Mun vauva kuoli 15.8.2008
Kommentit (22)
Täysin terve poikavauva. Kätkytkuolema. Kenenkään ei pitäis tälläistä kokea, poika oli vajaat 5kk kun hänet hautaan saatettiin.
internetin kautta pystyy: otan osaa.
Ei ole sanoja, ei tuollaista pitäisi ihmisen kokea. Toivon kovasti voimia teidän perheellenne.
itku tuli. Lämmin halaus sinulle sinne jonnekin.
Ei kukaan voi arvatakaan tuskasi määrää. Olen pahoillani, toivottavasti jaksat silti. Lämmin halaus täältäkin.
Tiedän mitä käyt läpi, sillä itse olen kokenut saman. Melkeinpä päivälleen samoihin aikoihin kuin sinä, neljä vuotta sitten.
Suru ja ikävä ei unohdu koskaan. Sen kanssa oppii vain ajan mittaan elämään. Sillä elämä jatkuu ja joskus paistaa aurinko. Voimia teidän perheelle.
Tuskaa ei pysty edes kuvittelemaan.
ei ole millään voitu viettää 12 pvän sisällä tapahtuneesta. Vauvalle tehdään aina ruumiinavaus eli hautajaiset, nopeallakin tahdilla, voidaan viettää aikaisintaan 2 vkon päästä.
Todella sairasta provoilla näin vakavalla asialla!
voimahalauksia. Ja apua heti "kävystä"!!! Osanotto, ei pahempaa asiaa voi tapahtua kuin oman lapsen menetys.
Ap:lle todella paljon myötätuntoa ja voimia!
syyskuun alussa tulee 3v tapahtuneesta. Elämä onneksi kantoi pitkälti esikoisen ansiosta. Onko sinulla muita lapsia?
Jos vauva kuoli vasta, niin miten se on voitu haudata 5kk:n iässä?
Onko tuossa ap:lla nyt vuosi väärin, vai mitä?
Jos vauva kuoli vasta, niin miten se on voitu haudata 5kk:n iässä?
Onko tuossa ap:lla nyt vuosi väärin, vai mitä?
Itkettää puolestasi. Itselläni on suunnilleen samanikäinen poikavauva ja voin vain kuvitella, miltä tuntuisi menettää hänet. Toivon sinulle voimia surussasi. Toivottavasti sinulla on läheisiä ihmisiä, jotka voivat tukea sinua.
En voi tietää surun määrää jota kannat harteillasi.Voin vain yrittää kuvitella ja sekin jo tuntuu ahdistavalta.
Iso hali sinne.
En kuvittelekaan tietäväni miltä tuntuu, toivon hartaasti etten koskaan tiedäkään. =((
Itku tulee itsellekin kun ajattelee jotain noin surullista.
Kun tuollaista hirveää tapahtuu, sen voi ymmärtää vain saman kokenut.
:´(