Rosie, 27, ei ole ajellut kainalokarvojaan kahteen vuoteen
Kommentit (70)
Ei vaan voi käsittää tota "voimaantumista" nykypäivänä.
Säynätsalo kirjoitti:
Kyllä tavarassa karvoja pitää olla.
Karvatoon limppu on ruma.
Joo, pimpin alueella kyllä.
Muualla naisella ei todellakaan.
Mä lakkasin muutamaksi kuukaudeksi ajelemasta karvoja kokonaan ja mieheni ei reagoinut siihen millään tavalla, yhtä kuumana kävi kuin aina ja seksiä oli yhtä paljon (eli paljon). Ihan kysyinkin eikö haittaa, no eipä haittaa pätkääkään. Kunnollinen mies! Eikä mikään vinkuja :)
En panis, mutta mielihalunsa kullakin.
Siis mä en ymmärrä että jos halutaan normalisoida normaali asia, miksi siitä pitää pitää ihan jäätävä meteli mediassa koko ajan eli silloin käsketään kiinnittää huomiota siihen jonka halutaan olla neutraali asia johon ei saa kiinnittää huomiota?
Ei kainalokarvoissa se vika ole, vaan juuri woke-arvoissa, siinä että ulkonäkö muutenkin on miesvihaa uhkuva ja ehkä siinä että niitä karvoja vielä värjätään. Esim Giovanna Corsetilla kainalokarvat on aika hot
Entä sitten? Tietenkin tuosta tehdään juttu, kun tiedetään aiheuttavan kohua. Koska naisillahan ei saa karvat kasvaa, -eräiden- mukaan.
Kyllä itse ajelen kainalokasvani, mutta en yhtään välitä, vaikka joku jättäisi niin tekemättä. Pistää vähän kauneusstandardeja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hippiaika palaa jälleen! Lsd ja kainalokarvat! Älkää kuitenkaan ihmetelkö, jos me miehet maksamme thaimaalaisesta tai etelä-eurooppalaisesta sileästä naisesta mieluummin. Joku raja meilläkin on.
Ne etelä-eurooppalaiset naiset viiksineen ovat huomattavasti karvaisempia kuin suomalaiset...
Mun kainalot kyllä tuppaa haisemaan tosi pahalta, jos en sheivaa.
tatska minun silmää tuossa kirveli, ei mitkään karvat
Sama Rosie on vasemmiston listoilla sinkkuna.
=D
Vierailija kirjoitti:
Minä ajelen joskus kerran viidessä vuodessa. Ei niitä kukaan näe kuitenkaan.
Oliko tuo syy vai seuraus?
Vierailija kirjoitti:
niin ehkä sun mielestä, mutta entäpä jos feromonin tuosku sykittää jotain meistä enemmän kuin dödön katku
Kannattaa lopettaa myös kuukautisiin varautuminen, hampaiden harjaaminen ja pepun pyyhkiminen. Kaikki näistä ylläpitävät Patri-Arkkoa.
Jos en chadille kelpaa tämmöisenä, niin voi vaikka haistaa paskan!
Chad: Nuuh, nuuh! Haistan sen jo. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Hippiaika palaa jälleen! Lsd ja kainalokarvat! Älkää kuitenkaan ihmetelkö, jos me miehet maksamme thaimaalaisesta tai etelä-eurooppalaisesta sileästä naisesta mieluummin. Joku raja meilläkin on.
Etelä-Eurooppalainen sileä nainen. Lmao!!!
Vierailija kirjoitti:
Sama Rosie on vasemmiston listoilla sinkkuna.
=D
Aha, kommari. Arvasin tämän!
niin ehkä sun mielestä, mutta entäpä jos feromonin tuosku sykittää jotain meistä enemmän kuin dödön katku
Ehkäpä sun mielestä naiset palavat halusta saada tosimiehen jolla seisoo vain kun saa nuuhkia hieltä haisevia karvaisia kainaloita mutta yllättävän moni hankkii lähestymiskiellon jos tulet sadan metrin etäisyydelle.
awertr4 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaa lähennellä ja mä sanon "eiku pitää mennä suihkuun, oon hikinen" se kähisee silmät kiiluen "oot parhaimmillas vähän hikisenä". Onko tää joku luolamiesjuttu? Hikinen naaras on juuri saalistettu juoksemalla se väsyksiin? Vai mikä meininki. (Oon myös tyytyväinen ettei tarvi ensin raahautua suihkuun.)
Vierailija kirjoitti:
Säynätsalo kirjoitti:
Kyllä tavarassa karvoja pitää olla.
Karvatoon limppu on ruma.Joo, pimpin alueella kyllä.
Muualla naisella ei todellakaan.
En ole vielä nähnyt naista jolla olisi pimpissä karvoja.
Ne on aina olleet enempi siinä ympärillä.
Whole lotta Rosie.