Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P*skin s*ksikokemuksesi?

ap vierailija
31.03.2023 |

Mulla se kun mies nukahti alleni kun ratsastin. Olin kai niin huono p*no. :D Olimme kyllä kännissä, ehkä sillä oli osuutta asiaan. :D

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies ei lämmittellyt ollenkaan vaan pisti suoraa sisään

Vierailija
62/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että noita jonopanoja on jo nuoret harrastanut. Siis miksi olette alistuneet tuohon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ilman mitään syytä, meni terska todella kipeäksi kesken aktin. En vieläkään tajua, mistä se olisi voinut johtua, yht'äkkiä vihlaisi todella kovasti, ja sen jälkeen tuntui hyvin kipeältä. Oli pakko lopettaa heti. Seksitauti ei ollut kyseessä.

Sairastuin muutaman päivän jälkeen kovaan flunssaan, joten olisikohan liittynyt siihen? Yleensä ennen flunssaa menee ainakin lihakset kovin kipeäksi, mutta että peniskin?

Vierailija
64/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun mies ei lämmittellyt ollenkaan vaan pisti suoraa sisään

Sulla on aika väljä, jos sinne vaan kylmiltään laitetaan sisään.

Vierailija
65/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä tapahtui humalassa

Vierailija
66/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mt-tapaus (nainen), jota laittelin reippaasti takaapäin ja perse oli paskainen. Nenän täytti ulosteen haju ja oli todella vaikeaa ylläpitää seisokkia. Hyvä, ettei lentänyt laatta.

M40

Vierailija
67/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskinta oli kuin sain vihdoin houkuteltua seksipommin sänkyyni, niin eipä minulla seisonut . Jännitti niin pirusti ja hävetti.

Vierailija
68/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun olin erään miehen ensimmäinen seksikumppani. Olimme humalassa ja ei tullut mistään mitään... Kysyin onko hänellä ollut ennen ketään ja kuulemma oli ollut... Myöhemmin myönsi, että olin ensimmäinen.

Muistan, että hän hihitteli kun koitti laittaa kondomia. . .

Välillä kyllä mietin edelleen, miksi suostuin. Sillä hetkellä tuntui hyvältä idealta.

Vierailija
69/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mt-tapaus (nainen), jota laittelin reippaasti takaapäin ja perse oli paskainen. Nenän täytti ulosteen haju ja oli todella vaikeaa ylläpitää seisokkia. Hyvä, ettei lentänyt laatta.

M40

Mä puolestaan Panin yhtä naista kakkoseen ja kun otin pois sisästä, hänen pyllyreikä laajeni ja tuli ihan kauhea paukku, lisäksi näin maissin palan tulevan ulos pepusta. Huhhuh.

Vierailija
70/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin kerran poikaystävän kanssa bileistä kotiin. Tapana oli ennen nukkumaan menoa vähän paneskella. Olisin halunnut touhuta, niin mies meni makaamaan sängylle ja alkoi vetää käteen ja sanoi, että voi sitä välillä tehdä vaan itselleen.

Vierailija
71/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa kiva känni seksi teillä   mites oli tumputiko itteäs ja siinä

Vierailija
72/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika juttuja

Vierailija
73/84 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää illan ratoksi. Loma alkoi

Vierailija
74/84 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin seksikkäältä

Vierailija
75/84 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt edes huulille kun roiskahti. Olin 16v ja nainen reilu 20v. Oli eka kerta, hetken kuluttua uusinta jo meni paremmin.

Tuskin olisi voinut paljon huonomminkaan mennä.

Vierailija
76/84 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen anaaliseksikokeilu teininä ihan liian ison miehen kanssa. Liukkaria mies laittoi vain hepilleen ja survoi sen jälkeen itsensä väkisin kerralla sisään ilman mitään lämmittelyjä. Kipu oli halvaannuttava. Anaaliseksiä uskalsin kokeilla vasta vuosien kuluttua. N35

Vierailija
77/84 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaudun seksitreffeille miehen kanssa, jolla oli ihan valtavan paksu kalu ja sitäkin paksumpi terska. Seksin tiimellyksessä hän runnoikin yhtäkkiä kalunsa peppuuni! Sattui! Seksi loppui siihen.

Eikä tässä kaikki. Noin vuotta myöhemmin vaihdoin työpaikkaa, ja yllätyksekseni tämä mies oli siellä töissä!!!

Vierailija
78/84 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Mä puolestaan Panin yhtä naista kakkoseen ja kun otin pois sisästä, hänen pyllyreikä laajeni ja tuli ihan kauhea paukku, lisäksi näin maissin palan tulevan ulos pepusta. Huhhuh.

Täytyy ihan miehenäkin ihmetellä, että mikä v tun kiima siinä on saada ronkkia toisen pa kaluukkua. Minä poika panen vain emättimeen, eipä tule maissinpaloja siten silmille. <3

Vierailija
79/84 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin panohommissa kun alako kusettaa, vetelin varvin loppuun ja laukkasi mällit sisään, sitten laskin kusilastin naisen päälle, akka suuttu kauheesti sanoi saatanan sika! Hipsin siitä pihalle. Toisen kerran panohommissa rökäsin paskan käteeni samalla pani, akka ei huomannut, voitelin akan ympäriinsä paskalla 

Vierailija
80/84 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomareissulla vuosia sitten baarista mukaani hotellihuoneeseen päätyi tumma kaunotar. Aivan uskomaton vartalo ja en voinut uskoa onneani kun riisuin häntä.

Mutta, kirjaimellisesti hän vain makasi selällään jalat auki. Ei minkäänlaista intoa tehdä mitään. Ihmettelun että miksi edes lähti mukaani. En ole nukkea pannut mutta varmaan samanlainen kokemus. Jäi tosi outo fiilis tuosta.

Toi on yllättävän yleistä. Nuorempana kun vietin villiä poikamies elämää niin vastaavia tapauksia oli aika usein ihan täällä Suomessakin, väriin katsomatta. Niistä jää jotenkin outo olo, kuin olisi ollut sängyssä nuken tai jotenkin halvaantuneen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän