Olen taas näköjään palannut nuoruusvuosien hiustyyliini, Scully-polkkatukkaan
Väri on oma mutta muuten ihan samanlainen. Vähän sellaista heittoakin tuossa etutukassa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä miksi sulla oli se eikä Aniston-kampausta? Olitko erilainen nuori joka diggasi X:ää eikä Frendejä?
En ollut ernu, mutta en ole koskaan katsonut Frendejä. Salaiset Kansiot sen sijaan iskivät heti ekasta esitetystä jaksosta lähtien. Eikä olisi ollut riittävästi tukkaakaan anistoniin, siihenhän pitää olla iso määrä hiusta että sen saa leikattua siten. Ap
Minulta kääriinen kopioi fledan mallin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon palannut nuoruusvuosieni Makepeace-frisyyriin.
Makepeacella oli ihan sexyt kutrit, samaa ei voi sanoa Scullyn kirjastotäti-lookista.
Hiustyypistähän tuossa on kysymys. Paksusta, karkeasta tukasta saa seksyn pörröpolkan, kun taas ohut, hento tukka pitää taivuttaa ja tupeerata tätimäiseksi tai se vain roikkuu,
Mulla on ohut, hieman luonnonkihara tyypillinen suomalainen hiuslaatu. Se on Makepeace-tyylinen olkapäille ulottuva pörrö heti herätessä, mutta en kyllä kehtaa sillä töihin lähteä, ennen kuin olen vähän silotellut sitä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon palannut nuoruusvuosieni Makepeace-frisyyriin.
Makepeacella oli ihan sexyt kutrit, samaa ei voi sanoa Scullyn kirjastotäti-lookista.
Hiustyypistähän tuossa on kysymys. Paksusta, karkeasta tukasta saa seksyn pörröpolkan, kun taas ohut, hento tukka pitää taivuttaa ja tupeerata tätimäiseksi tai se vain roikkuu,
Mulla on ohut, hieman luonnonkihara tyypillinen suomalainen hiuslaatu. Se on Makepeace-tyylinen olkapäille ulottuva pörrö heti herätessä, mutta en kyllä kehtaa sillä töihin lähteä, ennen kuin olen vähän silotellut sitä. ;)
Puhutaankohan me nyt samasta kampauksesta? Makepeacellahan se pörröisyys tulee tosi raskaasta kerrostuksesta, ja tukan pitkä osio laskeutuu jämäkästi, toisin kuin sellainen höytyväinen luonnontaipuisa tukka, joka lentelee joka suuntaan.
Yhdellä kaverillani oli Makepeace-kampaus, enkä missään nimessä kutsuisi hänen hiustyyppiään suomalaiseksi. Hänen ponnarinsakin oli liioittelematta ranteen paksuinen.
Itselläni on luonnontaipuisa ohut suomalainen tukka, ikävä kyllä.
Saanko kysyä miksi sulla oli se eikä Aniston-kampausta? Olitko erilainen nuori joka diggasi X:ää eikä Frendejä?