Haukunestolaite kerrostaloon (naapurin koiran häiriökäyttäytyminen)
Onko tietoa tehokkaasta haukunestolaitteesta, josta tulee epämiellyttävä (vain koiran kuultavissa oleva) ääni?
Tarvitsisimme ilmeisesti kerrostalokotiimme sellaisen naapurin viikoittain (lähes päivittäin) haukkuvan koiran vuoksi. Naapurille on viety kirje, isännöitsijä huomauttanut hänelle asiasta ja tilanne jatkunut jo yli puoli vuotta. En tiedä, saisiko naapureilta kerättyä nimiä listaan, jolla voisi tehdä naapurista isännöitsijälle yhteisen valituksen varoitusta varten. En vain haluaisi lähteä kiertelemään ovelta ovelle ja ottamaan mainetta valittajana.
Eli olisiko tietoa haukunestolaitteesta, joka toimii sisällä kantavien seinien läpi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut tehokas.
https://petster.fi/koira/koulutus-nayttely/yleinen-kuuliaisuus/petsafe-…
Onko tuo siis auttanut kerrostalossa naapurin koiraan?? Eli meneekö ääni naapuriin saakka seinien läpi?
Nosto.
Löytyykö markkinoilta kerrostalossa toimivaa haukunestolaitetta? Häirikkökoira asuu eri kerroksessa ja rapussa, mutta haukunta kuuluu niin kovaa että siihen herää. Monta kertaa viikossa. Yöunet jo niin vähissä että v*tutus on kova.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva haukkuminen tekee koiran ystävästäkin koiranvihaajan. Minulle on käynyt näin.
Nykyään vihaan järjettömiä paskarakkeja niiden kusipäisiä omistajia yli kaiken.
Missä koira, siellä ongelma!
Itsenäni kiinnostaisi tuollainen ok-talon pihalle. V-tuttaa naapurin rakki joka päästetään aina aikaisin aamulla ulos pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva haukkuminen tekee koiran ystävästäkin koiranvihaajan. Minulle on käynyt näin.
Kauniita sanoja ja pystyn täysin samaistumaan tuohon. Voimia kaikille koiraterrorista kärsiville kanssaihmisille!
Saisikohan jostain niin tehokkaan lähettimen, että rakilta kiehuvat aivot?
Eläinsuojeluun ilmo osoitteen kanssa . Voivat tulla juttelemaan yleensä jopa ohjeistavat jos omistajalla ei tietoa miten koulutetaan .
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin joku haukkuu koiran vihaajaksi, voin kertoa että 45 minuutin haukkumiskohtausten jälkeen olen lähellä sitä pistettä (ennen pidin koirista). Ei jaksaisi enää päivittäin herätä koiran haukuntaan
Isännöitsijän tai sinun on turha yrittää mitään valituksia tehdä 45 minuuttia viikoittain ei ole paljon vaikka yhtä soittoa haukkuisi. Meillä haukkui naapurin koira 9-10 tuntia putkeen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sinusta paljon. Tosin jännä juttu, että huonosti käyttäytyvät lapset, jotka meluavat koko hereillä olo aikansa saavat aikaan samankaltaisia reaktioita lapsia ja vielä enemmän heidän vanhempiaan kohtaan, mutta se on tabu. Koska "lapsi viha". 45 min ei ihan riitä kattamaan sitä melua ja jytinää.🤨
Toimiiko tuollainen panta naapurirapun jatkuvasti juoruavalle juoppoakallekin? t. nimim. kaverin puolesta kyselen