Rosie, 27, ei ole ajellut kainalokarvojaan kahteen vuoteen
Kommentit (70)
Miksi niitä ylipäätään pitäisi joskus ajella, jenkkihupatusta sellainen
Vierailija kirjoitti:
awertr4 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kainalot kyllä tuppaa haisemaan tosi pahalta, jos en sheivaa.
niin ehkä sun mielestä, mutta entäpä jos feromonin tuosku sykittää jotain meistä enemmän kuin dödön katku
Jos mies alkaa lähennellä ja mä sanon "eiku pitää mennä suihkuun, oon hikinen" se kähisee silmät kiiluen "oot parhaimmillas vähän hikisenä". Onko tää joku luolamiesjuttu? Hikinen naaras on juuri saalistettu juoksemalla se väsyksiin? Vai mikä meininki. (Oon myös tyytyväinen ettei tarvi ensin raahautua suihkuun.)
Eiköhän se ole ihan normaali ihmisen luontainen haju. Kautta aikojen ihmiset hikoilleet ja tuskin on ollut syytä/mahdollista peseytyä päivittäin. Ihmisen historia yltää kuitenkin yli miljoonan vuoden päähän ja nyt on muutamassa vuosikymmenessä mitattavissa tää trendi hajusteille haisemisen ja luontaisen hajun piilottamisen suhteen. Eli tavallaan joo; luolamiesjuttu
Vierailija kirjoitti:
awertr4 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kainalot kyllä tuppaa haisemaan tosi pahalta, jos en sheivaa.
niin ehkä sun mielestä, mutta entäpä jos feromonin tuosku sykittää jotain meistä enemmän kuin dödön katku
Jos mies alkaa lähennellä ja mä sanon "eiku pitää mennä suihkuun, oon hikinen" se kähisee silmät kiiluen "oot parhaimmillas vähän hikisenä". Onko tää joku luolamiesjuttu? Hikinen naaras on juuri saalistettu juoksemalla se väsyksiin? Vai mikä meininki. (Oon myös tyytyväinen ettei tarvi ensin raahautua suihkuun.)
Karvainen ja hikeentynyt ja punastunut siintä kun nolottaa nuo ominaisuudet ja sitten vähän puhe menee änkytykseksi, naama punastuu eikä katse osu silmiin....ei haittais, varsinkaan kun mitään intiimejä naiskokemuksia mulle ei vielä ole....
Olkoon vaikka persvaossa, parin tai parinkymmenen vuoden kasvusto, ei haittaisi. Sen sijaan aivan peilisileäksi nyljetty rooppi tressaa silmää vimmatusti
Vierailija kirjoitti:
Karvojen ajelu on todella uusi juttu historiassa, varmaan jostain 80-luvulta lähtöisin. Naisille piti myydä myös
Niin, tuota kirjoitettua historiaa riittää vain rapiat 6000 vuotta taaksepäin joten kaikissa korkeakulttuureissa itsestäänselvänä pidettyjä puhtaan sileitä paikkoja ei ole dokumentoitu tuon pidemmältä ajalta.
Jossain siperian laidalla elävät metsäläiset saattoivat toki kulkea karvat rehottaen vielä vähän pidempäänkin.
Mä oon kohta 50 enkä ymmärrä.
Kainalokarvat ovat rumat ja epäsiistit.
Sääristä ajan ihokarvat vain siksi että nautin itse säärieni sileydestä. Eivät nuo vaaleat haivenet mulle näy.
Alapäässä on karvoja ja sen osaston pidän siistinä. Karvattomuus "siellä" aikuisella naisella näyttää ihan joltain broilerin rintafileeltä..
Ihokarvoissa ei ole mitään helvetin voimaannuttavaa. Epähygieenistä ja väärissä paikoissa rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka persvaossa, parin tai parinkymmenen vuoden kasvusto, ei haittaisi. Sen sijaan aivan peilisileäksi nyljetty rooppi tressaa silmää vimmatusti
Pelko pois vaari! Jos sinä vielä tässä elämässä näet mamman paljaan alapään niin siinä on taatusti karvat, hajut ja rekkamiehen pastillit tallella.
Älä turhaan stressaa sellaista alle 50v ikäluokista joiden housuihin sinulla ei ole enää mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvojen ajelu on todella uusi juttu historiassa, varmaan jostain 80-luvulta lähtöisin. Naisille piti myydä myös
Niin, tuota kirjoitettua historiaa riittää vain rapiat 6000 vuotta taaksepäin joten kaikissa korkeakulttuureissa itsestäänselvänä pidettyjä puhtaan sileitä paikkoja ei ole dokumentoitu tuon pidemmältä ajalta.
Jossain siperian laidalla elävät metsäläiset saattoivat toki kulkea karvat rehottaen vielä vähän pidempäänkin.
Meinaat että karvoja olisi ajeltu vähintään 6000 vuotta? Höpö höpö. Lisäksi joku tarkoitus niillä karvoilla on evoluutiossa olemassa. Jos paikat olisivat karvattomina jotenkin puhtaampia, niissä ei kasvaisi karvoja alun perinkään.
Vierailija kirjoitti:
Sääristä ajan ihokarvat vain siksi että nautin itse säärieni sileydestä. Eivät nuo vaaleat haivenet mulle näy.
Alapäässä on karvoja ja sen osaston pidän siistinä. Karvattomuus "siellä" aikuisella naisella näyttää ihan joltain broilerin rintafileeltä..
Ihokarvoissa ei ole mitään helvetin voimaannuttavaa. Epähygieenistä ja väärissä paikoissa rumaa.
Epähygieenisyys on myytti ja ruma on objektiivista. Ehkä karvoissa ei sinäänsä ole voimaannuttavaa, mutta siinä on, kun päättää toimia vastoin yleisiä normeja pelkästään olemalla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenistä on ajella karvat. Siittä aukenee suorat reitit bakteereille sen katkaistun karvan kohdalta sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että karvoja olisi ajeltu vähintään 6000 vuotta? Höpö höpö. Lisäksi joku tarkoitus niillä karvoilla on evoluutiossa olemassa. Jos paikat olisivat karvattomina jotenkin puhtaampia, niissä ei kasvaisi karvoja alun perinkään.
No egyptologiasta tiedetään että ainakin muinaisen Egyptin aikoina karvoja ajeltiin. En ihmettelisi jos se olisi vielä vanhempaa perua, ainahan ihminen on halunnut itseään laitella jollain tavoin.
Minä en ole naisilta mitään ajelua vaatinut koskaan, mutta sitä vaan miehenä tottuu siihen ettei naisella ole karvoja kun ne tuppaavat niitä sheivailemaan. Sitten kun tuleekin tuollainen vastaan niin onhan se varmasti aluksi järkytys.
Epähygieenistä on ajella karvat. Siittä aukenee suorat reitit bakteereille sen katkaistun karvan kohdalta sisään
Joo, ihan looginen jatkumo sille että Euroopassa "tiedettiin" melkein tuhannen vuoden ajan että peseytyminen on hengenvaarallista kun se avaa ihohuokoset ja taudit pääsevät sisään.
Minä, 43v, en ole ajellut karvojani ikinä. Pääsenkö etusivulle?
Mutta vastenmielisen näköistä kyllä oli, epäsiistiä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vastenmielisen näköistä kyllä oli, epäsiistiä.
Ovatko siis miehet sinusta epäsiistejä ja vastenmielisiä?
Onko tällainen ihan oikeasti jutun arvoinen?
Oliko yllätys se, että ei olleetkaan kasvaneet niin kuin hiukset, vai mikä oli jutun idea?
Vierailija kirjoitti:
Minä, 43v, en ole ajellut karvojani ikinä. Pääsenkö etusivulle?
Sellaisia lehtiä ei ole julkaistu enää pitkään aikaan edes Saksassa, joissa olisit päässyt etusivulle esittämään muitakin karvoja. Harmi?
Tää on hyvä esimerkki siitä miten nopeasti tavallisista asioista voidaan vieraantua. Karvojen ajelu on todella uusi juttu historiassa, varmaan jostain 80-luvulta lähtöisin. Naisille piti myydä myös höyliä ja karvanpoistoasioita kuten miehillekin, ja keksittiin alkaa esittää että juuri naisella kainalokarvat ovat jotenkin pahasta. Nyt sitten jotkut kauhistuvat kainalokarvojen näkemisestäkin vaikka vielä joitain kymmeniä vuosia sitten kyseessä oli asia johon kukaan ei olisi kiinnittänyt yhtään mitään huomiota.