Luottaako tällaiseen henkilöön
Olen ollut erään miehen kanssa ystävä jo pidemmän aikaa ja taannoin tutustutin hänet naispuoliseen ystävääni. Mies esitti minulle, ettei olisi ollut naisesta kovin kiinnostunut, mutta tämä naisystävä kertoi minulle millaisia viestejä mies hänelle laittoi ja ne oli todella suoraviivaista fyysiseen kanssakäymiseen puskevia. Mies ei ole minulle missään välissä kertonut muuta, kuin että olisi halunnut tutustua naisystävääni, mikä oli mielestäni jotenkin harhaanjohtavaa kun viestit kertoi vähän muunlaisesta kiinnostuksesta. Nyt mies on alkanut minua lämmittelemään suhteeseen ja kieltämättä viihdymme hyvin yhdessä, mutten vaan jotenkin saa mielestäni tuota tapausta. Tuntuu että ollaankohan siellä selän takana sitten halukkaita tutustumaan muihinkin naisiin samalla tyylillä ja se jää sitten mainitsematta.
Kommentit (10)
Red flag. Näissä asioissa pitää olla raatorehellinen. Tuollainen selän takana vehkeily ei anna kovin luotettavaa kuvaa.
Mies on kunnon venkula. Jatka etiäpäin!
Ei hitto tollaiseen kannata satsata
Sitä vähän ajattelinkin ja on käynyt mielessä nostaa kissa pöydälle noista viesteistä, mutta toisaalta en halua pettää naisystäväni luottamusta kun mies saisi sitten tietää että on viesteistä minulle kertonut. ap
Eli kaverisi ei lämmennyt ja nyt yrittää sua. En kyllä pystyisi tuollaisen kanssa olemaan. Tai no viikon voisin esittää jos maksettaisiin min. miljoona euroa verottomana käteen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sitä vähän ajattelinkin ja on käynyt mielessä nostaa kissa pöydälle noista viesteistä, mutta toisaalta en halua pettää naisystäväni luottamusta kun mies saisi sitten tietää että on viesteistä minulle kertonut. ap
Älä kerro että tiedät, lemppaat sen vaan jotenkin vähän inhottavasti. Tuollainen tyyppi ansaitsee sen. Vähän piilov*ttuilet taitavasti miksi mies ei kelpaa sinulle, tms. :)
Ei ole luotettava.