tytär ja poika, molempia valistettu ihan yhtälaisesti, oikein kunnon kansalaisa nyt, toinen saa pian lapsen ja toinenkin parisuhteessa. Samanarvoisia molemmat, ja arvostan heitä kovasti, kyllä heilläkin teinisekoilut oli, mutta sehän kuuluu asiaan. Itse äitinä sekoilin teininä  enemmän olen varma siitä.

Vierailija
50/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas  kaksinaismoralistinen kirjoitus! Vai onneksi poika ja heille kortsuja.

Minulla tytär ja poika, molempia valistettu ihan yhtälaisesti, oikein kunnon kansalaisa nyt, toinen saa pian lapsen ja toinenkin parisuhteessa. Samanarvoisia molemmat, ja arvostan heitä kovasti, kyllä heilläkin teinisekoilut oli, mutta sehän kuuluu asiaan. Itse äitinä sekoilin teininä  enemmän olen varma siitä.

Sama pisti silmään. Voihan ne pojatkin saattaa naisen vahingossa raskaaksi.

Mä oon muuten vain tyttöjen äiti, hurjasta nuoruudesta huolimatta olen heistä hyvin onnellinen, enkä koe , että tämä olisi epämiellyttävää. Rakastan tyttöjäni. Sen huomaan, että jotkut ystävät ovat sanoneet, että hurjan nuoruuden vuoksi on helpompaa olla kuulemma pojan äiti... Ja ainiin, sitten eräs kaveri ihan tosissaan mulle puhui, miten minä en koskaan voi ymmärtää pojan äitinä oloa, kun en koe sitä.

Kyllä meillä ollaan tyytyväisiä ihan vaan siitä, että lapsia suotiin.

Vierailija
51/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupili tökki kakkoseen. Sitähän noi mikromunat vonkaa, voin kertoa että ei tunnu yhtään miltään.

Vierailija
52/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun piti menettää neitsyys. Oli vaan pakko. Kadun. Äijä oli ihan kamala

Vierailija
53/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mielestäsi hauskaa tulla joukkoraiskatuksi? Tuohan on raiskaus! Ensinnäkään sammuneen riisuminen lupaa kysymättä, sammuneen kanssa seksi ja kaiken kukkuraksi anaaliyhdyntä ilman suostumusta!!

Vierailija
54/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mielestäsi hauskaa tulla joukkoraiskatuksi? Tuohan on raiskaus! Ensinnäkään sammuneen riisuminen lupaa kysymättä, sammuneen kanssa seksi ja kaiken kukkuraksi anaaliyhdyntä ilman suostumusta!!

Ihmettelin myös, miten jonkun mielestä tämä voi olla hauskaa, että äijät käy vetämässä vuorotellen eri reikiin ja sitten vielä löytää aamulla perästään kondomin. Yök. Halventavaa.

Vierailija
55/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla se nainen joka vaan makasi alla mutten jättänyt painamatta ettei aleta kylillä puhumaan ettei paina. sain kuin ainkin laskettua nesut ineen

Vierailija
56/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, että harrastin ryhmäseksiä. Se oli myös huonoa.

Minä ja ystäväni naisia ja sitten oli pari ventovierasta poikaa (olimme kaikki 15-16-vuotiaita)

Homma meni käytännössä niin, että kaikilla oli kova halu kokeilla ryhmäseksiä. Mutta sitten tilanne oli jotenkin todella kummallinen ja miehet alkoi vetämään vain käteen. Sitten lopuksi makasimme ystäväni kanssa vierekkäin sängyssä ja toinen mies pani minua ja toinen kaveriani. Aamulla herättiin bileistä ja miehet eivät edes katsoneet meihin päin. . .

Vierailija
57/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan koko eksä alkanut ällöttää...

Hän katseli p*rnoa koneelta kun minä nukuin sikeästi hänen vieressään. Sängyn alta löytyi aina kasa kalsareita , joihin oli vetänyt käteen... Yök.

Muutenkin puhui aina halventavasti ja ällöttävästi. Kerran hän tuli suihkusta ja olin menossa nukkumaan niin hän sanoi "otakko suuhun, puhdas j ölli"

Vierailija
58/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se ilman muuta onkin ja kuuluukin olla rankaistava teko sammuneen paneminen ilman suostumusta. Mutta aiempina vuosikymmeninä lainsäädäntö ja asenteet olivat eri. Joskus 95 kieppeillä kaverini sammui kotibileissä ja heräsi alastomana ja alapää hellänä, vailla muistikuvia mitä oli tapahtunut. Hän sanoi, että pahinta oli se kun HÄVETTI ja kun pojat oli pelotelleet, etteivät anna vaatteita takaisin vaan joutuu lähtemään alasti. Kun käytiin tilannetta kaveripiirissä läpi, tsempattiin kaveria siinä, että pääsisi yli noloudesta ja muistutettiin että ensi kerralla juo vähemmän alkoholia, niin "ei tule antaneeksi kaikille". Jos vuosi olisi 2023 oltaisiin menty tekemään rikosilmoitus ja lääkäriin.

Vierailija
59/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä juttuja

Vierailija
60/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä saanut huonoakin sellaista. Mutta ei kyllä mitään tällästä mitä täällä osalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän