**ELOKUUMEILIJAT maanantai 27.11**
Kommentit (18)
Tänään sain ovisplussan, jippii =) Viime kierrossahan en ovista löytänyt ollenkaan, ja kierto venyi 3 päivää normaalia pidemmäksi, joten nyt on taas hyvä mieli kun kierto ilmeisesti palautunut normaaliin. Eilen illalla pupuiltiin, ja tänään ja huomenna täytyy yrittää hommailla, niin taas on toiveet korkealla. Jos nyt olisi meidän(kin) vuoro =D
Hyvillä mielin Nippara kp 15/30, 33 yk4
77mm: Huih, sulla jännät paikat...mä varmaan testaisin jos testit ois herkimpiä. Tiedän kyllä tunteen jos näyttää negaa :( MUTTA peukut varpaat pystyssä sulle!!!!!! Ilmottelethan heti jos testaat :D
kärsimätön Tutti kp26/28-32...harmi et mulla oviksesta vasta noin kuus päivää, varmaan oisin muuten jo testannut. Lämmöt kivasti eilen nousseet 37.1 (norm. 36.5, oviksen jälk.yleensä maks 37.9). Toisaalta on käynyt ennenkin niin ja tätsy tullut kuiteskii :/
Onnea Nippara ovisplussasta, siitä se lähtee :)
Korjaus viestiini: oviksen jälkeen yleensä lämmöt siis 36.9 eikä 37.9...hih
Olla testaamatta siis. Negatiivinen oli testitulos. Mutta en masennu tästä vaan testaan sitten loppuviikolla uudelleen, kuten alunperin oli tarkoituksenikin. Ei ole tosiaan mitään hajua siitä milloin olisi ovis ollut, eli en siis saanut sitä tikutettua enkä oireitakaan tunnista. Viikon verran on kyllä ollut lämmöt koholla, eli jospa olisikin ollut vasta viikko sitten, silloinhan testi ei näyttäisikään plussaa vielä.
En ole mitenkään kamalan säännöllisesti/kellontarkasti lämpöjä mittaillut, mutta selkeästi on ollut se linja (myös aiemminkin olen havainnut) että alkukierrosta lämpöni on maksimissaan 36,5 vuorokauden ajasta riippumatta ja loppukierrosta taas 36,6-37.
No niin, täällä edelleen jännitetään. En saanut itseäni viikonloppuna liikkeelle testiä ostamaan joten nyt tänään pitäisi sitten työmatkalla käydä apteekin kautta ja illalla testata. Kp nyt 34 ja vuodot edelleen kateissa ;)
Sairaanhoitaja ystävä varoitti että apteekin pissatestit ei välttämättä plussaa näytä ennenkuin menkat on kaks viikkoa myöhässä joten sillä nyt en ole pahempaa kiirettä pitänyt. Mutta illalla pitäisi sitten tietää...
mut joo, menkat alkoi ja alkupettymykseltä on selvitty. Nyt ovista taas odottelemaan. ja pysyn vielä elokuumeilijoissa jos seuraavalla kierrolla onnais..
Tänään kävelin apteekin OHI, melkein jo ajatuksissani ostin testin, mutta kuitenkin päätin vielä olla ostamatta, kun vatsassa on välillä semmonen menkkatunne. Varmaankin viimeistään keskiviikkona tai torstaina testaan.
Ei ole vielä elokuulle plussia tullut, vai pitääkö joku vielä jännitystä yllä? Tsemppiä kaikille!!!
ja kp oli 29/??? (ehkä 32 ehkä jotain muuta...)
Meillä esikolla (n. 3v) flunssa ei lähde pois. Taas lähti kuume nousemaan, nyt jo lähes 39 astetta. Viime torstaina ollu viimeks kuumetta mutta täs välis ollu tosi tukkoinen, ja on ollut ihottumaa ja yskää ja tosiaan hirveä nuha. Kurjaa kun pikkuinen aina vaan sairastaa. Huomiseksi on varattu lääkäri kun murehdin sitä että kauanko elimistö jaksaa laittaa vastaan ettei vastustuskyky romahda, kun näin pitkittyy flunssa. Olin jo niin aatellu että nyt paranee niin eiku lähti kuume nousemaan vaan :(
Joku kysyi plussista, eikös Edna jo plussannu? Ednalle vaan vielä onnittelut, vaikka oletkin kaiketi jo odotuspuolella.
Itellä nyt 2ww eli two weeks wait menossa. Ei ole odotukset edelleenkään korkealla eikä kovin korkealla ole lämpökäyräkään, mut katellaan nyt. Esikko on nyt onneks vieny ajatuksia vähän muualle.
Tärppionnea kaikille!
Koralli73 kp 18/n.26 dpo4-5 yk5
Nyt on sitten testattu ja negahan sieltä tuli. Menkoista ei kyllä tietoakaan eli taitaa tulla pitkä kierto...Jos ei perjantaihin mennessä menkkoja kuulu täytyy varmuudeksi tehdä uusi testi koska illalla sitten on pikkujoulut ;)
Esikoinen huutelee jo iltapalaa...
Täti tekee lähtöään viimein! Nyt sitten sisuunnuin ja tilasin ovulaatiotestejä ihan vaan kattookseni löytyykö se ovulaatio. Ei niistä kyllä esikoisenkaan kanssa apua ollut. Raskauduin kun heitin testit mäkeen.
Kylläpäs on plussauutisia elokuisiin saanut odotella. Ednalle plussaonnittelut!!!
Illanjatkot!
Hertta
Työ on pitänyt otteessaan koko viikonlopun enkä ole edes ehtinyt kurkkia täällä. Itellä on kyllä kumma olo, kuvottava... Toivotaan etten vaan kuvittele. Hain tänään testinkin, aamulla sitten testailen, jollei täti piipahda yöllä. Positiivisia mieliä ja tuloksia kaikille!!!
kp taitaa olla 30/28 tai jotain
Hyvin on simpat olleet liikenteessä ja eilen vihloi vasemmalta puolen niin paljon kovasti että mietinkin jokohan se olis ovis aika?? Vähän epäilyttää kyllä kun mulla yleensä on toi ovis ollut myöhään n. kp17 tai 18 ja nyt on vasta kp12. Mutta siis joka toinen päivä menetelmällä on menty tähän asti ja niin jatketaan edelleen. Mieskin on ihanan innostuneesti touhussa mukana ja sanoikin jo viime kierrossa että ihan odottaa koska mä yllättäisin hänet ja kerron odottavani:) Harmi vaan kun ei ole tärpännyt, mutta toiveet on korkealla tässä kierrossa. Sittenpähän tiputaan korkealta ja kovaa jos ei onnaa.
Muuten onkin aika mennyt mukavasti jouluvalmisteluissa. Täytyy myöntää että olen täysin jouluihminen ja nautin suunnattomasti kun saan laittaa joulua ja miettiä lahjoja joita sitten piilottelen jne. Pysyypähän mukavasti ajatus muissakin asioissa kuin vauvakuumeessa. Tänään olinkin jo joululahjaostoksilla ja olin oikein tyytyväinen lahjasaldooni. Hyvä aloitus tälle lahjarumballe.
Plussatuulia kaikille~~
Medison ja kp12/28?
Pahoittelun tädin yllättämille elokuumeilijoille; osa vielä jääkin jännäämään toista kertaa elokuisiin!
Ednalle plussa onnea ja pahoittelut negantestanneille!! Jos täti ei ole tullut niin uutta testiä myöhemmin esiin...odotust on piinaavaa.
Täällä ei meinaa aika kulua 5/28 vasta meneillään ja tylsää...tylsää...Tuntuu etten jaksa edes ovista odotella. Toivottavasti ovisplussa kuitenkin tulisi tuossa kp 12 tienoilla.
maanantain jatkoja
vauvaksi
Hyppäänpäs elokuumeilijoiden pinoon...
Heinäkuisista tippuminen otti niin koville, että en ole jaksanut ajatella koko raskautumista. Siis meillä nyt noin kuudes yrityskuukausi km jälkeen. Ovikset olen hyvin tikutellut, mutta eipä vaan ole tärpännyt. Esikoinen täyttää kohta kolme vuotta. Yksi HYVIN epäonninen raskaus on takana, kohta pari vuotta siitä kun annettiin pikkukakkoselle " lupa" tulla.
No joo... Tässä kuussa jätin ovistikut hankkimatta. Oireet olivat kyllä tutut. " Pupuiltu" ollaan ainakin kp 9, 11, 13, 16... Jotain mahiksia voisi olla. Tänään siis kp 18. Katsellaan, vieläkö tänään jaksaisi ;)
Muita mietteitä on ollut tosiaan, liittyen yhteen työpaikkaan ja hyvien ystävien tuleviin hääbileisiin, jossa ei välttämättä haluaisikaan olla raskaana. Toki en panisi pahakseni, jos kohta plussan testaisin :)
Öitä!
Zaia kp 18/n. 26-30
Sinulla näyttää elämäntilanne tismalleen samalta kuin minulla; km jälkeen toinen (vai kolmasko jo...) yrityskierto meneillään ja esikoinen täyttää pian kolme. Olen todella kärsimätön odottamaan edes ovista ja raastaa niin suuresti kun ei tärppi onnistu. Meilläkin kakkonen on saanut luvan tulla jo yli vuoden (ja tulikin, mutta meni pois rv12). Minulla kyllä myös joskus mietteitä, että hyvä kun nyt juuri ei ole raskaana jos lupaavat juhlat tiedossa... ihmismieli on niin poukkoileva...
Josko joulu tässä piristäisi mieltä; niin ja tietenkin tuon oviksen lähentyminen.... tänään siis vasta 6/28...
Vauvaksi
Menossa kp 28/29-jotakin. Ovulaatiota en saanut bongattua joten yhtään en tiedä missä mennään. Mietiskelen tässä juuri että jokohan uskaltaisi testin tehdä vai odottaisiko vielä pari päivää. Olen valmiiksi varastoon ostanut erittäin herkkiä testejä mammaksilta, joten sehän saattaisi jo näyttää. Toisaalta pelkään pettyväni jos liian aikaisin testaan.