Näkeekö kukaan muu seksiunia vieraista miehistä raskausaikana?
Mistä ihmeestä tää johtuu, onnellisesti naimisissa jo 10 vuotta ja nyt odotan neljättä ja sama toistuu kuin edellisissä raskauksissa: vähän väliä (nyt kolmena yönä peräkkäin) unissaan sekstailua milloin entisten poikaystävien milloin työkavereiden kanssa joskus jopa naispuolisten...=x Huh huh jos mies sais tietää...
Kommentit (10)
Mä aina kerron miehelleni just sen takia, etten joudu "kantamaan syyllisyyttä" näistä unista, joita en itsekään valitsisi. Muuten kai hormonitoiminta aika nollilla eikä mitään erityistä intoa pelehtimiseen tällasella pallomahalla, mutta kuitenkin unissa koen ihan mielettömiä tunteita liittyen seksiin. Äh, ei jaksais innostaa
Ja juurikin naisten kanssa puuhailin unissani, vaikka muuten tunnen olevani varsin hetero.
Jopa synnytyssairaalan henkilökunnan kanssa tuli unissa sekstattua (ei sentään synnytyksessä olleen kätilön, se olisi jo ollut liikaa...).
Mutta miehelleni en kyllä kerro, riittää, että olen jo itse hämmentynyt...
Ja sit tulee noita unia et mies pettää tai viime yönä näin unta et eka (oman ) miehen kaa pantiin ja sit se sano ettei rakastakkaan mua.. huhu!! Olis kiva jos joku osais tulkita noit unia enemmänkin.. :)
Enkä ole ainoa. Liekö johtuu sitten hormooneista tai siitä että ruumis on puutteessa kun ei hirveesti nyt jaksa sekstailla. Keho hoitaa tarpeensa sitten unissaan;)
ap
tuli myös herättyö orgasmiin silloin tällöin... Mikä lienee hormonmyrsky tosiaan :)
Tosin ei kyllä puute syynä, tiiä sitten mikä :O
aika hämmentävää herätä orkun jäljiltä käsi konehuoneessa, kun oma ukko kuorsaa vienosti vieressä....
aamulla oli tosi sairas olo, kun nämä unet muistaa, piru vie. Eipä siinä mitään, nuo työkavereiden kanssa unissaan sekstailut kuulostaa ihan normaalilta ... :D En osaa sanoa mistä johtuu mutta hölmö olo noista unista seuraa.