Rosie, 27, ei ole ajellut kainalokarvojaan kahteen vuoteen
Kommentit (70)
Hah! 2 vuotta, ei tuo mitään. Moni ei ole ajellut kymmeniin vuosiin. Kaikella sitä pitää julkisuuteen yrittää.
Miten jotku jaksavat välittää toisten karvoista? Itselleni on ihan sama. Miksi joidenkin elämäntehtävä on arvostella muiden ulkonäköä? Heillä on todella heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotku jaksavat välittää toisten karvoista? Itselleni on ihan sama. Miksi joidenkin elämäntehtävä on arvostella muiden ulkonäköä? Heillä on todella heikko itsetunto.
Ai että ihan sama? Tuo on sitä kuuluisaa yhteiskunnan mädätystä tuo!
Minä ajelen joskus kerran viidessä vuodessa. Ei niitä kukaan näe kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan sama? Tuo on sitä kuuluisaa yhteiskunnan mädätystä tuo!
Mädätystä? Sä oot ihan pihalla. Karvojen ajaminen yleistyi 80-90 luvulla koska höylämyyjän mainokset tyrkyttivät sileitä sääriä. Kapitalismi on mädätystä.
Naisella ja miehellä kuuluu kasvaa karvat.
Jos kiihotut "naisesta/miehestä" jolla ei ole karvoja kiihotut lapsista! Eli nainen on kuin kynitty kettu jos se sheivaa karvojansa; jaloista, alapäästä, kainaloista jne.
Näinhän moni ajattelee kun ihmettelee joidenkin sheivaavan alapäänsä! Eikö olekin tekopyhää? Kaikki muu karvoitus ei tee naisesta lasta mutta alapää jollain ihmeellä tekee?
Kuka nainen haluaa näyttää siltä kuin asuisi paskahuusissa? En minä ainakaan sellaista emakkoa huolisi, vaan ostaisin sille höylän lahjaksi. Maksaa itsensä väistämättä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Persut järkyttyy niin pienestä, toisten omista karvoista!
Minä järkytyn siitä että saat jotenkin persut vedettyä mukaan tähänkin juttuun. Sinun täytyy olla autisti äijä, muu ei selitä enää.
Hippiaika palaa jälleen! Lsd ja kainalokarvat! Älkää kuitenkaan ihmetelkö, jos me miehet maksamme thaimaalaisesta tai etelä-eurooppalaisesta sileästä naisesta mieluummin. Joku raja meilläkin on.
Ei tarvii ihmetellä jos miestä ei seksi kiinnosta..
Miksi tällaisesta pitää tehdä juttu? Olen varma ettei Rosie 27 ole ainoa nainen joka ei sheivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ihmetellä jos miestä ei seksi kiinnosta..
Miehet voivat alkaa shemaleksi! Saavat leikkiä tyttöä ja annatte toisten miesten tulla sisällenne.
Naiset voivat keskittyä miehiin jotka vielä arvostavat naiseutta.
Tämä selittää kaiken mikä nykyajassa on vialla. Ihan kaiken.
Persulle tiedoksi, että eipä tuolla ole mitään tekemistä woken kanssa, tuota oli jo 70- ja 80-luvulla jolloin ei ollut wokesta tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Persulle tiedoksi, että eipä tuolla ole mitään tekemistä woken kanssa, tuota oli jo 70- ja 80-luvulla jolloin ei ollut wokesta tietoakaan.
80-luvulla oli kuule vain tyylikkäitä juppinaisia, ei jotain vastenmielisiä hippejä, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Odotin, että ois esitellyt vittunsakin samaan syssyyn, mutta ei valitettavasti :(
Minä odottelin että ottaa pusakan pois ja näyttää karvaiset tissit. Tuolla oli aika mukavan kokoiset kyllä. No ei näyttänyt, turha video.
Kuka niitä karvoja näkee jos on vaatteet päällä.
Kyllä tavarassa karvoja pitää olla.
Karvatoon limppu on ruma.
No minä en ole ajellut koskaan, ne pari karvaa ristissä ei ketään haittaa.